Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

מבקשת המלצות לרכב משפחתי למשפחה עם שני תינוקות. זהו הרכב היחיד.

 

הקריטריונים:

1. מרווח, לא ברמת הסטיישן אבל לא מיני.

2. עד 90-95 אלף שקל, אפשרי גם חדשה

3. עדיפות להאצ'בק ולא סדאן.

4. בטיחותית

 

מה שחשבנו עליו:

1. קיה ריו האצ'בק

2. טויוטה אוריס

3. הונדה ג'אז

 

אשממח לעזרתכם!

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Mor Seban
פורסם

אני אענה לך בהקשר של היאריס והריו את שני הרכבים האלו אני מכיר טוב.

היאריס אמנם קצת יותר זולה אבל היא רועשת מידי לטעמי ומה שהפריע לי במיוחד שזה שיש לה רק שני חלונות חשמליים גם אני אבא לילדים ואשתי לא היתה מוכנה לשמוע על זה.

בריו צריכת דלק טובה בנהיגה שפויה מה גם שיש עליה 7 שנים אחריות בניגוד ליאריס.

את ההונדה אני לא מכיר מספיק טוב כדי להגיד לך.

פורסם

לדעתי סיטרואן C3 פיקאסו תתאים הרבה יותר לצרכים שלכם, כמה אתם נוסעים בשנה?

פורסם (נערך)

תבדקי כאן : (הונדה ג'אז היברידית ב-100K ש"ח, חדשה 0 ק"מ מליסינג)

http://www.motori.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94_%D7%92%D7%90%D7%96_%D7%94%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%93/60

 

ואופציה עדיפה אך מעט יקרה יותר (קיה סיד סטיישן ב-107700 ש"ח):

http://www.motori.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%A7%D7%99%D7%94_%D7%A1%D7%99%D7%93_%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F/134

 

בהנחה שאתם מתכוונים להחזיק במכונית לפחות כ-5 שנים, המבצעים הנ"ל משתלמים מאד. אם אתם מתכוונים להחזיק את המכונית עד 3 שנים, אז העסקה לא בהכרח כדאית לאור העבדה שיהיה לכם קשה להתמודד עם חברות הליסינג במכירה עתידית.

 

ה-C3 פיקאסו היא אכן אופציה מצויינת, אך היא לא מצויידת בגיר אוט' (או רובוטי כפול מצמד) אלא בגיר רובוטי חד-מצמדי שאינו נעים לשימוש. על כן מכונית זאת מומלצת רק אם ידני בא בחשבון, ואז כדאי לבחור בדגם הדיזל.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

את מבלבלת כאן דגמים מ-3 קטגורית, הן במידות והן במחיר. הריו היא סופרמיני, הג'אז מיקרו-ואן והטויוטה משפחתית קטנה. גם המחירים בהתאם.

 

כיון שיש לך 2 ילדים קטנים אני מניח שתזקקי לתא מטען מרווח. ואולי כדאי להביא בחשבון ילד שלישי בתקופת החזקת הרכב. לכן הייתי מוותר על מבנה ההאצ' ומעדיף רכב עם תא מטען יותר גדול - נפרד או סטיישן. למשל - לריו סדאן נפח תא מטן גדול ב-100 ליטר מזה של ההאצ', וסביר שבטיול הראשון עם המשפחה תגלי כמה נפח זה חיוני.

 

לא ציינת כמה פרטים חשובים - נסועה צפויה, מתווה נהיגה (סוגי כבישים), העדפות מבחינת תיבת הילוכים ואבזור, כולם פרטים המשפיעים על בחירת הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את מבלבלת כאן דגמים מ-3 קטגורית, הן במידות והן במחיר. הריו היא סופרמיני, הג'אז מיקרו-ואן והטויוטה משפחתית קטנה. גם המחירים בהתאם.

 

כיון שיש לך 2 ילדים קטנים אני מניח שתזקקי לתא מטען מרווח. ואולי כדאי להביא בחשבון ילד שלישי בתקופת החזקת הרכב. לכן הייתי מוותר על מבנה ההאצ' ומעדיף רכב עם תא מטען יותר גדול - נפרד או סטיישן. למשל - לריו סדאן נפח תא מטן גדול ב-100 ליטר מזה של ההאצ', וסביר שבטיול הראשון עם המשפחה תגלי כמה נפח זה חיוני.

