Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יד שניה כשהיד הראשונה היתה חברת מימון / ליסינג פרטי


anet
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי לכולם,



אני מחפשת רכב יד שנייה וביום שישי האחרון ראיתי רכב דייהטסו סיריון כאשר ברשיון צוין בעלים קודם 01 (כלומר המוכר הוא יד שנייה) . בכל אופן מה שטוען המוכר זה שמדובר בעצם ברכב יד ראשונה ונקנה במימון ולכן יד שניה, כלומר הוא טוען שקנה את הרכב מחברת דייטסהו חדש מהניילונים ומכיוון שבוצעה עסקת תשלומים (מימון) אז עד שלא סיימו את התשלומים הבעלות היתה רשומה על שם החברה ולכן הם רשומים ברשיון כבעלים 01. אף פעם לא נתקלתי במצב כזה אלא אם כן מדובר בחברת ליסינג או השכרה. לי הגיוני שבמצב כזה המוכר אמור להרשם מיד כבעלים ראשון כלומר אמור להיות רשום בעלים קודם 00 ולא 01.

אני תוהה אם אכן הם היחידים שהחזיקו ברכב ואכן מה שנאמ לי לגבי היד נכון או שהרכב בעצם היה בעבר בליסינג או השכרה ומנסים לעבוד עלי פה...

 

פליייז חייבת עזרה דחוף!!!!

 

תודה

:-D

עריכה אחרונה על ידי anet
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1) יש פורום ייעוץ.

 

2) אפשר לקנות במימון רכב חדש בעלים קודמים 00 לכן מה שהוצג לך או מה שהובן, לא נכון.

 

3) להציג רכב שברישיון מופיע 01, כיד ראשונה זה מוריד נקודות אמינות למוכר. כל אחד והשיקולים שלו, אני עושה אחורה פנה כי מבחינתי זה דייג של פרייארים.

 

4) "מה הרכב היה בעבר" ניתן לבדוק בהיסטוריית רישוי. אם הוא היה רשום ע"ש יבואן דייהטסו דאז יש לזה מגוון סיבות. בגדול הוא מתאר מצב של ליסינג מימוני אבל לא ברור איך ישר מהיבואן. יכולה להיות גם עסקת מימון על רכב שנרשם ע"ש יבואן אחרי 12 חודש בארץ.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלים קודם 01 זה אומר שהמוכר הוא יד שניה. אפשר לגשת עם המוכר למשרד הרישוי ולהוציא רשימת בעלים קודמים.



חובת ההוכחה על המוכר, כיוון שהוא זה שחשוד בהמצאת סיפור על עסקת מימון מוזרה שהוסיפה יד.

 

כשיגיע הזמן למכור את הרכב, את תחשבי ליד שלישית ולאף אחד לא יהיה אכפת מהסיפורים של הבעלים הקודם. קחי את זה בחשבון.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על שימת הלב לפרט, מקום שרבים נופלים בו בפח.

יתכן שהמוכר הוא אכן המפעיל הראשון של הרכב, ושרכש אותו כ"יד ראשונה אפס ק"מ" מחברת ליסינג. אם יש לו הוכחה לכך - כגון אישור של החברה שמכרה לו את הרכב - הורדת המחיר בגין בעלות זו תהיה צנועה יחסית. אם יתברר שהרכב אכן יד שניה, כאשר היד הראשונה היתה חברה או השכרה\החכר ירידת הערך תהיה הרבה יותר גדולה.

אין בהכרח פסול ברכישת רכב כזה, אבל צריך לתמחר את מהות היד הראשונה (במחירון לוי יצחק יש הנחיות לכך), וגם כאשר תגשי למכור את הרכב בעתיד יהיה עלייך לדרוש מחיר מופחת בהתאם.

ולא לשכוח - יש לודא את מצבו הטכני של הרכב לפני סגירת עסקה כלשהי!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי מה שהמוכר מנסה לומר זה שעשה עסקת ליסינג מימוני (כמו אלבר למשל) וזאת דרך הסוכנות מכירה.שם בסוף התקופה, נניח 30 חודש אתה יכול לרכוש מהם את הרכב ב-X ש"ח.

זה עדיין לא משנה את העובדה שהרכב יד שניה, שהמקוריות שלו ליסינג/חברה ושיש להתייחס לכך בהתאם.

בכל מקרה, אם אכן זה המצב לא צריכה להיות לו בעיה להראות לך את כל המסמכים שתומכים בכך וכמובן צריכים לשקלל את ההפחתות במחירון.

לבדוק ב-7 עיניים.

עריכה אחרונה על ידי sluzon

mx-5, audi a4, alfa 159.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון תודות לכם!!

אכן המוכר טוען שהוא קנה את הרכב ב-0 ק"מ מהניילונים כליסינג מימוני שמומן ע"י איגוד ליסינג אך מתעקש שמדובר על רכב שקנה מחברת דייהטסו עצמה ולא מחברת השכרה או ליסינג כלשהי. לכן אני מנסה לברר אם הדבר הגיוני שרכב שנרכש ובמידה ואכן נרכש מחברת השכרה או ליסינג לשקלל זאת במחיר ואף לשקול מבחינתי אם כדאי לקנות את הרכב או לא (לא שזה בהכרח אומר שהרכב פחות טוב גם אם נרכש בצורה הזו אבל זה אכן מוריד מערכו) כי לי חשוב שהרכב היה בידיים פרטיות בלבד לכן אני מבררת את הנושא הזה לעומק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי לברר לעומק תעשי מה ששוגיפלקס אמר. אם בבדיקה במשרד הרישוי תראי שהרכב נסע לפני שעבר לבעלותו של הבחור, אז זאת לא עסקת מכירה רגילה של 0 ק"מ.

 

אם הרכב צבר ק"מ כשהוא על שם חב' אחרת, כמו הליסינג או דייהטסו, אז היה כאן סוג של ליסינג, ואין לך דרך לדעת אז מבחינתך את מפחיתה מקסימום.

 

לא סתם כל אנשי הליסינג המימוני\פרטי מבקשים אישורים מהחברות שהם קנו מהן, הם רוצים מסמך שיראה שזה רכב שהתייחסו אליו כמו רכב פרטי מבעלות פרטית. ההפחתה בהתאם.

 

המוכר הזה וההתעקשות שלו שהוא קנה ישר מהיבואן אבל מימנו לו חב' ליסינג, נשמע בונקר.

 

אם היה בנאדם מסודר, הכי פשוט היה לו להוציא מסמכים והיית רואה בעצמך. מה הוא צריך סיפורים שאי אפשר להוכיח?

 

תני עוד פרטים על הרכב עצמו, מעניין אותי כמה הוא דורש על הפנינה הזאת שנשלתה היישר מסוכנות דייהטסו.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stone מדובר ברכב שנת 2008 שעשה 105,000 ק"מ . הוא פרסם מחיר של 35,000 ש"ח והיה מוכן לרדת עד 33,500 ש"ח

בלבד (וגם אם יימצאו ליקוים בבדיקה לא יהיה מוכן לרדת יותר מזה) ולא יותר בטענה שזה הסכום שהיו נותנים לו מהחברה שרכש את הרכב החדש.

בכל אופן אני אחפש כבר לדעתי רכב אחר.

 

תודה רבה על העזרה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה חברה תיתן לו מה בדיוק? רכבי דייהטסו לא נמכרים פה מ2011

 

הוא טוען שיש חברה\סוחר כלשהו שייתן לו 33.5 על הדייהטסו? בסדר.

 

שישאר עם הרכב.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...