Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4148 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוקר טוב.

אני צריך המלצה לרכב משפחתי בעל אופי ספורטיבי קצת בתקציב עד 80K

מדובר על קניה מליסינג כוללת מימון.

הדרישות הן:

בטיחות כי יש גם ילד.

עלות החזקה לא בשמיים וגם אמינה.

צריכת דלק לא גבוהה בנסיעה בין עירונית.נסיעה מנהריה לחיפה.

רק לא סטיישן :) רק או סדאן או חאצ'באק.

לא מחייב אוטו גדול.

גיר או אוטומט או רובוטי-אישה :(

וכמובן רצוי אוטו ששומר על הערך שלו יחסית.

והכי חשוב זה יחסית שקטה בנסיעה.יש לנו פוקוס 2009 שהיא מצויינת אבל הרעש

בנסיעה מעל 100 זה נורא.

תודה מראש.

עריכה אחרונה על ידי Leklerk

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

סיאט לאון היא אופציה טובה, גם אם האמינות לא משהו. חובה לחפש רכב עם אחריות מורחבת (5 שנים) על הגיר.

רכב די שקט ואיכותי, אבל מאוד נוקשה ללא פיצוי בהתנהגות טובה.

2012-13 ייכנסו לך בתקציב.

 

עוד אופציה טובה היא המאזדה 3 מנוע 2000 - מודל 2012 ייכנס בתקציב.

פורסם (נערך)

מכיוון שגם אישה תנהג על רכב אז לפי שאתה אומר לאון נוקשה...לא נראה לי לנכון לבחור בה,וגם אמינות לא משהו:)

עריכה אחרונה על ידי Leklerk

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

אנסה לעזור לך מהניסיון שלי.

לנו יש לאון 1.8TSI עם גיר DSG משנת 2012, שנקנתה כחדשה מהחברה.

טפו טפו טפו, עד עכשיו בלי שום בעית אמינות.

משמש כרכב משפחתי כשצריך עם מקום לעגלה בבגאז' וגם כרכב עם נגיעות ספורטיביות כשצריך - מנוע 1.8 טורבו, 160 כ"ס,

0-100 בפחות מ-8 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 1:12 בנסיעה משולבת.

למשפחה שמחפשת גם גיר אוטומט, גם רכב משפחתי שימושי, גם ספורטיביות, גם צריכת דלק שפויה וגם מחיר מחירון לא גבוה - אין מתחרות.

פורסם

אני כבר חושש מה-OVERSELL של הבראבו (ולכן אציין מראש שאם אתה מוצא קולט 96' במצב טוב היא עדיפה כמובן על כל רכב אחר שהוצע כאן) אבל בכל זאת זה רכב שעונה לכל הצרכים ומעבר. ירידת הערך כבר היתה, וגם הבראבו הרובוטית הכי חדשה שתמצא תכנס לתקציב מכיוון שכבר שנתיים לא מוכרים אותן. הרכב זריז, חסכוני למדי, מאוד נעים לנהיגה, התנהגותו ספורטיבית במובן הרך-קליל-זורם (לא במובן הנוקשה-HARD CORE-מעצבן אמהות של המילה), אמינות גבוהה וזה פשוט יופי של רכב משפחתי. הבראבו שלי נכנסת לשנתה החמישית אצלי ומתפקדת ללא דופי. חלופה מעניינת ללאון, הבחירה היא עניין של טעם וסגנון נהיגה, לגבי הגיר הרובוטי יש די שרשורים בפורום.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לא אמרת אם אתה מחפש רכב בגודל של המכונית שיש לך או בגודל אחר.

אם בגודל הזה אז בדוק אם מאזדה 3 עם מנוע 2.0 ל' נכנסת בתקציב.

אם אתה מחפש רכב קטן יותר, אז אולי 208, פיאסטה.

פורסם

מה הבדל בין בראבה ובראבו אצל פיאט?

בנושא הגודל לא חייב להיות בגודל של פוקוס אפשר יותר קטנה אבל לא בגודל של פיאסטה.

לאון זהו הגודל מינימאלי.

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

נראה קצת מוזר העניין שפיאט ברבו שנת 2011 זולה מידי.עד 50K.

חוץ ממאזדה ולאון יש עוד הצעות?

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

אני מסכים שהיא זולה מדי. אתה יכול להציע למוכר להעלות את המחיר קצת אם זה ישפר את הרגשתך :) בטוח ישפר את הרגשתו...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

נו באמת...

הכוונה שהיא מעבדת ערך מהר?יש תקלות?

אני לא רואה אותם הרבה בכביש.

אני רוצה לקנות אוטו ושיהיה לי 5 שנים של שקט.

כמו שהיה עם פורד.

פורד החדשה לא בא לי להתקרב בגלל תלונות על גיר.

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

היות ואתה מגביל את עצמך לקניה דרך חברות ליסינג בלבד, אין שום רכב שיכול לבוא בחשבון.

היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא אסטרה טורבו 1400 משלמה סיקסט.

ספורטיבית? לא ממש. אבל בעלת כח מנוע לא רע, איכות חומרים טובה ואין מחלות ידועות.

מאזדה 3 עם מנוע 2000 ממש מתאימה לך אבל אין אותה בליסינג. כנ"ל לגבי הסיאט לאון.

אבל מימון ניתן לקבל מהבנק ובתנאים מצויינים, ניתן גם לקבל מימון בקניה ממגרשי הטרייד אין של היבואנים.

בקיצור, מימון הוא לא שיקול בבחירת סוג הרכב ומקום הקניה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

המובילות בעיני:

 

- פוקוס דור נוכחי (MK3), עדיפות ל-2.0. קחו בחשבון שהיא פחות מרווחת מהדור הקודם, יש לה תא נוסעים מעט עמוס מידי (בעיקר בוורסיות המאובזרות עם המערכת של SONY) והתיבה הרובוטית (כפולת מצמדים) לא מבריקה באמינות שלה. אם התגברתם על כל אלה, תקבלו את המשפחתית המהנה ביותר לנהיגה. בנוסף, נוחות הנסיעה טובה מאוד וגם שקטה להפליא.

 

- פיאט בראבו TJET. מנוע נהדר (ובעל אופציות לשדרוג הספק עתידיות), התנהגות טובה ומהנה, מרווחת בהחלט, מאובזרת (בדגם המאובזר כמובן) ונראית נהדר. לחובה - תיבה רובוטית (חד מצמדית) לא מבריקה במיוחד לטעמי. דורשת התרגלות, אבל בהחלט נסבלת.

 

אתה יכול להוסיף לרשימה גם את המזדה 3 2.0, אבל אני פחות מתחבר אליה (מרגישה פלסטיקית מידי, נוקשה מידי, צפופה עוד יותר מהפוקוס).

 

בנוסף, גם הלאון TSI השונות הן אופציה, רק תדע מראש שהן לא בדיוק פאן נהיגתי, אלא יותר משפחתיות זריזות (בעיקר ה-1.8TSI - ועם מעט חמוצים היא תיסע נ ה ד ר). לחובת הלאון - תא נוסעים שאומנם נראה איכותי, אך לא באמת כזה (ויש לי מספיק חברים עם לאונים 1.8TSI וחלקי פלסטיקה שנשרו / נשברו כך סתם), עיצוב "מיניוואני" מידי (לטעמי) ומחירון שמתרסק ללא מעצורים.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...