Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש ברשותי סיאט איביזה שנת 2012 מנוע 1.2TSI גיר מדגם DSG.

לפני כשבוע התחילה לי הבעיה הבאה - בעת נסיעה רגועה, כשאני בא ללחוץ גז כשהרכב בהילוך רביעי או חמישי (לרוב בהילוך רביעי) הרכב פשוט מגמגם וקופץ, כאילו משהו תקוע בתגובה של הרכב לגז.

חשוב לי לציין שזה לא קורה באופן קבוע וזה יכול לא לקרות נסיעה שלמה ואז יום למחרת זה קורה כמה פעמים.

לקחתי את הרכב למוסך מורשה של צ'מפיון, עלה איתי בוחן שלהם לנסיעה וחיבר את המחשב אבל להבנתי הוא לא ראה כלום והמחשב לא זיהה שום בעיה ספציפית, אבל הוא טוען שזה חוט הצתה וכשהגענו למוסך עצמו הוא אמר שצריך להחליף מודול הצתה + חוטי הצתה.

 

הקביעה הזאת הרתיחה אותי, הם התייחסו אליי כמישהו שלא מבין, הרי אני יודע אנגלית טוב מאוד וראיתי שהמחשב שחיברו לרכב פשוט לא זיהה שום בעיה והוא הסיק שזה חוט הצתה, אבל בגלל שלא ידע איזה ואם בכלל הציע להחליף את כל המודול הצתה במחיר מופקע של 900 שח לפני מע"מ.

 

עוד משהו שחשוב לי לציין - בערך לפני חודש נסעתי ברכב כמעט בלי דלק, הנורה דלקה והמדד חיווי טען שיש לי עוד 15 ק"מ, ואני חושש שאולי זה גרם לפילטר דלק להדפק או שנכנס אוויר או משהו כזה, יכול להיות שמשם נובעת הבעיה?

 

 

אני אשמח לשמוע לדעות מנסיונכם הרב, תודה!

פורסם
מה לגביי ניקוי בית מצערת?

 

את זה לא אמור להציע המוסך? זה מרגיש לי כאילו הם פשוט לא יודעים מה הם עושים, וזה מוסך מורשה! אפשר הצעה לאיך להתנהל ומה לעשות? אני רוצה לעלות על התקלה.

דרך אגב, ניקוי בית מצערת מה זה? למה צריך לבצע את זה ואיך זה מתקשר לתקלה שאני מתאר? תודה!

פורסם
ניסית לבדוק מול המוסך שלא מדובר בתופעה שמגיעה מהגיר הכל כך "מוצלח" שלהם?

 

קבעתי לשבוע הבא בכל מקרה כיוון כללי לגיר עם עדכון גרסא והכל, למרות שלפי מה שידוע לי הבעיה בגיר שידועה לשמצה מתרחשת דווקא בהילוכים הנמוכים יותר.

זה לא מוזר שהבעיה שלי מתרחשת דווקא בהילוך במעבר להילוך 4 ומהילוך 4? מה זה יכול להעיד?

פורסם

99% שמקור הגמגום קשור למערכת ההצתה, עכשיו נותר למקד את זה לחלק אחד ולהחליף, או סליל הצתה או סט חוטים (עדיף סט ולא חוט אחד) ויש מצב שהבעיה במצתים. חייב לבודד את הבעיה ואז להחליט מה להחליף.

פורסם
99% שמקור הגמגום קשור למערכת ההצתה, עכשיו נותר למקד את זה לחלק אחד ולהחליף, או סליל הצתה או סט חוטים (עדיף סט ולא חוט אחד) ויש מצב שהבעיה במצתים. חייב לבודד את הבעיה ואז להחליט מה להחליף.

 

הגיוני שהוא מדבר איתי על מודול הצתה שלם וכל חוטי ההצתה? הוא אמר לי שהמודול עולה 900 שקל וכל חוט 150, זה מחירים הזויים, ועוד שהרכב יחסית חדש.

בנוסף, מה יכול לגרום לנזק בחוטי הצתה ברכב חדש?

פורסם
99% שמקור הגמגום קשור למערכת ההצתה, עכשיו נותר למקד את זה לחלק אחד ולהחליף, או סליל הצתה או סט חוטים (עדיף סט ולא חוט אחד) ויש מצב שהבעיה במצתים. חייב לבודד את הבעיה ואז להחליט מה להחליף.

 

איך ההצתה "יודעת" שהוא בהילוך רביעי?

פורסם
הגיוני שהוא מדבר איתי על מודול הצתה שלם וכל חוטי ההצתה? הוא אמר לי שהמודול עולה 900 שקל וכל חוט 150, זה מחירים הזויים, ועוד שהרכב יחסית חדש.

בנוסף, מה יכול לגרום לנזק בחוטי הצתה ברכב חדש?

 

לגבי המחיר אין לי מה להגיד אבל שאלת האם יש השתתפות של היצרן בחלק?

איזה מוסך מדובר?

בנוסף לפעמים שווה לקנות חדש ולקבל שנתיים אחריות.

פורסם
איך ההצתה "יודעת" שהוא בהילוך רביעי?

 

בלי קשר המחשב ברכב יודע בדיוק באיזה הילוך אתה, אבל זה לא המקרה.

כנראה שבהילוך רביעי בסל"ד מסויים יש עומס שגורם למנוע לגמגם.

אני מאמין שבאותו סל"ד בהילוך גבוהה יותר המנוע יגמגם.

פורסם
בלי קשר המחשב ברכב יודע בדיוק באיזה הילוך אתה, אבל זה לא המקרה.

כנראה שבהילוך רביעי בסל"ד מסויים יש עומס שגורם למנוע לגמגם.

אני מאמין שבאותו סל"ד בהילוך גבוהה יותר המנוע יגמגם.

 

עומס בסל"ד מסוים במהירות מסויימת בהילוך מסוים נשמע לי יותר כמו גיר מאשר הצתה

פורסם
כל חוט 150

קניתי סט חוטים (כל ה4) אצל אבי חלפים ב200 וקצת שקל (יצרן בריטי, לא זוכר את השם).

600 שקל לרביעיה זו גנבה לאור יום.

ההחלפה טריוויאלית, כל ילד יכול לעשות אותה.

יום טוב גם לך

פורסם

מישהו יכול לתת לי עצה מה להגיד במוסך? מה לבקש מהם לבדוק? כי זה פשוט הזוי שהוא קבע שזה מודול הצתה, המחשב לא הראה שום בעיה!!!!

×
×
  • תוכן חדש...