Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום אירוע נהיגה תלתן ירוק


In Flames
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היום הייתי באירוע הנהיגה של אלפא רומיאו תלתן ירוק. יצאתי קצת ברגשות מעורבים.

 

אני אתחיל במחמאות, באמת שכל הכבוד לאנשי אלפא והיבואנית על הפקת האירוע, אין הרבה אירועים בהם יבואנית מעמידה 4 מכוניות ספורט להדגמה לקהל הרכב ועוד נותנת להם להתעלל ברכב.

רעיון טוב נוסף היה שהם העמידו 3 שולחנות עם סוכנים ומספר ריכבי הדגמה ללקוחות פוטנציאלים.

בנוסף, להצמיד מדריך נהיגה מוסמך לכל מכונית הדגמה שנותן מעט דגשים בזמן המועט שעומד לרשותו. נחמד, מועיל ונותן בהחלט תחושה טובה.

 

לשלילה אני אציין את הכמות הגדולה של האנשים שהם הזמינו. מצד אחד לא הורגש פיצוץ אולכולסין אבל מצד שני היה מאוד קצר, הבנתי שהתחילו מ-3 הקפות למבקר וירדו ל-2.

דבר נוסף שביאס אותי הוא שלא יכלתי לבחור באיזה מהמכוניות לעשות את ההקפות. לי אישית יצא לנהוג במיטו והיא הרגישה לי חלשה מידי ולא חדשה מספיק יחסית למה שאני רגיל ומכיר היום (קליאו IV RS).

ההמתנה לג'ולייטה הייתה ארוכה מאוד ועם הזמן גם בלתי אפשרית.

מצד שני היה ממש כיף להתנסות בנהיגת מסלול, דבר שלא היה יוצא לי לעשות עצמאית בקרוב.

 

אין טעם להעמיק בסקירה ובכתיבת הדעה על המיטו מהכמה דקות בודדות שנהגתי בה.

 

נקודה אחרונה לפני הסיכום, 4C פשוט רכב יפה! לא יודע איך הוא נוסע אבל נראה מעולה!

 

לסיכום, ח"ח לסמל"ת על האירוע, מקווה מאוד שיהיו עוד ועוד יבואנים ירימו את הכפפה.

 

כמובן ששמחתי לפגוש אנשים מהפורום

 

11136757_10153362139439707_8602194717048242502_n.jpg11429037_10153362139369707_455946377874580125_n.jpg11536343_10153362139509707_2469701034856752977_n.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש אולי עוד קצת תמונות של המסלול והמקום?

תיכננתי להגיע לאירוע אבל לצערי הרב התזמון בסמסטר לא איפשר זאת :cry:.

 

לגבי יבואנים נוספים, דלק מוטורוס כבר הרימה שני אירועים בסגנון.

הראשון היה כהשקה של המיני 5 דל' וכלל 7-8 רכבים מדגמים שונים על המסלול (בינהם גם קטנרימן, קופרS, רודסטרS וכו') כאשר אנשי המכירות שימשו בתור מלווי הנסיעה .

השני התקיים ממש לפני שבוע כהשקה של סדרה 1 החדשה, הפעם היה ברור שהחברה הפיקה לקחים מהאירוע הקודם, הכל היה הרבה יותר מסודר. הפעם הנסיעות בוצעו עם מדיריכים מקוצעיים וכללו 6 רכבים (כל המבחר של סדרה 1 ו2).

גם בשני האירועים הנ"ל הנסיעות היו קצרות (2-3 הקפות) למרות שהאירועיים נמשכו יומיים (בעצם יום וחצי).

 

גם צ'מפיון וכולמוביל ערכו אירועי נהיגה דומים באיזור חיפה ללקוחות אאודי ומרצדס. על האירוע של מרצדס אפילו היה שרשור בפורום.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית לא צילמתי יותר מה-3 תמונות האלה סתם כי לא יכלתי לתת פרספקטיבה על המסלול עצמו בפועל. אלפות תלתן יש לא מעט בכבישים ככה שגם אותן לא צילמתי.

