Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אילו רכבים נועלים צמיגי 185/55/15?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם תום... (או טום?)

אם אתה מחפש צמיג ספציפי - אז למה מספר ומרחק הברגים רלוונטי פה?

אם אתה מחפש ג'אנט ספציפי - אז למה מידת הצמיג רלוונטית פה?

פורסם

ת ֹם, אבל גם תום זה בסדר. לא אעמוד ואתקן כל אחד פה בפורום על איך שהוא כותב את השם שלי. מספיק אני מתמודד עם זה בחיים האמיתיים. :wink:

 

וכן, זה בדיוק מה שהתכוונתי.

פורסם

דווקא לא.

 

מחפש לקנות סט ג'אנטים שיתאים למרחק הברגים עם סט צמיגים במידה הזו.

 

הכוונה כמובן לא לסט חדש...

פורסם (נערך)

אז מה לגבי נתון הקדח המרכזי, האופסט ורוחב החישוקים? גם הם פונקציה.

 

אתה מתכוון לחפש בפירוקיות? כי רק שם אולי תמצא שילוב כזה. הסיכויים למצוא מוכר פרטי לשילוב כזה נמוך מאוד לדעתי.

וגם זה לא שאתה שולט במכירה. אם תמצא הצעה כזו, מה טוב.

מדוע לא לרכוש צמיגים חדשים בנפרד?

 

בכל אופן, אתה יכול להיעזר גם באתר: http://www.wheelfitment.eu/PCD/4x100/

הקדח המרכזי של הגטס אמור להיות 54.1 מ"מ. ניתן להתאים חישוק עם קדח מרכזי גדול יותר באמצעות מתאם.

שים לב שאין ציון של מידות הקוטר (ורוחב) בחיפוש הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ראיתי שהחישוקים של מאזדה 2 אמורים להתאים.

 

האם שאר הנתונים, של קדח אופסט ורוחב אמורים להתאים?

 

תודה!

פורסם

כל היאריס T Sport וחלק מדגמי המאזדה 2 הגיעו עם ג'נאטים בקוטר 15, מרווח ברגים 4X100 וצמיגי 185/55.

בגלל ש 185/55/15 היא מידה בעייתית ממש לא הייתי מתעקש על סט "קומפלט", יהיה הרבה יותר פשוט לרכוש ג'נאטים בנפרד וצמיגים בנפרד.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קדח מרכזי הכוונה ל"עיגול" שנמצא במרכז החישוק?

 

האם הפרש של 0.1 מ"מ לא יגרום לכך שהחישוק לא "ישב" על ה"עיגול" (קדח?)?

 

מצטער על השימוש במונחים כלליים, לא בטוח לגבי אם המונח נכון.

 

הכוונה לזה: http://www.abc-pinewood-derby.com/images/wheel-bore.jpg

פורסם

אכן לזה הכוונה בקדח מרכזי (Center Bore).

התייחסתי להבדלי אופסט.

במקרה של הקדח המרכזי/נאבה, יש צורך במתאם במידה והחור בחישוק גדול יותר (קטן יותר לא יתאים כמובן).

ההבדלים במקרה זה, אם קיימים, עומדים על יותר ממילימטר בודד למיטב ידיעתי, כך שיישומו של מתאם הוא הגיוני ובר ביצוע.

 

אם איני טועה, ישנם רכבים אשר אינם מושפעים מהענין, והמירכוז הסופי מתבצע ע"י הברגים עצמם. איני יודע להגיד אם זהו המצב בגטס.

×
×
  • תוכן חדש...