Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

נתקלתי היום במחרטה ישנה במפעל מסוים והכתובת עליה משכה את תשומת ליבי.

השאלה היא האם היא קשורה בכלל לאפרים אילין והאם היו לו עוד עסקים חוץ מקייזר פריזר.

הסמל עם הדגל דומה מאד לסמל שבפרסומת הלארק. ובשלט למטה מימין כתוב א. אילין.

תודה לעוזרים

בברכה אריקקייזר אילין.jpg20150420_135438.jpg20150420_135403.jpg20150420_135415.jpg

פורסם

סביר להניח שהמחרטה הורכבה בארץ מחלקים שהגיעו, כנראה באנגליה, שהיתה בזמנו יצרנית המכונות הגדולה בעולם.

יש לי בעסק מכבש אקצנטרי של חברה אנגלית בשם בליס שיוצר בארץ בשנת 57', כשלמעשה רק המנוע תוצרת הארץ - הגוף והמכללים הגיעו כערכה מאנגליה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הסיפור נמצא על השלט.

מפעל "עשות אשקלון" הוקם על ידי אילין בשנות הששים וקיים אגב עד היום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
הסיפור נמצא על השלט.

מפעל "עשות אשקלון" הוקם על ידי אילין בשנות הששים וקיים אגב עד היום

 

מאחר ומפעל עשות אשקלון הוא מפעל בטחוני מסווג עדיף לא להרחיב עליו מעל גבי הרשת.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם
מאחר ומפעל עשות אשקלון הוא מפעל בטחוני מסווג עדיף לא להרחיב עליו מעל גבי הרשת.

 

מישהו בממשלה חושב אחרת....

 

http://www.gca.gov.il/NR/exeres/8C607FDC-2926-4D72-8188-10F7EAEDC77D

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

 

תודה על השיתוף בחומר המעניין.לא הכרתי זאת מקודם.

חיים ,המחרטה לא ב-ל.כ אלא עובדת כבר שנים במפעל בדרום אך לא באשקלון .

מסתבר שישנן תהפוכות ולמרות שהיו ניגודי אינטרסים בין מפעלי אילין למפעלי שובינסקי מפעל עשות אשקלון שיסד אילין ייצר סרנים אחוריים עבור מפעלי רום כרמל בטירה (כבר לא אוטוקרס שיסד שובינסקי אלא אורדן תעשיות ) הסימון שלהם היה AA. מק"ט AA15-0119 עבור סרן ביחס העברה של 4.55:1 ומק"ט AA15-0134 עבור סרן ביחס 4.1:1 .

בברכה אריק

פורסם

אריה זאת המחרטה שראיתי וצילמתי ב ל.כ רמלה.

היא מוצעת למכירה ולהערכתי היא עדיין שם.

אגב אני זוכר שבבית הספר בקורס חרטות למדנו על מחרטה דומה ששמה היה הריסון לא זוכר עם היה כיתוב בעברית.

 

 

IMAG3245.jpg

"ברוכים הבאים לעולם הטילונים"

אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/

אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/

פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/

פורסם
אריה זאת המחרטה שראיתי וצילמתי ב ל.כ רמלה.

היא מוצעת למכירה ולהערכתי היא עדיין שם.

אגב אני זוכר שבבית הספר בקורס חרטות למדנו על מחרטה דומה ששמה היה הריסון לא זוכר עם היה כיתוב בעברית.

 

 

[ATTACH=CONFIG]420754[/ATTACH]

במקרה הייתי היום בל.כ אז צילמתי את השלט שלה (השמאלי מבין התמונות) המשייך אותה לאותו המפעל .

כנראה שמפעל אילין באשקלון הרכיב או סחר במחרטות אלו שיוצרו ככל הנראה בחברת Harrison & sons הבריטית שהיא יצרנית מחרטות משנת 1900 ולכן חיים סביר מאד שעבדת על דגם מסויים של מחרטות אלו או אחת כזו.

בברכה אריק20150420_135403.jpg20150424_123839.jpg

×
×
  • תוכן חדש...