אני יודע שמספר חברי פורום צילמו ואולי יוכלו להעלות.

 

על האירועים של דלק לא שמעתי אבל לפי מה שאת כותבת נשמע שדווקא היה אמור להיות לא רע, מדובר על מיני וואן וקופר או גם קופר S וJCW?

באירוע של תלתן המלווים היו מדריכי נהיגה ולא סוכנים.

 

לגבי איזור חיפה, קטונתי, יקום הייתה על קצה גבול הנסיעה שלי וגם אירוע לקוחות זה לא אירוע לקהל הרחב

אולי אני נשמע כמו גרופי של אלפא אבל אני לחלוטין לא, אולי של היהלום מהסלמון שלי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר לאהדה שלי ליצרן המילנזי, התאכזבתי היום מהאירוע.

לכאורה, אין לי שום סיבה להתאכזב: הבטיחו שני סיבובים וקיבלתי סיבוב היכרות ועוד שלושה בפול גז. היה אוהל ענק שעשה צל לא רע, היו שייקים נחמדים וגם פגשתי חברים שתמיד תענוג לראותם. אז למה בכל זאת אני מתלונן?

כי עם כל הכבוד למיטו, מה שעניין אותי באמת זו ג'ולייטה. כשהגיע תורי לנהוג, קיבלתי הוראה להיכנס למיטו. ציינתי בפני מי שהיה אחראי על הכנסת המשתתפים למכוניות שאינני מעוניין במיטו אלא בג'ולייטה ושאני אף מוכן לתת את תורי למישהו אחר עד שהג'ולייטה תתפנה. הוא בתגובה ענה לי שהדבר ייצור לו בלגאן (?) ושמאוחר יותר אקבל סיבוב גם בג'ולייטה. אז הייתי ילד טוב ונכנסתי למיטו.

אין לי מילה רעה לומר על המדריך שהיה עמי ברכב, שאת שמו לא קלטתי - הוא דווקא היה בסדר גמור.

סיימתי את הסיבוב וחזרתי לאותו סדרן לשאול מה קורה עם הג'ולייטה. הוא אמר לי ללכת להמתין בצל עד שהוא יקרא במספר שלי שוב. אז המתנתי. והמתנתי. המתנתי עוד קצת.

בשלב מסויים חזרתי אליו כדי לבדוק מה המצב. אמר לי שיש עוד כ-170 איש לפניי וכי סביר להניח שזה לא יקרה בשעה הקרובה. בסדר, יש חברה טובה, נמתין עוד קצת.

לא יודע כמה זמן עבר - הלכתי לדגום שוב את מצב התור. הפעם התשובה היתה שלא אזכה היום לנהוג בג'ולייטה.

 

מבלי להקל מזמן האיכות שביליתי היום בחברת אנשים טובים, אם מראש האיש היה אומר לי שאין לי בשביל מה להמתין, הייתי מסיים את הנסיעה שלי ופורש לענייניי. לא לעניין בכלל. מבחינתי נותרתי עם חצי תאוותי בידי, ואני מזכיר שהגעתי לאחר שנרשמתי לאירוע כנדרש.

שייקים, צל, מסלול חביב וחמשה-שה חתיכות אבטיח זה נחמד, אבל אני באתי בשביל הג'ולייטה, וזה בערך הדבר היחיד שלא קיבלתי.

 

 

חבל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא הייתי ממליצה לך להצפין עם הרכב שבסמלון, אבל למטרות אחרות ;).

בכל אופן, אירועי מיני\ב.מ.וו היו בפתח תקווה.

 

באירוע של מיני השתתפו: מיני ONE אחת 3 דלתות, קופר 3 ו5 דלתות, קופר S גם 3 וגם 5 דלתות, רודסטרS, קנטרימן וגם קנטרימן S.

(תמונה להמחשה מעמוד הפייסבוק של מיני:

10377538_744160695658479_7199196732314297515_n.jpg

באירוע של ב.מ.וו היו 118, שתי 120, 135, 220, 235.

