Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת אמינות, עלויות טיפולים וכו", מצאתי אחת שנראית ממש שמורה ועם קילומטראז' נמוך יחסית (96000 ובמחיר טוב, האם הרכב אמין, כמו כן מישהו יודע אם צריך לעשות לו טימינג או שיש איזשהו טיפול גדול ויקר שעושים כל תקופה, והאם אין לו גלגל רזרבי???

פורסם
מבחינת אמינות, עלויות טיפולים וכו", מצאתי אחת שנראית ממש שמורה ועם קילומטראז' נמוך יחסית (96000 ובמחיר טוב, האם הרכב אמין, כמו כן מישהו יודע אם צריך לעשות לו טימינג או שיש איזשהו טיפול גדול ויקר שעושים כל תקופה, והאם אין לו גלגל רזרבי???

הבנתי גם שב 2008 האצ'בק הגיר עדיין רובוטי, האם ידוע לכם על בעיות אמינות שלו, או בעיות סחירות של הרכב?

האם כדאי להתעסק איתו, כי ה 2009 לא נכנס בתקציב שלי

פורסם

היתה לי סיויק כזו אבל סדאן. אחלה רכב, אחזקה סבירה. צריכת דלק מעולה יחסית למשפחתית, אין צורך להחליף רצועת טיימינג אבל כן צריך להחליף שמן גיר אחת לתקופה (לא זוכר כמה).

אין לי מידע בנוגע לתיבה הרובוטית.

חפש אחת עם היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת שלא עברה תאונות רציניות.

השאלה היא מה באמת הדרישות מהרכב ומה התקציב? האם יש אופציה לגיר רגיל? האם אתה חייב רכב משפחתי?.

×
×
  • תוכן חדש...