Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

יש באפשרותי לקבל פסאט שנת 1983, הרכב דרוש שיפוץ חיצוני (פחחות) ופנימי (ריפודים וכו׳)

מבחינה מכנית הרכב במצב סביר.

רציתי את עצתכם, האם כדאי יהיה להשקיע בשיפוץ שכזה? האם יש ערך מוסף לפאסט 1983? או שמא עדיף לחפש רכב אחר? מטרת הרכב היא פנאי בלבד.. העלאת זכרונות מהעבר...

תודה מראש

פורסם

אם אתה חושב להרוויח משיפוץ כזה , במיוחד אם תעשה אותו עם בעלי מקצוע, אז רד מהעניין. כלכלי זה לא.

 

אם לכיף , תבצע חלק לבד , הרכב מדבר אליך בתור תחביב , אז כדאי. (ההבדל בין תחביב למקצוע הוא שתחביב עולה כסף , מקצוע מכניס כסף )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי, אם לא מדובר על דגם ה3 דלתות לרכב לא יהיה ערך אספני גבוה במיוחד.

בכל אופן, אם אתה רוצה לשמור את הרכב מטעמי נוסטלגיה ויכול כלכלית, למה לא?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לדעתי, אם לא מדובר על דגם ה3 דלתות לרכב לא יהיה ערך אספני גבוה במיוחד.

בכל אופן, אם אתה רוצה לשמור את הרכב מטעמי נוסטלגיה ויכול כלכלית, למה לא?

 

 

מדובר על דגם סטיישן 5 דלתות, יהיה ערך אספני?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי לא, אבל אני לא זה שקובע :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חכה רגע לפני שאתה זורק אותה.

אין עוד מותג רכב שנהנה מתרבות מוטורית רחבה ויצירתית כל כך כמו VW. פאסאט 2B דגם שמחירו עולה לאט לאט בעולם הרחב. היא לעולם כנראה לא תהיה שווה 10K יורו אז מה? חוצמיזה היא בסיס מעולה לעיצוב יצירתי כמו שמקבלים דגמי VW רבים.

בקיצור תסתכל קצת ברשת לפני שאתה מחליט.

גדי

פורסם

ובטח נתקלת במראה RAT שמשום מה יושב מצוין על דגמי VW ופחות על כל יצרן אחר (לא ברור למה) כך שפחחות קוסמטית זה הדבר האחרון שאתה צריך לדאוג לו כרגע. סיכוי קלוש שלאוטו יש רקבונות באזורים של חוזק מבני באקלים הישראלי. כך שכל שנותר הוא להנמיך טיפה ולדאוג למכניקת סטוק תקינה, עד שתתארגן על תקציב לפרויקט וגם תחליט לאיזה כיוון אתה רוצה לקחת את הפאסאט.

האוטו כבר אספנות כך שאינך צריך להשלים טסטים אלא רק להעביר לאספנות ולהתחיל להנות.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראט הולך טוב בvw כי הם מייצרים אותן גרוטאות כבר מההתחלה :)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...