שניהם היו באמת נחמדים, פשוט אמרתי שהאירוע השני היה טוב יותר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלבטתי בדרך הביתה אם לפתוח שרשור על האירוע או לא, ואני שמח שכבר נפתח.

 

אני כמו אלעד באתי בשביל הג'ולייטה. התאכזבתי ממנה מאוד כשיצא לי לנהוג בה קצת באזור הרצליה, ורציתי לתת לעצמי עוד חוו"ד, על סמך נסיעה יותר איטית אך יותר טכנית. כשהגעתי לשם בבוקר, אחד מהחבר'ה המארגנים אמר לי שכולם אמורים לנהוג בשני הרכבים, ושחלקו פתק אחד רק כי לא היו מספיק פתקים, והנחתי שכך זה גם יהיה, כמו שהיה גם באירוע של מיני לפני כמה חודשים. בזמן שחיכתי לתור שלי, הבנתי שבעצם מקבלים רק סיבוב אחד ואתה לא ממש בוחר באיזה רכב. כבר הכנתי את עצמי לויכוח בנושא, אבל למזלי, באופן אקראי הייתי בן אלו שכן זכו לנהוג דווקא בג'ולייטה.

 

סך הכל די נהנתי מ-3 ההקפות שעשיתי בה, למרות שהראשונה קצת נהרסה, בגלל שהרכב לפניי טעה בתוואי (כמו הרבה אחירם, האמת), והייתי צריך לעצור ולחכות שיסע מספיק קדימה. ההגה הרגיש לי יותר יציב וכבד ממה שזכרתי אותו מהסיבוב הקודם, והרכב בהחלט גם נשמע ונשמע היטב. הייתי שמח, כמובן, לנהוג קצת יותר, אבל נשאיר את זה כנראה להזדמנות אחרת.

 

אני מסכים שהארגון עצמו לא היה מדהים. אני חושב שלמרות שהם הגבילו את כמות הנרשמים, הם לא באמת הבינו עד הסוף מה זה אומר בפועל, וזה בא לידי ביטוי גם בהעדר מקום חניה, גם בזמני המתנה די ארוכים לנהיגה (אני חושב שחיכיתי כ-40 דק' למקצה שלי) וגם, כמובן והכי חשוב, גם בכך שרוב או כל המשתתפים לא זכו לנהוג בשני הרכבים, וחלק ממי שהגיע בשביל הג'ולייטה, כמו אלעד, כלל לא זכו לנהוג בה.

 

בנימה יותר אופטימית, זה האירוע השלישי מהסוג הזה, שאני שומע עליו בשנה האחרונה, והשני שיוצא לי להגיע אליו.

אני חושב שלמרות הכשלים, מגיע ח"ח לכל ייבואן שמארגן משהו כזה, בטח כשגם משקיעים ועל תקן נהגים מלווים מביאים מדריכים מוכרים שונים מהתחום, שגם יכולים לעזור להרגיש את הרכב קצת יותר טוב. מאוד מקווה לטובת כולנו שאירועים כאלו יהפכו לסטנדרט בארץ. זה אומנם לא תחליף לנסיעת מבחן לרוכש פוטנציאלי, ובכל זאת, יכול לתת טעימה קטנה ונחמדה עבור הרוכשים הפוטנציאלים, בתנאיים יותר סטריליים, שאין לנו במקומות אחרים.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שעה וחצי נסעתי ממעלות ליקום בשביל הגוליטה תילתן,תמיד רציתי לנהגו על אלפא ועוד על תילתן? מעולה,ברור שאני מגיע.

בחניה פגשתי את אלעד שלא הצליח להכניס לחניה את הלאון סטיישן וביקש ממני להתחלף במקומות,אתה רואה,אם הייתה לך ספייס סטאר זה לא היה קורה.:-D

הייתי שם לפני 9 ולא היה צפוף,היה חם וטוב שהגישו שתיה קרה,חיכיתי לערך 15 דקות,תוך כדי זה ניגש אלי בן אדם ושואל יוליאן? מסתבר שזה היה PASAT 04 מהפורום.

