Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

 

לאחרונה עברתי לחברת ביטח הפניקס, חובה ומקיף.

הביטוח החדש לא מחייב מיגון/קודנית ברכבים שהשווי שלהם פחות מ 100K.(קוד מיון 10)

 

ברצוני לנתק את הקודנית במידה והעניין לא מסובך. (יש לי ידע כלשהו וידיים לא רעות)

 

מצ"ב תמונת הקודנית אשר נפוצה בטויוטות. ברכב אין אזעקה.

 

אשמח למדריך/כיוון כל דבר

תודה!

File973003.jpg

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי,

 

לא ממליץ לך, האוטו בעל ערך ואתה תבטח אותו במקיף גם בשנים הבאות, ולא בטוח שאתה תישאר בחברת ביטוח הזאת גם בשנים הבאות (הצעה יקרה בפוליסה הבאה ואתה תעבור חברה), מה גם שמדיניות של חברה יכולה להשתנות והיא תודיע שכן צריך אבזור בטיחות. כמה כבר הקודנית מפריעה לך? בכל אופן ממליץ אם כבר להוריד רק בשלב שעוברים לבטח צד ג' בלבד.

פורסם

הקודן הספציפי הזה לא מצפצף בפתיחת הסוויץ, כך שניתן לגשר את העלוקה מבלי לפגוע בשום חוט אחר.

במידה ובעוד שנה תרצה להחזיר את הקודן לפעולה, פשוט תנתק את הגישור.

 

לא נראה לי שמישהו הולך להסביר באופן פומבי על גבי הפורום איך מגשרים קודן, למרות שאין גנב שלא יודע זאת.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות, רק גישור. את הקודן אני משאיר מותקן, כולל כל המערכת הלווית והיחווט וגם הלחצנים. רק שלא יהיה בו צורך (עד שיהיה/או עד שחברת הביטוח תרצה)

 

חשוב לציין שיש סטרטר(רק שהאוטו נכבה מיד בלי הקוד)

אשמח לקבל הנחיות גם אם בפרטי. חבל לזרוק 100 שקל בשביל גישור (זה בדיוק המחיר שגבו ממני לגישור הקודן ברכב קודם, 2 דק' עבודה לקח לבחור)

פורסם

eb3ac3a276de0abc3bb5ebc3b511d512.jpg

 

 

מצ״ב תמונה של הקודנית.

לקונית יש כבל מתח וכבל מינוס.

שני הכבלים האמצעיים ישבהם ניתוק.

גישרתי אותם לא הלך

 

מה אני מפספס?

פורסם

לקודן יש גם מתח אחרי סוויץ, ובקודן הספציפי הזה יש גם חיבור לקו דלתות (כשפותחים דלת נדלקת התאורה בלוח המקשים) יש סיכוי שחיברת ביניהם.

אני לא בקיא ברזי הקודנים האלה, אבל אם יש רק סוג אחד שנראה כך, אז הוא אלחוטי.

משמע, יש צורך למצוא את העלוקה קודם כל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אכן עלוקה אלחוטית.

חפש משהו שנראה כמו ממסר שחור קטנצ'יק על (באיזור) הקונקטור של משאבת הדלק.

בד"כ המתקינים לא יצירתיים מידי בקטע הזה. הניחוש שלי הוא שהעלוקה תהיה ממש בתוך הפיט של המשאבה (ממש ס"מ או שניים על החוט אחרי הקונקטור).

בשנתונים הללו חברות הביטוח בד"כ דרשו כספת על העלוקה. תתכונן (ככל הנראה) לקידוחים...

 

לפי המוטיבציה הגבוהה לנטרל את הקודנית (גם ברכב קודם) אני מבין שזו ממש טרחה בשבילך להקיש 4 ספרות כשאתה נכנס לרכב :-P

חבל, למרות הקלות היחסית של נטרול המערכת ע"י גנב מיומן, זה בכ"ז מחסום/עיכוב שמגדיל את הסיכוי שהרכב ישאר אצלך.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בשנים האחרונות ניתוק משאבת דלק הפך למילה גסה. הניתוקים בעידן הזה הם של מערכות שלא מפסיקות את פעולת המנוע. בשנתון שלו אני מהמר על אימוביליזר, סטרטר או ניתוק מחשב כלשהו.

פעם אחת ראיתי את העלוקה של הקודן הזה. היא לא נראית כמו ממסר. חצי עגולה עם קונקטור עגול לפי מה שזכור לי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

לפי זה שהרכב מניע וכבה מיד, אני מהמר בכ"ז על ניתוק מש' דלק.

מה שכן, יתכן שנותקה מאחורי הממסר בתא המנוע.

 

מצ"ב תמונה של קודן עם שתי עלוקות:

315-1150[1].jpg

 

העליונה אלחוטית (ה"זנב" השחור הוא האנטנה שלה), התחתונה חוטית (מתחברת בקונקטור השחור הקטן למוח המערכת)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לפי זה שמניע ונכבה אפשר להיות בטוח רק בכך שזה לא ניתוק סטרטר.

אבל עדיין יכול להיות שזה ניתוק אימוביליזר/מחשב.

אפשר לבדוק אם רוצים כל כך. פשוט מנתקים את הפלוס אחרי סוויץ, מניעים ומחכים שהקודן ידרך ובודקים אם המנוע נכבה.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

 

 

מצ״ב תמונה של הקודנית.

לקונית יש כבל מתח וכבל מינוס.

שני הכבלים האמצעיים ישבהם ניתוק.

גישרתי אותם לא הלך

 

מה אני מפספס?

 

רק עכשיו שמתי לב לשאלה הזו.

הכבלים משמשים לתקשורת עם העלוקה החוטית. הם לא מבצעים את הניתוק בעצמם, כמו שהיה באזעקות הישנות.

אם זה היה כ"כ פשוט, זה היה חוסך לגנב עוד כמה שניות מתחת לבית שלך. :-P

העלוקה מקבלת פקודה N.C ע"י החוטים הללו, וסוגרת/פותחת ממסר שמבצע את הניתוק בפועל.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 


×
×
  • תוכן חדש...