Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב עזרה!

המכונית צורכת פי 2 דלק ממה שצריך!

הונדה ג'אז 2002 קטנה ידנית מיכל 42 ליטר אמורה במקרה הגרוע עם מזגן פועל ונסיעות עירוניות בטוח צריכה לעבור את ה 380 ק"מ במיכל טנק מלא!

אצלי זה לא עובר את ה 300 ק"מ. המחשב תמיד מראה 11-12L/100KM

מה אפשר לעשות?

הצמיגים חדשים, החלפתי מסנן דלק חדש!

פורסם

החישובים שלך לא נכונים וממש לא מדוייקים.

נתחיל מבדיקת צריכת דלק תקינה:

1. ממלאים מיכל עד הסוף ומאפסים את מד המרחק.

2. בתידלוק שלאחר מכן מחלקים את המרחק שעברת בכמות הליטרים שנכנסה = צריכת דלק מדוייקת

3. מאפס את מד המרחק וחוזר על התהליך.

 

תחזור לעדכן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
החישובים שלך לא נכונים וממש לא מדוייקים.

נתחיל מבדיקת צריכת דלק תקינה:

1. ממלאים מיכל עד הסוף ומאפסים את מד המרחק.

2. בתידלוק שלאחר מכן מחלקים את המרחק שעברת בכמות הליטרים שנכנסה = צריכת דלק מדוייקת

3. מאפס את מד המרחק וחוזר על התהליך.

 

תחזור לעדכן

 

אוקיי עשיתי בדיוק מה שאמרתה !

בנסיעות של המיכל הייתה גם נסיעה ש 100 ק"מ מחוץ לעיר!

יצא לי 10 ק"מ לליטר, נראלי ממש לא בסדר לאוטו כזה!

מה עם להחליף פלאגים? יכול לעזור?

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לי היתה בעיה של קפיצות קטנות באוטו (ג'אז 2003) ובמקביל צריכת הדלק היתה יחסית גבוהה

כחלק מהטיפול בבעיה החליפו כוהל וגם את הפלאגים.

הבעיה נפתרה וגם צריכת הדלק השתפרה.

מה מהם פתר את הבעיה, אללללה יודע.

פורסם

האם אתה סובל ממשהו מכאני פרט לצריכה הגבוהה?

הייתי מתחיל מהדברים הבסיסיים (פילטר אוויר, פלאגים, שמן וגיר)

כוילים מחליפים בד"כ כשיש MISFIRE עם הודעה מהמחשב או שהאוטו רועד כאילו עומד להיכבות...

מעבר לזה הונדה הוא לא הרכב הכי חסכוני שיש (במיוחד אם לא מה4-5 שנים האחרונות) אני עם סיוויק 2007 ומקבל 9 ליטר לנסיעה משולבת (כביש מהיר 110 ופקקים קשים בד"כ ככה ששניהם לא הכי חיסכוניים)

פורסם

אמנם לא חסכוני אבל הצריכה לא נשמעת חריגה במיוחד לרכב כזה.

אם אתה מצפה ל-1 ל-20 קנה רנו פלואנס.

פורסם

הייתה חסכונית? בכמה? דבר במספרים כדי שיהיה מושג אם באמת אולי יש בעיה או רק אופי נהיגה או אופי של הרכב, להזכירך מדובר על נסיעה עירונית.

פורסם

נסיעה עירונית עתירת פקקים גם תוריד אותך בקלות ל-1:8

ונסיעה בכביש מהיר על 90 על כל 10 קמ"ש נוספים אתה תשלם ביוקר בדלק

תשים לב לנסיעה בינעירונית ללא פקקים ב-90 קמ"ש (צפון או דרום ואם יוצא לך מעל 1:15 הכל תקין אצלך)

פורסם

כשמדובר בתצרוכת דלק זה מאוד אינדיבידואלי ולכל אחד יש את "הרגל" שלו על המצערת וסגנון הנהיגה היחודי שלו ולכן נסיון של אחד לא תופס לניסיון של אחר, בטח שזה בנסיעה אירונית בו אופן הנהיגה משפיע יותר על התוצאות.

 

מכוון שפות"ש לא מציג תצרוכת דלק, שלדעתי, חריגה לעירוני, אני מציע שקודם כל תמצא מדריך לנהיגה חסכונית ותנסה לשפר את התצרוכת שלך ואם לא תצליח משמעותית תיגש למוסך שיבדקו.

×
×
  • תוכן חדש...