Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט לקראת קניית פונטו גרנדה 2007 ידנית.

הרכב נראה לי טוב, והבאתי מכונאי לבדיקה (מוביילטסט - בדיקת רכב במקום, מאוד מקצועיים).

בהתחשב בבלאי הסביר, יש שתי תקלות רציניות שאני צריך לקחת בחשבון:

 

 

1. תקלה בכרית אוויר. זה די פשוט כי יש גם נורית חיווי דולקת. המכונאי הסביר שזה ברוב המקרים בעיה בסליל (?), החלפת חלק שעולה כ-1500 ש"ח (עלות החלק בלבד).

 

 

2. תקלה בחיישן הגה (קשור כנראה למנגנון של הגה CITY). המכונאי התחבר למחשב הרכב וזיהה תקלה בחיישן. לדבריו, זו תקלה מסוכנת, והוא כבר נתקל במקרה שחיישן תקול גרם להגה לעשות סיבוב פתאומי באמצע נהיגה (כמובן שאפשר להחזיק את ההגה באותו רגע, אבל זה נשמע מסוכן). גם זה חלק שעולה כ-1500 ש"ח.

 

 

חוץ מזה הרכב נראה די סבבה והייתי לוקח אותו בשתי ידיים.

אני די רוצה את הרכב, אבל מתלבט כמה התיקונים הכרחיים מבחינתי, ואם כך - כמה להתעקש על להוריד במחיר

מה דעתכם?

 

 

לגבי הכרית אוויר - אתם יודעים אם אפשר לעבור טסט ככה? עם מנורת אזהרה של הכרית אוויר דולקת? הבעלים של הרכב אמר שעבר טסט ככה ללא בעיה. אם פוסלים על זה, אז מבחינתי התיקון הוא כנראה הכרחי...

 

 

לגבי חיישן ההגה - האם זה באמת מסוכן או שהמכונאי שלי אובססיבי כי הוא ראה מקרה אחד קיצוני?

 

 

תודה

פורסם

היי לגבי התקלה של ההגה כדי להתייעץ עם מישהוא שמתמחה.

מנסיון אישי היתה לי בעיה בהגה של פונטו ספייס.

הרכב לעולם לא סובב הגה עצמאית. מה שכן הבעיה היתה שהגה הופך להיות נורא קשה (ללא תיגבור של הגה כוח)

יש בחור במושב גנות שמתמחה בתיקון של תקלות האלה עם אני לא טועה קוראים לו עופר קצב.

הוא יכול לתת לך ערכה יותר מדויקת

 

לגבי כרית אויר אין לי מושג.

פורסם

גם בפונטו ספייס של חבר שלי המנוע החשמלי של ההגה שבק חיים, כמובן בכביש מהיר וכמובן בזמן שאני נהגתי. שום דבר לא הסתובב לבד, אם כבר ההפך, היה לי נורא קשה להפנות את ההגה כדי לצאת ימינה.

אני לא יודעת אם במקרה הזה מדובר באותה התקלה או לא.

 

לגבי הכרית אוויר, הרכב לא יעבור טסט עם נורה דולקת.

לא מזמן נאמר לנו במוסך מורשה (לגבי פונטו איבו) , שכאשר הנורה דולקת כרית האוויר לא עובדת, תקח לתשומת ליבך.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...