Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה למגיבים.

כי יש נושא למחשבה לקחת הלוואה מהבנק כמובן ולא פוסל את זה.

כמובן שאני לא מחפש רכב ממש ספורטיבי שתדביק אותי לכיסא בלחיצת גז:)

אני מצפה לאוטו הבא שלי יותר חזקה ממה שיש לי.יש לי כרגע פוקוס 2009 100כ"ס אוטו מצויין ללא תקלות ואפילו חסכונית במידה מסויימת.אבל חסר לי את ההילוך ה5 בגיר,מרגישים כוח רק אחרי 3.5 סלד וזה די מצער,זה גורם לי לשחק בטיפטרוניק ידני כדי לתת תעוצה בעקיפה.

נניח לגיסי יש סיווק 2008 עם 1800 שזה אוטו פגז אבל לא מיצרים אותה אחרי 2010.זהו הסגון שמתאים לי :)

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

בקיצור - מאזדה 3 מנוע 2000.

 

עוד אופציה שכנראה תהיה זולה בהרבה היא הלאנסר שמגיעה עם מנוע 1800 ובגרסאות מאובזרות עם המון אבזור (כולל מושבי עור).

פורסם

בוקר טוב.

יצא לי לנסוע במאזדה עם מנוע 2.0.אוטו באמת זריז אבל לא נוח נוח ביחס לפוקוס...

מה דעתכם על רנו פלואנס מנוע 2.0?

ואיזה תקלות צפויות עם פוקוס 3 עם מנוע 2.0?הבנתי שיש ים תקלות בגיר.

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

פלואנס? אולי כדאי שתערוך את הכותרת של השרשור, אני מבין שירדנו מהקטע של "התנהגות ספורטיבית" ;)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

כולו שאלתי.אני לא מכיר רכב הנ"ל אבל עם מנוע 2.0 זה אמור להיות חזק מהרגיל לא?

הרי המליצו על מאזדה ספיריט ויש בה אותם כוחות סוס...

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

אם מפריעה לך ההגעה המאוחרת של הכח בפוקוס, אני חושב שאין מנוס מלבדוק מכוניות עם מנועי טורבו. כי גם במנוע 2.0 ליטר רוב הכח יגיע מאוחר בקשת הסל"ד (4-5 אלף).

 

עם זאת, הייתי נמנע ממנועי 1.2 טורבו (רנו, פיג'ו ופולקס'/סיאט/סקודה) כי הם לא מספיק חזקים למישהו שרוצה "התנהגות ספורטיבית".

מה שמשאיר אותנו עם הבראבו עליה המליץ RS, אסטרה טורבו, לאון 1.4 (שמגיעה עם גיר ידני), גולף 1.4 וג'ולייטה מהשנתונים המוקדמים. אני הייתי מתמקד בלאון (בזכות הגיר הידני), באסטרה (בגלל איכות החומרים הגבוהה) ובג'ולייטה (בגלל שזה פרימיום :) )

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
כולו שאלתי.אני לא מכיר רכב הנ"ל אבל עם מנוע 2.0 זה אמור להיות חזק מהרגיל לא?

הרי המליצו על מאזדה ספיריט ויש בה אותם כוחות סוס...

 

"ספורטיביות" זה לא רק כוח. זה גם התנהגות מהנה, שאותה המאזדה ספיריט מספקת בכמויות.

 

אבל אם בשבילך כן, וזה לגיטימי לחלוטין, אז כן - הפלואנס 2.0 (וגם הדיזל) אוטו נוח וחזק.

עם זאת, כנראה שהוא לא יהיה אמין כמו המאזדה או הסיוויק.

 

פוקוס עם הגיר הרובוטי לא מומלצת.

פורסם
אם מפריעה לך ההגעה המאוחרת של הכח בפוקוס, אני חושב שאין מנוס מלבדוק מכוניות עם מנועי טורבו. כי גם במנוע 2.0 ליטר רוב הכח יגיע מאוחר בקשת הסל"ד (4-5 אלף).

