שלום!
יש באפשרותי לקבל פסאט שנת 1983, הרכב דרוש שיפוץ חיצוני (פחחות) ופנימי (ריפודים וכו׳)
מבחינה מכנית הרכב במצב סביר.
רציתי את עצתכם, האם כדאי יהיה להשקיע בשיפוץ שכזה? האם יש ערך מוסף לפאסט 1983? או שמא עדיף לחפש רכב אחר? מטרת הרכב היא פנאי בלבד.. העלאת זכרונות מהעבר...
תודה מראש