הגיע הזמן שלי לנהוג,האמת התרגשתי,אחרי רכב כמו ספייס סטאר לנהוג ברכב שזה ההפך המוחלט ממנו-מאוד ציפיתי לזה.

למזלי קיבלתי את הגו'ליטה,נכנסים לא לפני שהצלם מבקש ממני קצת לדגמן את פתיחת הדלת,וואוו איזה סלון,בורדו,ניקלים פשוט סוף הדרך.

המדריך מעביר למצב הדינמיק ומתחילים לנסוע,אני נותן לחיצה בריאה ובשניה הראשונה כלום לא קורה,ציפיתי להשהיית טורבו קצרה יותר האמת,אבל הרכב מתחיל להאיץ.

ואז מגיעים לסיבובים,האמת מסלול די טכני לפחות בשבילי הייתי מעדיף משהו קצת יותר מהיר,אבל איזה תענוג להיכנס במהירות לפניות ללא זוית גילגול מטורפת,אז סיבוב ראשון היה היכרות,סיבוב שני כבר תכלס ו זהו.. מה כבר נגמר שאלתי? כן.

וגם אני פה שאר חברי הפורום מאוכזב מעט מהסלול הקצר,בהחלט לא מספיק.

אבל ירדתי עם חיוך,אפשר לסמן וי על נהיגה באלפא תיתלן.

לפני שזזתי פגשתי את SPIRE,בהחלט חובב אלפות :wink:.

למרות שהיה קצר,הייתי מגיע לעוד כזה מפגש לנהוג על רכבים שלא יזדמן לי והיה מאוד נחמד להכיר ולראות את חברי הפורום במציאות.

9kusec.jpg2ahgxo7.jpgsn2ix4.jpg2hcqdep.jpgf4qj2f.jpgv67jx1.jpg

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא הייתי ממליצה לך להצפין עם הרכב שבסמלון, אבל למטרות אחרות ;).

בכל אופן, אירועי מיני\ב.מ.וו היו בפתח תקווה.

 

באירוע של מיני השתתפו: מיני ONE אחת 3 דלתות, קופר 3 ו5 דלתות, קופר S גם 3 וגם 5 דלתות, רודסטרS, קנטרימן וגם קנטרימן S.

(תמונה להמחשה מעמוד הפייסבוק של מיני:

[ATTACH=CONFIG]427830[/ATTACH]

באירוע של ב.מ.וו היו 118, שתי 120, 135, 220, 235.

שניהם היו באמת נחמדים, פשוט אמרתי שהאירוע השני היה טוב יותר.

מורזילקה, סליחה ששכחתי את השם, אכן אני רוצה להצפין אבל כרגע יש לי תעדוף אחר לתקציב שלי והקליאו שתיינית רצינית אז אני מסתפק בסביבה הקרובה

 

בכל מקרה תודה על המידע, חבל שלא שמעתי על האירוע, לפי ההסבר שלך נשמע מעניין.

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר די הרבה זמן שאני רוצה להתנסות בתלתן המתוחה. נהגתי בקודמת וזה לא היה זה.

מהפורום הבנתי שעשו פה פיין-טיונינג מוצלח. אח"כ קראתי דברים קצת שונים.

בסוף, סיקרן אותי לשפוט לבד.

המודעות בעיתון גרמו לי להרהר האם להרשם לאירוע. חשבתי פעם, וגם פעמיים.

בסוף, על כף המאזניים הערכתי שהאירוע לא יתן לי את החוויה המתקנת.

אפתור את העניינים שלי בהמשך...

