Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עוד לרכוש מגבר לסאב 300RMS ו6X9 350 של פיוניר,לא יודע כמה RMS הם.

עכשיו עומדת בפני 2 אפשרויות,אחת היא הלאנזר 1000W 4 יציאות(בה עם השלט) שנמכר חדש ב900 ש"ח.

או המגבר של של פיוניר,דגם 554 שנמכר יד שניה .

http://www.netactive.co.il/product.php?item=2044&cat=166&ref=zap

איזה מבין 2 המגברים הנ"ל יתאים לי יותר?איזה מהם איכותי יותר?ואיזה מחיר מצדיק הפיוניר שהיה בשימוש חצי שנה?

sani

פורסם

הדגמים הללו של פיוניר רחוקים מלהציג נתוני RMS קח בחשבון...

הייתי אומר לפי הערכה אישית כי הםיוניר יספק כ 60-65 וואט לכל ערוץ RMS.

תעשה גם את החושבים הללו ותשקלל להחלטה סופית.

פורסם

והלאנזר 1000?! הדגם הפשוט יותר,כמה RMS+- הוא מוציא?

כמה לדעתך שווה הפיוניר הזה יד שניה אחרי חצי שנת עבודה? ואיזה מבינהם איכותי יותר בלי שום קשר לעוצמה?

sani

פורסם

לי היה את הלנזר וייב 430 , ואני יכול להגיד בודאות שמבחינת עוצמה הן לסאב של 300 וואט והן לרמקולים 6x9 הלנזר מספיק בהחלט. מבחינת איכות אני לא מאמין שיש הבדל שתרגיש בו .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לא תרגיש הבדלי איכות... כבר מיצינו נושא זה בעבר.

חצי שנת עבודה או לא, מגבר זה מגבר, והשאלה לא כמה זמן עבד, אלא תחת אילו תנאים.

שורה תחתונה - לך על החדש, תקבל אחריות, קבלה ושירות אדיב... :)

 

גל

פורסם

OK

תודה אנשים....נסים את האיכות והעוצמה בצד לשניה.

 

מבחינת תמורה למחיר,כמו שאמרתי אני יכול להביא את הלאנזר חדש ב900

sani

פורסם

לא רציתי לפתוח ת'רד חדש אז צרפתי את השאלה לפה:

 

מה הדגם הכי זול של לאנזר?(הכוונה לדגם של ה1000 וואט).ומה המחיר שלו בשוק +-?

sani

×
×
  • תוכן חדש...