Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

כל כמה זמן עושים טיפול שמנים למאזדה 3 2007 בהנחה והנסועה בסביבות 25k לשנה?

בנוסף, בדקתי שמן וראיתי שהמדיד מראה ממש על המינימום (הרכב לא היה מונע מעל 3-4 שעות)

עוד 5000 ק״מ שזה בערך חמישה חודשים יש לי טיפול שנתי (אם זה כל 15k ק״מ)

השמו ששמו בטיפול בקודם הוא:

שמן 5/30 סינטטי מלא תקן מזדה/פורד תוצרת דלקול.

מה אני צריך לקנות כדי למלא? בדיוק כזה?

אם אני מגיע למןסך מזדמן, מה לומר להם?

תודה!

עריכה אחרונה על ידי CompCloud
תיקון כתיב
פורסם

היי,

אכן טיפולים כל 15K או שנה, שים שמן כמו ששמו לך.

לטיפולים הבאים שים שמנים מעט יותר איכותיים מאשר המוטור קראפט.

שים 5-30 סינטטי מלא שעומד בתקנים של חברה מוכרת.

אם אתה יכול ורוצה להשקיע מאוד על המנוע שים את השמן הבא שעומד בתקן של פורד שהרכב שלך דורש:

http://www.autostore.co.il/151426/Royal-Purple-5W30

 

הוא גם עומד בתקן המימחיר של API SN, בקיצור השמן מעולה ומתאים לרכב שלך, קנה 4 ליטר.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...