 

רק שאפו ליבואן ולתופעה החדשה. זה קידום מכירות מצויין!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, גם אני הייתי שם, עם מספר סידורי 1028, והייתי בין המאושרים שנפל בחלקם, באקראיות מוחלטת, לנהוג בג'ולייטה. בניגוד לראשונים, עשיתי רק שתי הקפות, הקפת היכרות עם קצת לחיצות, והקפה נוספת שגרמה לי לעשות משהו שמעולם לא עשיתי בעבר, הצמיגים צווחו, בגללי. בעצם, גם לא נהגתי על מסלול מעולם.

קצת קשה לי לתת התרשמות מהחוויה הקצרה, או אפילו לספר על הסלון. כן, התרגשתי מהמעמד ולא שמתי לב אפילו אם ההשהיה בזינוק ארוה או קצרה מזו של ה-dsg שחיכתה בחניה.

המדריכים להבנתי היו מקצועיים, ולא סוכני מכירות של אלפא. שאפו. היה כיף לתת בגז עד הרצפה, להרפות, לבלום, ללפנות וחוזר חלילה 11 פעמים. וזהו זה נגמר. יצאתי מהרכב עם חיוך.

במחינתי, זה לא רכב שנמצא בסל הקניות שלי, חזק וקר מידי לצרכים הצנועים שלי.

שמחתי מאוד להכיר כמה חברים מהפורום.

 

כשהגעתי הביתה ראיתי שיש לי עוד שבלול ברכב :)

 

20150619_114029s.jpg20150619_082327s.jpg20150619_082811s.jpg20150619_085331s.jpg20150619_103651s.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי ב11 כפי שתיאמתי עם נציגי היבואן. היה תור הרשמה של חצי שעה בשמש. כבר בשלב זה חשבתי לעשות אחורה פנה. אחרי ההרשמה קיבלתי מספר 1295 נראה לי. הלכתי עשיתי סיבוב. סרקתי את השטח. למדתי את התוואי וגם מדדתי זמן נהיגה נטו שאנשים מקבלים. כיבור חצי שעה אחרי שעברתי הרשמה היו לפני עוד 160 איש. נראה לי בזבוז זמן מטורף בשביל סיכוי לבדוק איך דיםרנציאל מוגבל החלקה בג'ולייטה עובד. עשיתי אחורה פנה והמשכתי לדברים אחרים. זה לא היה אירוע נהיגה אלא הפנינג מוטורי של אלפא. את ה4c שהייתה מאחורי חבלים ראיתי מקרוב בלי חבל במפגש הרצליה כעבור כמה שעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראו, כל המילים הנחמדות שמתארות את המזנון וההצללה לא מסתירות את זה שהאירוע נכשל במה שהוא אמור היה לעשות - לספק חווית נהיגה שתעזור למכור את המכוניות.

 

נוהגים במכונית שלא רוצים ולשתי הקפות?!

זה מוכר למישהו מכונית ספורטיבית?

באמת?!

 

אם אני זוכר נכון יש איזה מישהו בסמל"ת שיודע לטפל בלקוחות אבארט. שייקפצו אליו לקבל שיעור בנפש הלקוחות שהם רוצים למכור להם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלא מעט אנשים החליטו, משום מה, שמדובר על אירוע נהיגה. זה לא. מדובר על אירוע מכירות "מתובל" במסלול, רכבים וכמה מדריכים. האם האירוע היה כשלון או הצלחה? ניתן להניח כי המדד הוא כמות ההזמנות החדשות בעקבות האירוע.

 

falou, אל תשכח שלא מעט מלקוחות התלתן, כמו במקרה של גולף GTI, אינם באמת יודעים מהי נהיגה ספורטיבית ומה שהם מחפשים הוא תדמית ספורטיבית.

 

יחד עם זאת ולמרות שלא הייתי שם, שמעתי כי היה עומס רב על מעט מידי רכבים (תכנון לקוי?). לאחרונה השתתפתי באירוע דומה של ב.מ.וו (סדרה 1) ונוצר בי רושם כי ההתנהלותו הייתה מסודרת ומתוכננת למדי, אם כי גם שם מדובר על כ-2 הקפות פר משתתף.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...