 

עם זאת, הייתי נמנע ממנועי 1.2 טורבו (רנו, פיג'ו ופולקס'/סיאט/סקודה) כי הם לא מספיק חזקים למישהו שרוצה "התנהגות ספורטיבית".

מה שמשאיר אותנו עם הבראבו עליה המליץ RS, אסטרה טורבו, לאון 1.4 (שמגיעה עם גיר ידני), גולף 1.4 וג'ולייטה מהשנתונים המוקדמים. אני הייתי מתמקד בלאון (בזכות הגיר הידני), באסטרה (בגלל איכות החומרים הגבוהה) ובג'ולייטה (בגלל שזה פרימיום :) )

 

לא כל בן אדם שמחפש יותר כוח מפוקוס 1.6, צריך ישר מנוע טורבו. הוא הזכיר שמנוע ה-1.8 של הסיוויק סיפק אותו.

מההתרשמות שלי מפות"ש, מנוע 2.0 אטמוספרי יעיל כמו של המאזדה בהחלט יספק אותו, וכנראה יספק לו את השקט שהוא זקוק לו - יותר מהבראבו והג'ולייטה.

גם מנועים אטמוספריים גדולים (והכל יחסי) נותנים כוח בסל"ד נמוך - נכון, לא כמו טורבו, אבל שוב - הכל יחסי.

פורסם

פות"ש, זה שרכב מסוים הוא "חזק" או "מהיר" כמו שאנשים נוטים לומר, לא הופך אותו בהכרח לספורטיבי.

יש הרבה פנים לנהיגה ספורטיבית, מעבר לכמה כ"ס יש במנוע, או באיזה שלב הוא מגיע בסקאלת הסל"ד.

 

אם עיקר ההנאה שלך מנהיגה, היא האצות בקווים ישרים (יחסית), אז כנראה שכ"ס ומומנט הם הפרמטרים העיקריים שאתה צריך להתמקד בהם.

אבל שוב, זה לא מה שהופך רכב לבעל יכולות "ספורטיביות".

 

אם אתה מרגיש כוח בפוקוס 09 (גם לאחר 3.5 סל"ד), הרבה רכבים שהוצעו כאן יספקו אותך מאוד.

הפוקוס היא די עגלה לטעמי :)

 

אם לא אהבת את הנוחות במאזדה ספיריט, זה כנראה (אפילו בטוח) בגלל נוקשות המתלים.

בנוסף, זה גם בגלל חישוקים גדולים יותר ממה שהתרגלת, בעלי חתך נמוך.

וכאן קבור הכלב. אלו שני דברים שהופכים את המאזדה לבעלת אופי הרבה (הרבה!) יותר ספורטיבי מהפוקוס שלך לדוגמה.

 

לכן, למרות שהיא תהיה בחירה נהדרת, כנראה שהספיריט לא תתאים לך. למרות שמתרגלים לנוחות הנסיעה.

פורסם

פיאט בראבו תשאיר לך עודף בכיס ותספק הרבה אבזור והנאה.

אני מאזור רמת ישי, אם תרצה להתרשם מהרכב ולהרגיש אותו 'על רטוב', אתה מוזמן בכיף. הרכב חזק, מאובזר, יפה וייחודי - והעלות שלו פשוט מצחיקה. מצד שני יש לו סמל של פיאט וגיר רובוטי חד-מצמדי.

 

בתקציב שלך הייתי בודק גם סיאט לאון (משומשת, כמובן), מצד שני אני הייתי רוכש לאון רק ידנית בגלל כל הדיבורים כאן על בעיות DSG ולך אין את האופציה...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תודה למגיבים.

כנראה לא ניסחתי את עצמי נכון.

אני מחפש לי רכב בעל כ"ס גבוהה יותר מ100 שיש לי כרגע.

יחד עם זאת אני גם רוצה להרגיש את הכוח הזה,לא כמו בלאנסר שמסורסת בגלל הגיר רציף שלה.

לצערי אני מוגבל רק לאוטו אוטומט ואני מעוניים באוטו גם שיהיה שקט יותר בנסיעה מהפוקוס שלי

ובעקיפה לא אצטרף לגרום למנוע לעשות שאגות כמו חיה בגלל סלד גבוה.

