Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום!

מדובר ב-GOLF מנוע 1.6 MPI גיר אוטומטי, 58000 ק"מ

עצם הבעיה: בבלימה חזקה, כאשר מרגישים שמערכת ABS נכנסת לפעולה, בלוח המחוונים נדלקות נורת ABS יחד עם נורת מערכת EPS ובנוסף מהבהבת נורת בלם יד. בבלימה חזקה הבאה ,כמובן, מערכת ABSאינה פועלת.

אותן הנורות נדלקות גם בנסיעות בין עירוניות, במהירות מעל 70 קמ"ש, לאחר מספר קילומטרים ללא כל שימוש בבלמים.

הנורות נשארות דלוקות/ מהבהבות עד שהמנוע לא נכבה. לאחר הנעת רכב מחדש ההודעה נעלמת מלוח המחוונים.

בנסיעות עירונית רגילה וללא בלימה אגרסיבית הכול פועל כראוי.

בחיבור ל- VAG COM מופיעה הודעה הבאה: 01130 מערכת ABS- 008- אות שגויה – לסירוגין

במוסך פורקו כל חישני ABS ובוצע ניקוי מגעים, נבדקו פיוזים וחיווט הרלוונטי. בנוסף בוצעה נסיעת מבחן עם מחשב מחובר: קריאת מהירות מכל 4 חיישני ABS של הגלגלים זהה לחלוטין (אותה מהירות מכל הגלגלים בנסיעה ישרה) אף בהגעה למהירות של 40 קמ"ש הקריאה נעצרת וחוזרת לפעול רק לאחר ירידת המהירות מתחת ל- 40 קמ"ש.

האבחנה: כשל של ABS Brake PUMP / CONTROLLER Module והוצעה להחליף את יחידת ה-ABS

האם הבדיקות שבוצעו מספיקות?

כיוונים נוספים לאיתור הסיבות.....

מהו המקום המומלץ לאיתור וטיפול בבעיה?

מודה מראש לכל המגיבים!!!

עריכה אחרונה על ידי vinsent
פורסם

לשמחתי הרבה הבעיה נפטרה מעצמה, ללא התערבות פולשנית וללא נזק כלכלי!

לאחר יומיים הכול פשוט חלף. בסריקת מחשב אין תקלות.

ההשערה של אנשי מקצוע:

1. בדיקת הרכב לפני הקנייה (שבוצעה ביום הופעת הבעיה): טלטול הרכב על הסטנד לבדיקת הברקסים

2. חשיפת הרכב ביום הבדיקה למזג אויר הסוער בשבוע שעבר: מיום ובוץ

פורסם

כול הסיבות שנאמרו לך על-ידי בעלי מקצוע שבגללן נדלקו מנורות ABS+ESP+בלם יד זה סתם קשקוש.

 

זה עוד יחזור.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

שווה לבצע ניקוי לחיישני ABS (אם אפשרי ברכב הזה) כפעילות מונעת.

מערכת בטיחותית אחרי הכל..

 

עריכה: ניראה שבהחלט אפשרי לבצע ניקוי ברכב הזה.

אם אתה באיזור השפלה אשמח לעזור. או שתפנה לחבר כנופיה קרוב לביתך

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

ניקוי חיישני ABS בתקלה המדוברת זה כמו כוסות רוח למת. פותח האשכול ציין בהודעה הראשונה שלו שבוצע פירוק וניקוי החיישנים.

 

רק החלפת משאבת ABS תפתור את הבעיה.

איזה כייף לי :)

פורסם
פותח האשכול ציין בהודעה הראשונה שלו שבוצע פירוק וניקוי החיישנים.

צודק, לא שמתי לב

יום טוב גם לך

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שנאמר ניקוי החיישנים לא יעזור ,זה לא קשור ,התקלה הינה ביחידת הבקרה של מערכת ה ABS .

לא רוצה לאכזב אותך אבל התקלה כנראה תחזור ופתרונה יחייב החלפת יחידת בקרה .

תאורטית יתכן גם בעיה בהזנה הראשית של המתח ליחידת הבקרה וזה יהיה חייב להיבדק

כאשר התקלה תופיע שוב ,אבל מהניסיון שלי התקלה הינה ביחידה עצמה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אין מה לראות עם הזמן מכיוון שאני מכיר את התופעה יופי טופי ורק החלפה של יחידת ה-ABS תפתור את הבעיה לתמיד.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...