Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. נוסע עם ילדים לארה"ב. הקצבנו לניו יורק שבוע. הייתי המון פעמים בעיר הזאת, אבל לבד ומטרות הביקור היו שונות.

מחפש טיפים אל אטרקציות, תורים, lifehacks ושאר מידע לתייר משפחתי.

איזה כרטיס של קוי תחבורה תיירותיים נותן הנחות הכי שוות?

באיזה שעות הכי טוב להפליג לפסל החירות?

איזה מוזאונים חובה ועל מה לוותר?

אטרקציות מעניינות לילדים?

איפה אוכלים ואיך שורדים עם משפחה בתפוח הגדול בלי לבקר את דודה בברוקלין?

תודה.

פורסם (נערך)

שבוע שעבר חזרנו משם,הוזמננו ע''י משפחה של אשתי שאירחה ואף

טיילה איתנו בעיר.

רצינו להיכנס לפסל החירות,תפוס עד סוף אוקטובר,

ראינו אותו מרחוק מהשייט.

 

חם מאד,ולא אהבתי לבלות שם עם המשפחה.

הימים שהכי נהננו היו הימים שיצאנו מחוץ לעיר,

אפשר וושינגטון,ניו ג'רסי קרובה ויפה מאד,

האם אתה מעוניין רק בעיר או קצת לצאת החוצה?

יש לך מקום לינה?

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

ילדים 10 ו14.

אנחנו נבקר בעוד מקומות.

החלטתי לוותר על הדודה בברוקלין ובן דוד בלונג איילנד ושכרתי דירה במנהטן כדי להראות לילדים את העיר.

פורסם

במקום ללכת לאי של הגברת (שלא ממש מרתק) תלך לשייט על ספינה בשם THE BEAST. משהו חביב ומהיר שלוקח אותך מסביב לאי עוצר לכמה הזדמנויות של צילומים ומחזיר אותך בחזרה. אתה חוסך את זמן ההמתנה המעצבן של להגיע לאי(וגם לצאת ממנו).

beast-speedboat-ride.jpg

8)
פורסם

עכברוני

אני באותה תקופה בניו יורק עם הילדים.

לא פעם ראשונה לי ולאשתי אבל פעם ראשונה להם, גילאים דומים אגב.

דברים מומלצים:

טיימס סקוואר, טויס אר אס (44 וברודוואי), M&Mוהרשי (48 וברודוואי)

שיטוט בשדרה החמישית: אפל, מגדל טראמפ, רוקופלר, חנות NBA

NHM - לקחתי אותם גם בלונדון והם רק מחכים לזה כי הסברתי להם שהוא הרבה יותר גדול ומרשים, לא לפספס בשום אופן את תצוגת האבנים היקרות והמינרלים, מעלף.

אמפייר סטייט

סנטרל פארק (בסוף השבוע)

גשר ברוקלין

גראונד זירו, וול סטרייט, פסל החירות (רק ההפלגה החינמית לססאטן איילנד)

 

תחבורה: כמובן metrocard שבועי

 

מסעדות:

Carmine's - איטלקית עם מנות !!ענקיות!! וטעימות

Bubba Gump - לאוהבי השרימפס, כן זה תיירותי, אבל נקי, טעים, לא יותר מדי יקר וכיף לילדים

Hard Rock Cafe - אחד היפים יותר והגדולים יותר, חוויה

Katz`s Delicateessen - בה צולמה הסצנה המפורסמת של הארי פגש את סאלי, טעים בטירוף

Peter Luger steakhouse - יקר! כ 80$ לראש כולל הכל, אבל לא אכלתי כזה סטייק טוב מאז ועד אז

 

תהנו

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

וואלה. אם NHM זה מוזאון הטבע בצדו השני של סנטרל פארק, אז אוסף מינרלים התווסף לבנק מטרות. אני זוכר רק שלד של דינוזאור.

לגבי הגשר, לא כדאי את הגשר הארוך לסטייטן איילנד?

איזה אוטובוס טיירותי עדיף לקחת והאם ניתן להתנייד בו Hop-on hop off?

אצלי ניו-יורק פשוט מתקשר לתקופה קצת שונה בחיי ודברים שבינתיים השטיקה יפה להם מול ילדים.

"כאן בשנות ה90 היה מועדון טווילו, ילדים. פה אבא שלכם ניסה חומצה ליסרגית לראשונה בחייו.":?

פורסם

פסל החירות כדאי להפליג על המעבורת הראשונה שיוצאת לשם. אחרת תעמדו שעות בתור של הבטחון. כשהייתי שם, אי אפשר היה להכניס כלום, אפילו לא מים. צריך לזכור את זה גם.

מעבר לאטרקציות הסטנדרטיות, מאוד ממליץ על ביקור ב-high line - מסילת רכבת עילית ישנה, שהפכה לפארק די ארוך, עם נקודות תצפית לרחובות, כמה בתי קפה ועוד. הכניסה ממוקמת ליד השוק של צ'לסי, שזה גם מקום נחמד לבקר בו, אם אתם בעניין של שווקים פלצנים כמו "שרונה".

זכור לי שיש גם איזה סיור או משהו כזה בתחנות רכבת תחתית נטושות. אם יצא לי להגיע שוב לניו יורק, זה גם משהו שארצה לעשות (ואולי גם יכול לעניין ילדים).

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...