כמו שציינתי מקודם מאוד נהנית מהתנהגות של סיווק עם מנוע 1800 אבל אין אותה בשנתון 2011 לצערי וגם אוטו

ללא מחשב דרך :shock:

רכבים שאני מחפש מדובר על דגמים שנמצאים בליסינג לא בשוק פרטי כמו לאון או פיאט.

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

מאזדה 3 2000 ופלואנס 2000/דיזל מתאימות בול לדרישות שלך.

 

למאזדה יש יתרון אמינות והתנהגות; לפלואנס יתרון נוחות - המכונית הנוחה ביותר כנראה בקטגוריית המשפחתיות. בגרסת הבנזין הפלואנס כנראה תהיה מאוד אמינה גם - מנוע וגיר (רציף) של ניסאן, וגם חסכונית יחסית. בגרסת הדיזל יש גיר רובוטי כפול שאולי יעשה בעיות ואולי לא.

 

שורה תחתונה - במקומך הייתי הולך על הפלואנס 2000. תוכל גם להשיג אותה במחירים מפתיעים לטובה מליסינג או מקרסו.

רק תזכור שכנראה גם כשאתה תמכור, הקונה יהיה מופתע לטובה מהמחיר :-P

פורסם

תודה לכולם.

אפשר לסגור את הנושא :)

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם
אם מפריעה לך ההגעה המאוחרת של הכח בפוקוס, אני חושב שאין מנוס מלבדוק מכוניות עם מנועי טורבו. כי גם במנוע 2.0 ליטר רוב הכח יגיע מאוחר בקשת הסל"ד (4-5 אלף).

 

עם זאת, הייתי נמנע ממנועי 1.2 טורבו (רנו, פיג'ו ופולקס'/סיאט/סקודה) כי הם לא מספיק חזקים למישהו שרוצה "התנהגות ספורטיבית".

מה שמשאיר אותנו עם הבראבו עליה המליץ RS, אסטרה טורבו, לאון 1.4 (שמגיעה עם גיר ידני), גולף 1.4 וג'ולייטה מהשנתונים המוקדמים. אני הייתי מתמקד בלאון (בזכות הגיר הידני), באסטרה (בגלל איכות החומרים הגבוהה) ובג'ולייטה (בגלל שזה פרימיום :) )

 

חברי הטוב, קצת חילוקי דעת / תיקונים, ברשותך.

 

הפוקוס 1.6 (ה-2.0 קצת פחות) אומנם "סובלות" מאופי אטמוספרי (משמע, מרבית הכוח בסל"ד בינוני-גבוה), אבל זה לא מונע מהן להיות זריזות לא פחות מהמתחרות, גם החזקות שבחבורה (סיד / I35). אתה הופך את זה מהותי הרבה יותר ממה שזה בפועל - היא רחוקה מלהיות עגלה / חלשה או עצלנית / מזדחלת, גם בוורסיה הרובוטית.

 

אחרי שלוש שנים (בטוטאל) עם ה-1.2TSI, אני מעדיף ביום יום (ובנהיגה אגרסיבית) את האופי של המנוע האטמוספרי - אין את הבעיטות החסרות טעם בסל"ד נמוך והמחסור בכוח / אוויר למעלה - אלא תנועה נעימה ביום יום וצבירת הכוח לינארית מהותית. הפוקוס 1.6 הידנית שלי - הרגישה (ומרגישה) חזקה מהותית מהיטי 1.2TSI שהייתה קודם לכן. וד"א, על פי מדידות חוזרות ונשנות - הפוקוס גם מצליחה להיות חסכונית יותר בעיר / מחוצה לה (בעיקר על קרוזקונטרול).

 

כמו שאמרתי כבר - הבראבו יופי של אוטו. נוחה, מאובזרת יחסית, די מהנה וכיפית לנהיגה - רק צריך להתרגל לתיבה הרובוטית שלה.

