Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם

היום אבא שלי נסע לעבודה על כביש החוף בערך 90 בקטע של 70

מצד ימין עקפה אותו משטרה בלי עזעקה במעל 100 קמ"ש עברה מסלולים בלי לאותת נסעה במסלול של האוטובוסים חתכה מכוניות ומה לא :?:

ברמזור היא עמדה במסלול של האוטובוסים ואבא שלי רשם את המספר שלה

מה לעשות עם המספר :?: אם נגיש תלונה זה יעזור משהו :?: נתקלתם בתופעה של משטרות שעושות עברות תנועה ללא סיבה :?:

אני שונא את הקיץ!

פורסם

מה קרה שהוא נסע רגוע?

 

לא עשה כמה פאוורסליידים? לא שיחק "בוא נראה באיזה מהירות תעוף האנטנה?"

 

אפשר לדווח, אני בספק עם יעשו משהו עם זה.

 

אויי ויי זמיר :roll:

פורסם

בטח שניתקלתי, אני מתנדב במשא"ז ונסעתי השבוע עם שוטר שעשה מלא עברות והוא לא יודע לינהוג.

הוא דיבר בפלא פון תוך כדי נסיעה (בלי דיבורית כמובן),

ביציאה מכיכר הוא עלה על אי תנועה (בנוי , לא משורטט... :roll: ),

את הסיבובים הוא לוקח שניה ליפני שהוא ניכנס במדרכה\חומה\מעקה,

ועוד עברות שאין לי כח ליכתוב כרגע.

 

העניין הוא שזה לא אייזה צעיר שמתלהב,

הבן אדם הזה הוא סבא שנוהג כבר שנים

לדעתי צריך לעשות לו מבחן נהיגה מחדש או משהו כזה

כי זה ממש מסוכן שאנשים כאלה נוהגים איתנו על אותו הכביש....

יובל

פורסם
אהלן לכולם

היום אבא שלי נסע לעבודה על כביש החוף בערך 90 בקטע של 70

מצד ימין עקפה אותו משטרה בלי עזעקה במעל 100 קמ"ש עברה מסלולים בלי לאותת נסעה במסלול של האוטובוסים חתכה מכוניות ומה לא :?:

ברמזור היא עמדה במסלול של האוטובוסים ואבא שלי רשם את המספר שלה

מה לעשות עם המספר :?: אם נגיש תלונה זה יעזור משהו :?: נתקלתם בתופעה של משטרות שעושות עברות תנועה ללא סיבה :?:

 

איך אתה יודע שזה בלי סיבה?

 

לרוב הארועים (חפץ חשוד, אלימות במשפחה, הקמות רעש ועוד ועוד...) לא נהוג להפעיל סירנה. וגם לא לעבור באור אדום.

לכן הם נוסעים מהר יותר איפה שאפשר על מנת להגיע לחפץ בפרק זמן סביר.

פורסם

אם זאת פעם ראשונה "שהלשינו" עליו אז נכון לא יעשו לו כלום אבל אם זה מצטבר אז אני מאמין שיעשו לו משהו לפחות אזהרה. :mad:

ואם ניתקלתי במשטרות שעושות עבירות תנועה בלי סיבה :hihi: לא בכלל לא פחחחח זה פשוט גועל נפש איך שהם נוסעים לפעמים ביחוד בילוש!!! :x:x:x

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני רבתי אם איזה שוטר על דרך הנהיגה שלו...

 

ממש חולרות, אני נוסע רגוע לאט בכביש חד סיטרי ופתאום יוצאת איזה ניידת בטיל מחנייה, ננתי גז והמשכתי לנסוע והוא היה צריך לבלום ולהיכנס אחרי לכביש, מיד הוא הפעיל סירנה וביקש ממני להמשיך עד לחניה שהייתה בצד, חיכתי ברכב והוא אמר לי ברמקול לבוא אליו לניידת, לא יצאתי החוצה ואז הוא שיחק אותה עצבני ויצא מהניידת במהירות עם פלקט ביד, תביא לי ת'רשיונות שלך הוא צעק ואני שאלתי רגוע אם קרה משהו...

אל תשחק איתי אני אקרע אותך, אמרתי לו: לא עשיתי שום עבירה והדרך שאתה מדבר לא מוצאת חן בעיני, קודם תסביר לי למה אתה רוצה את הפרטים שלי ואני אתן לך את הרישיונות...

הוא אמר שהפרעתי לשוטר בתפקיד וחסמתי ניידת... אמרתי לו שהוא צריך לתת זכות קדימה והוא ימתין, אז הוא אמר שהוא מיהר לאירוע וחירטט עוד כמה דברים, אמרתי לו שיחכה דקה ברגע שאני מתקשר לדוד שלי לשאול אותו אם קרה משהו ואם קרה למה השוטר שלו מתעכב עם שטויות... והוא כמובן שאל מי זה דוד שלי והסברתי לו שאני בא ממשפחה של שומרי חוק וזרקתי כמה שמות של קרובי משפחה, אמרתי לו שזה לא בסדר איך שהוא מתנהג על הכביש ועצם היותו שוטר לא נותנת לו את הזכות לפגוע באחרים, והסברתי לו שלא יצאתי מהניידת כי זאת החובה שלו בתור שוטר לגשת אליי כדי שחס וחלילה אני לא אפגע כשאני יוצא מהאוטו... דיברנו עוד קצת ואחר כך הוא לחץ לי את היד ואמר לי "וואלה, תהיה בריא הלוואי וכל הנהגים יהיו כמוך" ונפרדנו לשלום....

זה היה כיף. . . . . אני מאושר. . . .

haters will hate

פורסם

פעם איזה שוטר דפוק טס בניידת בנתיב של אוטובוסים, ואימא שלי נסעה באוטו שלה בכביש שמצטלב עם נתיב האוטובוסים בצומת. היה לה ירוק היא נסעה ואז השוטר שטס עם הניידת שלו נכנס באוטו מהצד בחלק של המנוע. אני מניח שאם הוא היה פוגע באמצע האוטו אז אח שלי (שישב ליד אימא שלי שנהגה) היה נפגע כתוצאה מכך..

וזה היה צעיר כזה שמשרת במשטרה, את השוטרים הזקנים אף פעם לא ראיתי נוסעים מהר.

×
×
  • תוכן חדש...