Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרשמות מרכב עבודה שאשתי קבלה: יונדאי i25


thebaron
שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא רציתי ללכלך כבר בכותרת, אבל, הספיקו לי כמה שעות במחיצת יונדאי i25 שאשתי קבלה באופן זמני בשביל להבין, כמה הרכב הזה גרוע או לפחות, בסיסי ועלוב. המנוע אנמי, או יותר נכון, מסורס ע"י הגיר האוטומטי. יותר מדי פעמים הרגשתי שאני חייב ללחוץ חזק על מנת לקבל ביצועים, לא בדקתי, אבל אין לי ספק שזה מתבטא בצריכת דלק גרועה. אחיזת הכביש, לא קיימת, אפילו קצת מפחיד בסיבובים. גם הבלימה לא משהו. לגבי נוחות, היא גם לא קיימת - הבולמים, פשוט גרועים: הרכב מתרסק על בורות, ובשאר הזמן מתנדנד כמו לולב. בידוד לא קיים - רעשי רוח וצמיגים ומנוע נשמעים נהדר תמיד. ועוד שני דברים קטנים שהציקו לי: לא ניתן לפתוח תא המטען מבחוץ, רק מבפנים; ודבר נוסף: רכב 2013 ואין מד טמפרטורה חיצונית?

 

נ.ב.

זה האח של קיה ריו. מוזר, אני זוכר שבדקתי קיה ריו סדאן לפני שנה וחצי והיא הרגישה לי הרבה יותר אטרקטיבית, מכל הבחינות.

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בצבא נסעתי לא מעט עליהם,אכן מנוע 1.4 חלש לקכב הזה ועדיף ה 1.6,מבחנת התרסקות של הבולמים גם לי היו קטעים כאלה,דווקא מבחינת הרעש לא הרגשתי משהו חריג.

מה שכן אמינות טובה מאוד.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר טוב היא אחלה אופציה לזוג צעיר שצריך גם תא מטען או למשפחה שמחפשת אמינות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק יוצא לי עכשיו לנסוע על i25 1.6 דגם מאובזר (מהשכרה), ואני מוכרח לומר שאני פשוט חולק על כל מילה שכתבת.

 

 

המנוע בסדר גמור - ביחס למתחרים (גם משפחתיות ממש) ולציפיות כמובן;

המרווח סביר ביותר - מצוין מקדימה, ובסדר מאחורה.

בידור רעשים סביר לחלוטין ולדעתי טוב מהרבה מכוניות משפחתיות ממוצעות.

 

אבל בעיקר - מדובר ברכב פשוט נוח. הבולמים באמת לא משהו, אבל ספיגת השיבושים היא מהטובות שיש ברמה הזו של הרכבים לטעמי. הרבה הרבה יותר טוב ממאזדה 3 החדשה לדוגמה (שלא לדבר על אוקטביה).

במפתיע, הרכב גם נוח בהרבה (בעיר) מסקודה סופרב.

גם המושבים די טובים ולא קשים בסגנון של רוב היפניות הפשוטות.

 

שורה תחתונה - אחד הרכבים המפתיעים לטובה שנתקלתי בהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רציתי ללכלך כבר בכותרת, אבל, הספיקו לי כמה שעות במחיצת יונדאי i25 שאשתי קבלה באופן זמני בשביל להבין, כמה הרכב הזה גרוע או לפחות, בסיסי ועלוב. המנוע אנמי, או יותר נכון, מסורס ע"י הגיר האוטומטי. יותר מדי פעמים הרגשתי שאני חייב ללחוץ חזק על מנת לקבל ביצועים, לא בדקתי, אבל אין לי ספק שזה מתבטא בצריכת דלק גרועה. אחיזת הכביש, לא קיימת, אפילו קצת מפחיד בסיבובים. גם הבלימה לא משהו. לגבי נוחות, היא גם לא קיימת - הבולמים, פשוט גרועים: הרכב מתרסק על בורות, ובשאר הזמן מתנדנד כמו לולב. בידוד לא קיים - רעשי רוח וצמיגים ומנוע נשמעים נהדר תמיד. ועוד שני דברים קטנים שהציקו לי: לא ניתן לפתוח תא המטען מבחוץ, רק מבפנים; ודבר נוסף: רכב 2013 ואין מד טמפרטורה חיצונית?

 

נ.ב.

זה האח של קיה ריו. מוזר, אני זוכר שבדקתי קיה ריו סדאן לפני שנה וחצי והיא הרגישה לי הרבה יותר אטרקטיבית, מכל הבחינות.