 

לא ציינת כמה פרטים חשובים - נסועה צפויה, מתווה נהיגה (סוגי כבישים), העדפות מבחינת תיבת הילוכים ואבזור, כולם פרטים המשפיעים על בחירת הרכב.

 

 

ככה:

לא יודעת לחלק רכבים לקטגוריות, אני יודעת מה נראה לי הגיוני בעין. בשביל זה באתי לפורום :-)

 

אנחנו לא נוסעים הרבה, ביומיום אנחנו נוסעים מהבית לחניון הרכבת ובחזרה ולגן. בעיקר בתוך העיר. נניח פעם בשבוע נסיעה מחוץ לעיר.

אני בהחלט לא מעוניינת בסדאן. גם על חשבון מקום בתא מטען.

עדיפות לאוטומט כי כרגע אנחנו עם ידני ונשבר לי מזה.

פורסם

הריו והג'אז, שתיהן בקטגוריית הסופר מיני, אך נחשבות למרווחות יחסית ובעלות תא מטען גדול.

 

הג'אז יקרה לקניה אך חסכונית ושומרת היטב על מחירה כמשומשת, מגיעה גם בגירסא היברידית שתהיה אפילו חסכונית יותר בעיר, אבל בעלת תא מטען מעט קטן יותר ופחות נוחה מאחותה הלא היברידית.

 

הריו תהיה פחות חסכונית, וכנראה באופן משמעותי, אבל בכמות נסועה נמוכה ההבדל בכסף לא יהיה גדול, לזכותה מחיר נמוך יותר ויש גם גירסא מאובזרת.

 

את האוריס אני מכיר פחות טוב, אבל אני מניח שהיא מעט יקרה יותר מהשתיים, תצרוך דלק פחות או יותר כמו הקיה.

לאוריס יש מתחרות רבות: קיה סיד, יונדאי I30, פורד פוקוס, מזדה 3 ועוד.

 

למען האמת, להמליץ לך מתוכן מי עדיפה, קצת קשה לי...

פורסם

אני בהחלט לא מעוניינת בסדאן. גם על חשבון מקום בתא מטען.

מור, אני יכול להבין אותך, אבל קחי עצה משועל זקן: אפשר להסתדר עם כל רכב, אבל סוף מעשה במחשבה תחילה , ועדיף להתאים את הרכב לצרכים, ולא לשגיונות.

 

תראי, גם לי היו פעם שני ילדים קטנים. התניידתי בסופרמיני האצ'בק והייתי צריך לתכנן כל יום איך לסדר את הבגאג' אחר כך שלושה ילדים קטנים . בשלב זה קניתי סופרמיני סדאן. הכל היה טוב ויפה, עד שנסענו לטיול של יומיים, והיינו צריכים להצטופף במיצקלה הזה עם שלושה מושבי בטיחות, עגלת מטריה וכמה מזוודות וצידניות.

 

נכון שמאז חלפו 19 שנים, הילדים גדלו נונהגים בעצנם (טוב, שניים מהם). אבל את הלקח שלמדתי אז אני מנסה להעביר לדורות הבאים: אותו "יום מחוץ לעיר" יהפוך באיזה שלב לסוף שבוע, או לחופשה של 2-3 לילות בצפון או בדרום, ובאותו יום כל ליטר של תא מטען יהיה חשוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי, הרכב שיכול מאוד להתאים לכל הדרישות - סוזוקי sx4 או, אם יש אפשרות להגדיל את התקציב, סוזוקי קרוסאובר.

משפחה עם שני תינוקות לפי דעתי צריכה רכב משפחתי, בזה אני מסכים עם "שועל זקן" . שני הרכבים של סוזוקי אמינים מאוד, יחסית חסכוניים והם בצורת האצ'בק (מה שמעדיפים במקרה הזה).

היתרון של קרוסאובר על sx4 בעיקר גודל הבגאז' ומרחב לרגליים מאחורה.

שוב המלצתי - תחפשו סוזוקי קרוסאובר בן שנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בנוסף, למשפחה כמו שלכם מאוד נוח להתנייד בניסן נוט. מיקרוואן מרווח מאוד וחסכוני יותר מרכב משפחתי ממוצע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...