Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה לא סוד שהמחירים בצמפיון הם לעיתים פי 6 עד 8 יותר מאשר המחיר בגרמניה ואנו יודעים שהמעמ בגרמניה הוא יותר מאשר בישראל.

 

כל פעם שניסיתי לקנות משהו ממכם דפקתם מחירים בשמיים כגון מנוע שירד ממונית מודל 2008 עם ק"מ לא ידוע ב 9000 שקל וללא הטורבו וכמובן ללא היסטריית טיפולים ועוד ועוד כאשר מנוע מייבוא עולה כ 7000-8000 שקל כולל הטורבו!!!

 

גם הגולף R (שבסוף נמכרה בשלמותה לקרלוס) פירסמתם שיש הכל כולל חלקי פנים ואנשים שהתעניינו כתבו שכבר יהיה יותר זול לטוס לגרמניה ולהביא חלקים חדשים במזוודה וזה ייצא יותר זול.

 

אתם קונים את רוב התאונות של הקונצרן וכך נהפכים למעיין מונופול כמו היבואן החזיר רק שהוא מנופול בתחום החלפים החדשים ואתם בתחום החלפים המשומשים.

 

במו עיני ראיתי מוסך מורשה (מכיר מוסך נאמן?)מבצע בירור לגבי חלק משומש (לוח שעונים) ואתם ההיתם יקרים כמעט פי שניים מאשר המקביל לכם מהצפון....

 

לפני זמן מה התעניינתי אצלכם לגבי ריפוד גג פנימי + מגירות אכסון בגג ונקבתם בסכום של כ 1700 (ללא תאורה) שקל לסחורה שעומדת עם חלונות פתוחים ומלאה אבק וכתמים ושיש צורך לרפד הכל מחדש אבל עמדת על שלך ודרשת 1700 שקל, כמובן שלאחר שפירקתם את המנוע והגיר שלחתם את האוטו לגריטה עם הגג העיקר 1700 שקל ואו כלום. כמובן שמצאתי את זה בירושליים ב 700 שקל כולל הכל אפילו כולל המנורות תקרה..... אה וגם עזרו לי להתקין בחינם.

 

מנעול נעילה בדלתות זו מחלה של האוטו הזה וכמובן שנקבתם במחיר של 550 שקל לחלק ממודל 2008 שגם לא ידוע כמה יחזיק כי שוב יש בעיה יידועה ואתם לא נותנים על זה אחריות.

 

כמובן שאם מתקשר מוסך (בגלל זה אתם שואלים מהיכן אתה?) המחיר נוחת בעשרות אחוזים.

 

כמובן שאלתי אותך לגבי בולם לתא מטען ונקבת בסכום של 500 שקל בטענה שהחלק מקורי גם שהראיתי לך על הרכב שזה חלק חליפי (לא היה סמל של VW עדיין דרשת 500 שקל שזה 50 אחוז מהמחיר בצמפיון + מעמ.

 

כמובן הטריק הקבוע שלקוח מתקשר לשאול על חלק... אתה מבקש מקט ואז מבטיח לבדוק אם יש במלאי, אחרי רבע שעה אתה מתקשר ומודיע שאתה "לא בטוח שיש במלאי שצריך לבדוק" אבל כמובן שביררת במקורותיך ומצאת שהמחיר הוא XXX ואז אתה דורש 50 אחוז מהמחיר חדש + מעמ למרות שאתה לא יודע אם יש או אין אבל קודם נתקע מחיר אח"כ נבדוק אם יש במלאי.

 

אז מנעול לדלת קנינו ב 250 שקל לחלק חדש והוא עובד כבר 3 שנים.

משענת יד קנינו חדשה עם ציפוי עור מקורי ב 200 שקל.

בוקסה משולש אחורית חדשה זוג ימין ושמאל ב 35 יורו (כולל תושבות אלומניום).

http://www.ebay.com/itm/380567026344?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

פס נוי של דלת בטוראן במקום 450 שקל למשומש קנינו ב 30 יורו לחדש.....

http://www.ebay.com/itm/371212774710?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

יש עוד אבל צריך להיזכר יש לנו היסטוריה ארוכה

 

למי ששאל היכן יש חלפים חליפיים ליד מכון הדרום פ"ת יש סוכנות חלקי פח לרכב הוא מביא הכל כולל חלקי פלסטיק.

 

אני קניתי ממנו סריג שמאלי לפגוש לגולף ב 150 שקל בערך מחיר מוסך, מחיר לפרטי הוא 250 שקל, מחיר מקורי בצמפיון 600 שקל כולל מעמ, אז חליפי חדש יותר זול ממשומש מ TG שידרוש לפי הנוסחה 300 שקל כולל מעמ, ואני קיבלתי פלסטיק טרי ולא ממודל 2008 יבש מהשמש ודהוי. הכל התחבר 1 ל1 אפילו המרקם של הפלסטיק היה מחוספס כמו המקורי.

 

עד כאן אמרתי את שלי. עד שמשרד התחבורה יעשה סדר בהפקעת מחירים של חלקים מקוריים עדיין תמשיך חגיגה אצל הפירוקיות.

 

וחבל כי גם ככה קשה לחיות כאן.

 

כל אחד יעשה עם כספו מה שהוא חושב לנכון.....

עריכה אחרונה על ידי mozman11
פורסם

בוקר טוב

 

אני לא מכיר את את המקרים האלו כי אני לא יושב במגרש החלפים, אבל נראה לי שהזיכרון שלך לא תקין, מעולם לא נמכר אצלנו בולם דלת מטען במחיר של 500 ש"ח, המחירים נעים בין 150 ל 200 ש"ח לכל היותר כולל מעמ לבולם דלת מטען.