 

שמע, אני לא רוצה להישמע מזלזל אבל בתור אחד שנוהג בפורד פיאסטה שנת 1996, בין הייתר בגלל אילוצים כספיים אני מאחל לכל עם ישראל במיוחד אלה שידם לא משגת רכב חדש שזאת תהיה הבעיה שלי ושלהם.

ונאמר

אמן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע בסדר כי נסעת על ה 1.6.

אבל התנהגות של אוקטביה לדעתי הרבה יותר טובה לפחות של החדשה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. לעניין המנוע, אני באמת לא יודע איך ה-1.4 ולכן הדגשתי את זה.

אבל בעיניי, רכב כזה לא צריך להימדד כ״כ במנוע. ממילא זה רכב שמיועד בעיקר לעיר, וגם הנסיעות מדי פעם מחוצה לה לא חייבות להיות בנתיב השמאלי.

 

לא דיברתי על התנהגות - כי זה לא מעניין אותי ולא מעניין 99% מהלקוחות הפוטנציאליים.

דיברתי על נוחות - ובזה היונדאי עולה על האוקטביה וגם הסופרב עשרות מונים לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, מדובר ב-1.4 ליטר. אם כי לפי הנתונים על הנייר (בלבד), המנוע בסדר גמור... ולגבי המכוניות שהזכרתם - אני בכלל לא משווה כי ה-i25 היא לא משפחתית אלא תת-משפחתית המתחרה בפיג'ו 301, מיצובישי אטראז', סקודה ראפיד וכו'.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היונדאי הזאת ממש לא רכב לעיר בעיקר,זה לא רכב מיני אם כבר.

גם לגבי נוחות והמתלים לדעתי נאוקטביה עולה עליה,במיוחד המתחרה שלה פיגו 301.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניסיתי את הפיג׳ו, אבל יש לי נסיון לא מועט בנסיעה על האוקטביה (במוניות), ועל הסופרב (נהיגה של כמה שנים), ושתיהן הרגישו לי הרבה יותר נוקשות והרבה פחות נעימות מהיונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי במוניות:lol:.

מציע לנסוע על הפיגו,מאוד מפתיעה מבחינת נוחות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק טענתי שהיא תת-משפחתית, ואתם מתעקשים שוב ושוב להשוותה לאוקטביה, ואפילו לסופרב!??

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הראשון שהציק לי שהתיישבתי ב i25 היה המיקום של ידית האחיזה של הדלתות (לפתיחה/סגירה), שממוקם בקו המשענת ותנוחת הישיבה המשונה משהו. לא התנסתי בנהיגה ברכב, אך במהרה התרשמתי שיותר מדי נוח הוא לא הולך להיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רציתי ללכלך כבר בכותרת, אבל, הספיקו לי כמה שעות במחיצת יונדאי i25 שאשתי קבלה באופן זמני בשביל להבין, כמה הרכב הזה גרוע או לפחות, בסיסי ועלוב. המנוע אנמי, או יותר נכון, מסורס ע"י הגיר האוטומטי. יותר מדי פעמים הרגשתי שאני חייב ללחוץ חזק על מנת לקבל ביצועים, לא בדקתי, אבל אין לי ספק שזה מתבטא בצריכת דלק גרועה. אחיזת הכביש, לא קיימת, אפילו קצת מפחיד בסיבובים. גם הבלימה לא משהו. לגבי נוחות, היא גם לא קיימת - הבולמים, פשוט גרועים: הרכב מתרסק על בורות, ובשאר הזמן מתנדנד כמו לולב. בידוד לא קיים - רעשי רוח וצמיגים ומנוע נשמעים נהדר תמיד. ועוד שני דברים קטנים שהציקו לי: לא ניתן לפתוח תא המטען מבחוץ, רק מבפנים; ודבר נוסף: רכב 2013 ואין מד טמפרטורה חיצונית?

 

מד טמפרטורה חיצוני ? זה מהווה אצלך איזשהו פרמטר לרכב ? עדיף שלא היה מוזכר.

לגבי שאר הדברים אני מניח שמדובר במנוע 1.4 שמסביר את הביצועים. אחיזת כביש .. בדקת איזה צמיגים שמו חברת הליסינג ? יש להם נטייה לשים את הזבל הסיני שיכול להסביר את אחיזת הכביש. אני לא יודע מה הציפיות שלך לגבי בולמים ובידוד אבל בנסיעות הבודדות שיצא לי לעשות על רכב כזה לא היו לי שום תלונות. מעבר לכל זה הוא רכב פשוט ואמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...