Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה משקל מותר לשאת על מאזדה 3 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו מצאתי את המסמך הבא (קישור) :



http://www.israelcampingclub.com/image/users/132257/ftp/my_files/%D7%9B%D7%95%D7%A9%D7%A8%20%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%A8%D7%94%20osherGriraN1M1.pdf?id=8109086

מסמך של משרד התחבורה – קביעת כושר גרירה.

כפי שכתבתי, בעבר לא נרשם משקל כולל ברישיון רכב של רכב פרטי.

 

החל מתאריך 4.2008 התחילו לרשום משקל כולל.

(ראה עמוד 4, סעיף 4.2.2 תת-סעיפים מחולקים ל-2 חלקים – רכב פרטי שברישיון הרכב שלו יש משקל כולל ורכב פרטי שאין לו רישום משקל כולל ברישיון רכב).

פורסם

כנראה שהיו יבואנים שהקפידו לרשום משקל כולל גם בשנים קודמות, אבל לא הייתה אחידות בנושא.

 

היה לי רכב מודל 94 והיה רשום ברישיון שלו משקל כולל, אני בטוח בזה ב 99.9%.

 

 

פורסם

גם אם זה לא רשום ברשיון הרכב זה רשום במקום כלשהו.

למישהו נדמה שאני יכול לשים בערך 2800 ק"ג על הולוסטר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם זה לא רשום ברישיון הרכב, בעייתי מאוד לעשות עם הנתון הזה משהו.

 

מאיפה אני בתור אזרח מן השורה אמור לדעת שיש מגבלת משקל ומהי?

 

 

פורסם

צריך לחפש, אני זוכר בוודאות שהיה נתון כזה באוקטביה שנת 2000 שהייתה לנו במשפחה, איפה הוא היה אני לא זוכר.

אולי בספר רכב?

 

עריכה:

אכן בספר רכב, אצלי זה בסופו תחת "מפרטים" מופיע "משקל כולל", עמוד 353.

 

אצלי אגב זה 1700 ק"ג.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

וואו,

כמה דיעות וכמה "השערות".

החוק ברור לגבי מגבלות המטען - מומנים לעיין - בגדול רכב עד 1.5 טון 2.5 טון, רכב בין 1.5 ל- 3.5 טון עד 3 טון.

מה שחשוב יותר היא הגבלת היצרן - שמופיעה על הלוחית של לחץ האוויר (מה גם שברוב הרכבים יש הבדל מהותי בין לחץ האוויר ברכב מלא לבין לחץ האוויר עם נוסע אחד).

 

הערה / הארה לכל הכותבים פה - אל תתעסקו בהשערות - אתם לא יותעים - אל תכתבו ואל תשתפו או תגידו לא יודעים.

 

בהצלחה ובבריאות לכולנו.

 

פורסם (נערך)

פותח השרשור, בהנחה ואתה הולך להעמיס שניים שלושה ארגזים ומסך 60 אינץ' בכל נגלה, הסר דאגה מליבך.

עשה זאת ברוגע ובהגיון, סע בתוך העיר לאט ובזהירות עם איתות חירום, נפח אוויר לעומס מלא ושיהיה בהצלחה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

הקפצת שרשור בן 5 בשביל מה בעצם?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...