 

גם על הלאון דיברתי - זולה מאוד לרכישה, מה שמאפשר לקנות 1.8TSI (!) במחיר נמוך - ביחס לשאר המשפחתיות. תא נוסעים לא מדהים באיכות, אחזקה לא זולה במיוחד, תיבה רובוטית יעילה (אך לא אמינה במיוחד), התנהגות סבירה (לא מוצא בלאון שום דבר "ספורטיבי", גם לא ב-1.8TSI. אפילו הקופרה לא מספקת משהו יוצא דופן בהתנהגות שלה, רק מנוע מאוד חזק וקל מאוד לשידרוגים. בכדי לגרום ללאון להנאה - צריך להשקיע לא מעט מסביב) ושמירת ערך מזעזעת (לאון 1.8TSI DSG עלתה בזמנו כ-130K. היום נסחרות סביב 65K - למודל 2010 / תחילת 2011. כנ"ל ידנית - עלתה 120K במבצע דאז. היום נסחרת ב-60K ומטה, לאותם השנתונים כמו DSG).

 

האסטרה 1.4T ממש לא מלהיבה - התיבה האוט' מסרסת אותה די מהותית, היא לא מרגישה חזקה יותר מפוקוס 1.6 ושאר המשפחתיות האטמוספריות. התא נוסעים שלה לא מדהים או איכותי בצורה יוצאת דופן שרצוי להזכיר כמשהו חיובי במיוחד (יותר מידי דומה לקרוז. חבל שאופל לא טרחו לבדל אותן זו מזו, אפילו מעט) והנוחות די טובה. על התנהגות דיברנו? צר לי, אין על מה לדבר, בטח שלא על "הנאה" - ולו מסויימת שהיא. אפילו בוורסיה ידנית חזקה יותר - האסטרה פשוט לא מלהיבה, רק זריזה. וזהו...

 

ג'ולייטה 1.4 TCT יש במשפחה - נאה למדי, איכותית למדי, מהנה לנהיגה (למרות שהפוקוס, ה-3 והבראבו פשוט מהנות ממנה. בעיקר צמד הראשונות) ויש לה שילוב מנוע / גיר לא רעה בכלל - ללא ספק הביצועיסט כאן (להוציא את הלאון 1.8TSI, המעט יותר חזקה וזריזה). אותי מצער שהיא מאובזרת בצורה עלובה יחסית - ואפילו BT מקורי או חיישני גשם / תאורה לא מצאתי בגרסאות הזולות. דברים שיש לי בפוקוס - והיא עולה כמה אלפים פחות. לא נאה לרכב שנכנס תחת ההגדרה "פרמיום" לעניות דעתי.

 

אם פותח הת'רד כל כך חושש מתיבה רובוטית, אולי כן רצוי שישקול את הסיוויק. לא מעט חברים שלי סבלו מ-DSG7, לא מעט גם מרוצים ממנה. לא מעט חברים התלוננו על ה-PowerShift ויש גם כמה שנהנים מאוד ממנה. זה לכאן ולכאן, תלונות יש על זאת ועל זאת - די עניין של מזל והתחושה האישית של הנהג כלפי התיבה (מסתדר איתה ומרוצה, או לא מסתדר ולא מרוצה), לכן כהתחלה - הייתי מנסה לנהוג ברכבים ורק אח"כ מסנן בקפדנות.

 

וד"א MOGO, נהגתי בסיוויק 1.8 הידנית (אחרי הפוקוס 1.6 הידנית. הסיוויק הייתה אופציה נוספת שנשקלה בכובד ראש) - והיא לא הרגישה מהותית חזקה יותר. בסיוויק המצב אפילו מעיק יותר, היא די "מתה" עד לסלד גבוה יחסית ושם פורחת. אבל עד אז, תעקף בזריזות. מעבר לכך - הייתה מכונה לא רעה בכלל (רק יקרה יחסית לשאר. עלתה כ-10K יותר מהפוקוס 1.6 / אוקטביה 1.4TSI ידנית - והייתה קרובה מידי לתמחור של הפוקוס 1.6EB-T).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...