Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכל חברי הפורום היקרים.

 

אני יודע שהנושא נטחן עד דק ובכ"ז שואל לסיכום.

למיטב הבנתי יש שלושה סוגי פוליש.

 

1-קומפאונד

2-פוליש

3-פיניש

 

לצבע מטאלי עם סרווילים שנראה שמעולם לא נוקו משנת 2007.

 

מתחילים מהקומפאונד ? יש כזה מוצר לצבע מטאלי בכלל? (הבנתי שאסור לעשות פוליש רגיל בגלל הלקה)

או שמתחילים עם הפוליש ועוברים לפיניש?

 

עוד משהו קראתי בפורום על חומרים שמשלבים פוליש ופיניש ביחד קיים דבר כזה?

 

אציין שאני רוצה לעשות שלייף סבון עם נייר 2000 ורוצה פוליש שיוריד את הסריטות שיווצרו מהתהליך

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
פורסם

אז טוב.

ניסיתי עשיתי שלייף בנייר 2000 שהוריד את התפוזיות בשכבת הלקה. (לאחר צביעת תא המטען בספריי לרכב)

הבעיה התחילה מהפוליש (אני משתמש באולטימאט קומפאונד פוליש) הוא אכן מוריד את הסריטות ואני מדבר על יישום ידני.

מה שכן נשאר קצת עכירות כמו שאריות חומר כאלו. ונוצרו המון סרווילים באזור.

מה הסיבה לכך? יכול להיות בגלל שלא עבדתי עם פד מתאים? ( העבודה נעשתה עם מטלית ביתית פשוטה)

פורסם

אהלן.

בעקרון כלל אצבע הוא להתחיל מהשיטה הכי פחות אגרסיבית, אתה מעוניין להגיע לתוצאות טובות תוך כדי הורדת כמה שפחות לקה. העכירות נוצרה מזה שאולי הפוליש לא חתך מספיק כדי להוריד את העכירות שיצר השיוף. כמה שייפת עם נייר ה 2000? באיזשהו שלב צבע הרכב ירד לנייר שיוף? עם איזו מטלית ביצעת את הפוליש, אולי היא גרמה יותר נזק מאשר לעזור. הכי טוב שתעלה תמונה.

 

×
×
  • תוכן חדש...