Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך מקרוז קפצת לסוויפט וספייס סטאר? תתמקד, אתה צריך את כל המרחב של הקרוז או שתסדר עם סוויפט או ספייס סטאר?

מן הסתם הסוויפט והספייס סטאר יהיו זולות יותר לאחזקה.

בנוגע לציוני בטיחות, הם מתעדכנים ו5 כוכבים של לפני 3 שנים הם לא אותם 5 כוכבים של היום.

בנוגע לסחירות , לא ניתן לחזות מה יקרה בעתיד לכן תתעלם מזה.

בקיצור , ציין תקציב ודרישות מהרכב(כמה נוסעים, כמה נוסע בשנה, עירוני/בין עירוני וכו'.

ואם המקום שציינת ממנו אתה מעוניין לקנות את הרכב זה מגרש, בצע עליו חיפוש בגוגל לראות אם תבעו אותו.

פורסם (נערך)

נוסע אחד, בתוך העיר, נוסע מעט בשנה. תקציב עד 70k.

אני לא זקוק למרחב, אני רוצה בטיחות ואמינות. הסוויפט קיבל 94% במבחני ריסוק, כמו כן ידוע לי שהוא אמין לפי מה ששמעתי וקראתי עליו. הספייס סטאר קיבל 90%, אפשר לקנות חדש ב70K, התיבה רציפה (ולכן אמינה?) וחסכונית, חוץ מזה ראיתי שיוליאן מהפורום קנה אותה.

עריכה אחרונה על ידי Idiocratia
פורסם

אם אתה לא נוסע הרבה, גם האמינות לא צריכה להדאיג אותך. רוב הכסף יתבזבז על ירידת ערך.

לעיר עדיף רכב קטן בגלל חניה וצריכת דלק.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...