Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'וצה - אוטוביאנקי 1979 יד שניה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4080 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום קיבלתי אותה, נקנתה מחבר הפורום קובי קליין.

בעזרתו של אלעד.

{ותודתי הענקית לשני אנשים אלו. חמודים ונדירים. אין דברים כאלה. פחדתי לקנות אספנות ולהיכנס והם ליוו אותי.}

 

נסעתי איתה עכשיו 12 ק"מ על בגין בירושלים.

חיוך. זה מה שהיה כל הנסיעה.

חיוך!

אוטו משעשע.

 

מה צריך לסדר?

וינקרים שלא עובדים

הנדברקס

שעון דלק שלא עובד

 

המשך יבוא....

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם (נערך)

אז כך, אני המון זמן בודק את השירשור הענק של מכירת רכב יד אספנות

לרוב מזיל ריר על הרכבים של ערן לנסקי. מדהימים.

אבל ממש לא בתקציב.

ראיתי את האוטו ביאנקי הזאת במחיר סביר פלוס 5500 שקל.

התקשרתי ושאלתי פרטים.

הרכב יד שניה.

משנת 97 אצל קובי קליין- מכונאי בתחום חשמל רכב.

הוא נוסע עליו יום יום הלוך וחזור לעבודה בית - 5 ק"מ ליום.

הרכב מטופל אך ישנם דברים לסדר.

 

הגעתי לראות הרכב, התאהבתי.

חמוד. קטן. עם ריח של דלק.

סיכמנו לחכות חודש +- עד שיכנס לי הסכום כסף הזה. וכך היה.

קניתי אותו ב1.4, חיכיתי שיעבור פסח והופ, כיף לי

הגיע היום על גרר {לא יכולתי לקבל יום חופש מהעבודה ולא רצתי לנסוע איתו רחובות ירושלים על ההתחלה}

 

מה אגיד ומה אומר?

רכב חמוד מתוק קטן מושך מבטים

וכבר קיבלתי הצעה למכור אותו ב6500 שקל {לא יקרה}

עוד 3 אנשים ניגשו אליי ואמרו רוצים לקנות, עניתי: 20 אלף! רוצים?!

הלכו.

 

מה יש לסדר:

הכי דחוף - וינקרים שלא עובדים כלל. יבדק מחר.

הנדברקס- כבל קרוע, היה ידוע.

שעון דלק שלא עובד- לא דחוף אבל יסודר.

 

צבע:

ממש ישאר לדבר אחרון.

אבל הרעיון בכללי הוא:

1}לצבוע בלבן ולרשום בצדדי הרכב : POLIZIA

2} לצבוע באדום מטאלי וצד ימין ושמאל יהיה פס לבן עליו אדביק מדבקות של סופר מריו.

 

ממה הופתעתי לרעה: הבלמים הלא מתוגברים! אוי אני אהיה חייב להתרגל לזה למרות שאני נוסע לאט. בכיף שלי.

נוסע 60-70 קמ"ש בבגין. לא מאמץ אותו בעליות. בכיף. לא ממהר. מרגיש את הרכב ומתגעגע מאוד לרכב של אבא {סיאט מלאגה 85 + ג'סטי 89}

 

לגבי ביטוח: אני 9 שנים מבוטח בביטוח רוזין סוכניות ביטוח. שממש לא רצו לעזור לי לבטח את האוטוביאנקי למרות שחפרתי ואמרתי להם מה הקוד דגם 20101 אם מישהו מעוניין לדעת.

מי שהציל את המצב הוא חבר הפורום חמדה גלט ביטוחים.

טלפון 03-5357903

שממש עזר לי בביטוח צד ג עם ביטול השתתפות עצמית,גרר דרך זברה וביטוח חובה ב1050 שקל. תענוג!!! מלך! והיה נחמד מאוד בטל]ון עם המון רצון לעזור מה שאי אפשר להגיד על 555 9 מיליון, רוזין, הפניקס וכל העקומים האחרים.

 

תודה לעוזרים. נעדכן עוד בשירשור זה במשך הזמן

IMG-20150419-WA0003.jpg

IMG-20150419-WA0005.jpg

IMG-20150419-WA0039.jpg

עריכה אחרונה על ידי eladns

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

משנת 97 אצל קובי קליין- מכונאי בתחום חשמל רכב.

 

מה יש לסדר:

הכי דחוף - וינקרים שלא עובדים כלל. יבדק מחר.

שעון דלק שלא עובד- לא דחוף אבל יסודר.

 

:-D

אין לי סמליל של סנדלר שהולך יחף...

 

תתחדש!

 

נמרוד

פורסם (נערך)

תתחדש היתה לי כזו גוניור 1984,משנת 1988 עד 1990 אוטו חמוד מאוד.

 

תוכל לפרט להסביר את המחיר של הביטוח,חובה,וצד ג.

עריכה אחרונה על ידי dts2
פורסם
תתחדש היתה לי כזו גוניור 1984,משנת 1988 עד 1990 אוטו חמוד מאוד.

 

תוכל לפרט להסביר את המחיר של הביטוח,חובה,וצד ג.

 

כן.

טסט 370 - פעם בשנה כמובן

ביטוח גרר - 260 שקל

ביטוח חובה -360 שקל

ביטוח צד ג' - עם ביטול השתתפות עצמית {!!!} 400 שקל

 

לשנה כמובן.

גרושים גרושים גרושים.

 

לא לשכוח שהביטוח לא תקף בין השעות 7 בבוקר ל 9 בבוקר.

ומי שנוסע מסתכן שאם יכנס בדלת של מרצדס או ידרוס איזה קשישה בלה - ישלם כל חייו

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

בואנה זה בלי כסף! שאני עשיתי הרבה טלפונים להשוואות מחירים הם לא ממש היו קרובים לזה.

ולי יש 650 סמק, בן 27 עבר נקי. הגיעו איתי למה שאתה כתבת ל1300 שקל

בן כמה אתה ?

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

×
×
  • תוכן חדש...