Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי פולקסווגן פולו 1.2 TSI שנת 2011

אשמח לקבל המלצות לצמיגים במידה 185\60\15 בעלות של כ-300-350 ש"ח לצמיג.

 

סגנון נהיגה מנהלתי, לא מחפש ביצועים מיוחדים.

 

משיטוט בפורום אני מבין שצמיגים מומלצים הם הפאלקן ZE-914

יש משהו מומלץ יותר בתקציב הנ"ל?

 

כמו כן, אשמח למקום מומלץ לרכישה באיזור הרצליה-רעננה

פורסם

DUNLOP BLURESPONSE צמיג חסכוני ומצויין, בנוסף יש גם צמיג מצוין

ContiPremiumContact של Continental אבל הוא לא נחשב לצמיג ירוק.

 

פורסם

הפאלקן סבבה ביותר במחיר שלהם, עושים את העבודה, יש לי אותם על קליאו 1.2 מדור קודם, אוחזים בסדר גמור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם,

ברשותי פולקסווגן פולו 1.2 TSI שנת 2011

אשמח לקבל המלצות לצמיגים במידה 185\60\15 בעלות של כ-300-350 ש"ח לצמיג.

 

סגנון נהיגה מנהלתי, לא מחפש ביצועים מיוחדים.

 

משיטוט בפורום אני מבין שצמיגים מומלצים הם הפאלקן ZE-914

יש משהו מומלץ יותר בתקציב הנ"ל?

 

כמו כן, אשמח למקום מומלץ לרכישה באיזור הרצליה-רעננה

באתר של היבואן אפשר בדרך כלל לקנות צמיגים באינטרנט ולהזמין אותם לפנצ'ריה ליד הבית. באזור הרצליה יש להם פנצ'ריה בצומת הסירה בשם גלגלי העיר, שהם אחלה.

רק שים לב שכרגע הצמיג שאתה רוצה (פלקן 914) לא נמצא במלאי באתר, כלומר הוא לא קיים במחסנים של היבואן וכנראה שיהיה קשה למצוא אותו בארץ. אולי אצל פנצ'ריה שיש לה מלאי קודם. ממליץ לך לבדוק אצל היבואן מתי אמור להגיע מלאי טרי: http://www.tireclub.co.il/

פורסם

אכן, ראיתי שחסר במלאי אך קיים במקומות אחרים.

 

בכל מקרה ככל הנראה אלך על הפאלקן

 

תודה רבה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...