 

לגבי ריפוד גג נראה לי הזיכרון שלך לא תקין, בחיים לא הצענו ריפוד גג ביותר ממחיר של 1000 ש"ח לא משנה איזה רכב זה המחירים נעים בין 400 ל 1000 ש"ח.

 

לגבי מנעול דלת, עוד פעם אני לא יודע מאיפה שלפת את המחיר שרשמת, המחירים אצלנו למנעולים בין 250 ל 400 שח לכל היותר למנעול שעולה כחדש בחברה בין 1200 ל 1700 ש"ח.

 

דבר נוסף לגבי מחירים, לפעמים אנחנו יותר יקרים ולפעמים אנחנו יותר זולים מה שבטוח שהשירות שלנו ללקוחות שלנו הוא ללא תחרות, הלקוחות מזמינים את החלק ביום מסויים ומקבלים אותו בדרך כלל באותו היום או מקסימום למחרת לכל מקום בארץ, אצל המתחרים אתה יכול לחכות לפעמים יומיים ולפעמים גם שלושה וארבעה ימים לקבלת החלק ולהזכירך יש רכבים שעומדים במוסך ומחכים לחלק, אז על זה לא רשמת כלום?

 

לגבי בקשת המקטים שאנחנו מבקשים זה רק לחלקים מסויימים בשביל לבדוק האם יש לנו את החלק המתאים (בפירוקיות אחרות נותנים לך חלק לפי מה שבא להם ואז שאתה בא להרכיב אתה רואה שהוא לא בדיוק מתאים ואתה צריך לחזור לשם להחליף או להחזיר להם את החלק), נכון שלפעמים שיש חלקים שאנחנו לא יודעים כמה הם עולים כחדשים אז אנחנו בודקים מחיר בצמפיון ולפעמים גם מבקשים חצי מחדש ולפעמים פחות מחצי תלוי בחלק שיש לנו, זה ממש לא נכון שקודם אנחנו בודקים את המחיר ורק אז אם יש את החלק, בגלל שאנחנו כל היום מוכרים את אותם החלקים תאמין לי שאת רוב המחירים אנחנו יודעים בעל פה ואין לנו צורך לבדוק בצמפיון וזה לא טריק לבדוק מחירים.

 

לגבי המונופל שאתה מדבר עליו, זה ממש לא נכון, אנחנו קונים רכבים בסך הכל מחברת ביטוח אחת מתוך עשרות של חברות ביטוח, העניין שאנחנו מפרקים את הרכב עד לרמת הפלסטיק שבפירוקים אחרים בדרך כלל לא יבדקו לך על חלקים קטנים, תשאל על מנוע, גיר, דלת או חלקים יקרים יבדקו לך אבל אם תשאל על דברים קטנים כמו מנוע חלון, מנעול דלת, סוכך שמש ואני יכול לתת לך עוד 100 דוגמאות ישר יגידו לך שאין להם (ולא יבדקו בכלל) ופה אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו מוכרים כמעט הכל וזה דורש הרבה יותר כח עבודה לפירוק ולאחסון וכו... וגם את זה צריך לתמחר.

 

לגבי מחירים למוסכים ולפרטיים, זה נכון שללקוחות קבועים שלנו יש הנחות זה כמו בכל עסק, אפילו שאתה הולך לאכול המבורגר במסעדת המבורגרים ויש לך כרטיס חבר אז אתה מקבל הנחה כנל בסופר וכנל בהרבה מאוד עסקים, גם אצלנו ללקוחות קבועים שקונים אצלנו יום יום ייש הנחה ואני לא רואה בזה משהו לא תקין אלא להפך.

 

לגבי הגולף R זה רכב שהיה אחד כזה בארץ לפירוק והיה לזה ביקוש מטורף, חוץ מזה מחיר הרכב לפירוק היה גבוה מאוד וחלק מהעבודה שלנו זה להרוויח כסף ולא להיות יותר זולים מגרמניה ( מה לעשות שבגרמניה גם הרכב עולה חצי כחדש וחצי לפירוק אז גם החלקים עולים חצי גם במשומש וגם בחדש).

 

לגבי מנוע שקנית מייבוא, האם היה לו היסטוריית טיפולים? האם אתה יכול לדעת כמה ק"מ היה לו? אתה לא יכול לדעת כלום ויכול להיות שהיה לו כפול ק"מ מלמנוע שלנו אז לא חוכמה להגיד שמנועים מייבוא הם יותר טובים, היום חלק מהיבואנים מייבאים ממדינות כמו מצרים וכל מיני מדינות אחרות ששם האנשים לא מטפלים ברכבים בכלל, העיקר לקנות מנוע מייבוא ולשמוע את זה שמוכר לך שזה מנוע עם 30,000 ק"מ זה תמיד מה שיגידו לך ( אין לך אפשרות לבדוק את זה)

 

דבר נוסף, בפירוקיות המחירים שונים לפעמים משמעותית אחד מהשני, יכול להיות שלי יש חלק מסויים רק 1 במלאי כי אני יודע למכור אותו בכל יום ובפירוק אחר יש להם 5 כאלה והם לא יודעים למכור אותו בכלל והוא יושב להם שם כבר שנה, אז הם יתנו אותו במחיר נמוך, דבר נוסף יש הרבה פירוקיות שלא יודעות מחירים של חלקים כי הם לא מתעסקות עם אותו החלק ואתה יכול לענות מהעניין.

 

 

אם יש לך טענות נוספות אני אשמח להמשיך ולתת לך תשובות גם פה מול כל הקוראים וגם בטלפון אם תרצה.

 

אני יושב במוסך שלנו בבני ברק ולא בחלפים אבל עדיין דיי מעורב במה שקורה בחלפים.

 

053-2322233 תומר.

 

בהצלחה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...