Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפאסאט החדשה-מה היא צריכה לעשות וכמה היא צריכה לעלות בשביל להיות בליגה של הגדולים?


שלומי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

השבוע פולקסוואגאן תחשוף בפני העיתונאים הישראלים את הפאסאט החדשה, דור ה-8 למכונית המנהלים הותיקה.

 

פאסאט-החדשה.jpg

 

לפי הפירסומים, פולקסוואגן רוצים להיישיר מבט ללבן של פנסי הלד בסדרה 3 של במוו וב-C CLASS של מרצדס ואני תוהה אם הם יכולים לעשות את זה עם הפאסאט החדשה.

 

מבחינת טכנולוגיה, אין ספק שהם שם. הפאסאט החדשה תציע שלל טכנולוגיות חדשות ומתקדמות למדי, אותן אפשר למצוא בדרך כלל רק במכוניות יקרות יותר. טכנולוגיות אלו כוללות בין היתר פנסי חזית בטכנולוגיית LED מלאה כולל אופציה לתאורת חזית אקטיבית, מערכת בלימה אוטומטית עם זיהוי של הולכי רגל, תצוגה עילית, מערכת חניה אוטומטית, התראה על תנועה חוצה מאחור ובקרת שיוט אקטיבית עם היגוי אוטומטי לנסיעה בפקקים.

 

היצע המנועים של פולקסווגן פאסאט החדשה יהיה רחב מאוד כבר בשלב הראשון ויכלול לא פחות מ-10 מנועים שונים, בנזין ודיזל, בהספקים שבין 120 ל-280 כוחות סוס. בחלק מהדגמים תוצע כאופציה גם מערכת הנעה כפולה (4Motion).

 

בהמשך צפויה פולקסווגן להציע גם גירסה היברדית. שתציע טווח נסיעה חשמלי של כ-50 קילומטרים וטווח נסיעה בין תדלוקים של כ-960 קילומטרים. גרסה זו תצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.4 ליטר שהספקו המרבי 154 כוחות סוס ובמנוע עזר חשמלי שהספקו המרבי הוא 107 כוחות סוס ליצירת הספק מרבי משולב של 208 כוחות סוס.

 

 

מבחינת אבזור, בתא הנוסעים תציע הפאסאט בין היתר מערכת מולטימדיה חדשה בשם MIB שתציע קישוריות טובה יותר למכשירים מתקדמים כולל טכנולוגיית MirrorLink ונקודת גישה אלחוטית אישית (WLAN). גם היושבים מאחור לא קופחו ולהם יוצעו כאופציה מעמדים ייעודיים לטאבלים ואפשרות להתממשק דרך הרשת האלחוטית אל מחשב הניווט של הרכב כדי לצפות בפרטים על הנסיעה.

כמו כן, בחלק מהדגמים (לא ידוע עדיין באיזה ומה בדיוק יגיע לישראל) לוח השעונים יהיה מסך 12.3 אינץ' בו תשולב תצוגת הניווט ותצוגת לוח השעונים .

 

11פאסאט-החדשה.jpg

 

אין ספק שהפאסאט, במחיר הנכון, תציע חבילה אטרקטיבית. השאלה היחידה היא מה זה המחיר הנכון ומה יהפוך אותה למתחרה אמיתית של במוו, מרצדס והאחות אאודי.

 

אשמח לשמוע ממי שמכוניות מנהלים קרובות לליבו מה הוא היה רוצה למצוא במכונית כזו וכמה משקל יש לסמל כשבאים לבחור את המיועדת. אם יש לכם שאלות לגבי הפאסאט שאתם רוצים שנבדוק אשמח אם תעלו אותן כאן.

 

הדיון יתעדכן במהלך ההשקה והשאלות שלכם ייענו בזמן אמת.

 

אנחנו ננסה לתאם נסיעת מבחן לאחד מחברי הפורום הרלוונטים לכשהרכב יגיע לארץ לכן אם אתם רואים את עצמכם מועמדים לקבל את הרכב ליום התרשמות אתם מוזמנים להשתתף בדיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לי תשובה: יבואן אחר.

זה מניסיון כלקוח מאוכזב לשעבר (עם שירוקו) ומהיכרות עם השירות שניתן למרצדס C קלאס, שגילתה חוסר אמינות, אבל היבואן הכיר באחריותו ונתן שירות מעל ומעבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי תשובה: יבואן אחר.

זה מניסיון כלקוח מאוכזב לשעבר (עם שירוקו) ומהיכרות עם השירות שניתן למרצדס C קלאס, שגילתה חוסר אמינות, אבל היבואן הכיר באחריותו ונתן שירות מעל ומעבר.

 

1+

אולי באמת, איזה יבואן מקביל עם רשת מוסכים, יוריד את צ'מפיון מהעץ שהם לא מוכנים לרדת ממנו ויבעט אותם קדימה!

נראה לי רק אז נראה מחיר ריאלי לפאסט!

עד אז באמת עושה רושם על פי הנתונים שכתבת שיש תמורה! השאלה תמורה למה?

שבוע טוב.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא לקוח פוטנציאלי (לצערי...)

אבל לא הגיע הזמן שלוח השעונים יעלם? הרי גם ככה יש מסך, שם ניתן לראות נתוני נסיעה לא הכרחיים.

למה לא לעשות הקרנת נתונים חיוניים לנסיעה (כמו מהירות, חום מנוע, איתות ויש כאלו שגם יגידו מד סל"ד) על החלק התחתון של השמשה?

יחסוך קצת כסף, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב יפה, אהבתי לוח שעונים

 

למעשה יש שלוש בעיות עיקריות עם הרכב הזה בארץ:

1 אני בספק שיציעו אותו במחיר הנכון

2 אני די חושש מחבלי לידה כמו שהיו עם DSG, TSI וכד'

3 אחרי סיפורי בהלות בפורום על איכות תיקונים ויחס של יבואן הייתי חושש להזמין מהם במיוחד שבתקופת האחריות צריך לטפל ברשת המוסכים שלהם כדי לקבל אחריות של "רצון טוב", כי שנתיים אחריות לרכב כל כך טכנולוגי זה מעט מידי

 

גם, לי אישית יש סיפור "אהבה" עם המותג אחרי שהיה לי כבר פסאט B6 שהיה אכזבה מכל הבחינות, כולל הארגונומיקה.

 

יחסית למתחרות, הפסאט בעל בסיס גלגלים לא הכי ארוך, הרכב גם לא הכי ארוך ולא הכי רחב.

 

גירסא היברידית עם טורבו זה דווקא מוזר, יצרנים אחרים מתקינים מנוע אטקינסון בשביל החיסכון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמעו, צר לי לאכזב אותכם אבל אחרי שראיתי אותה בפריז, הבחוץ שלה הרבה יותר מרשים מבפנים וחוץ מזה כמו שנאמר כאן לפני, חייבים להחליף ליבואן אחר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא סמל היום הוא לא בהכרח יתרון.

החברה שינתה את הצורה שהיא מסתכלת על סמלי סטטוס.

 

הרבה מרוכשי מכוניות המנהלים מעדיפים משהו מפנק וצנוע (ע"ע סופרב) על פני השופוני.

 

לפאסאט יש מקום. זה יצרן מוכר, מוערך ומבוסס בשוק הישראלי. אפילו מוכנים לשלם הרבה יותר על משפחתית שמציעה הרבה פחות (גולף)

הדורות הקודמים נמכרו מעולה (בייחוד הדור של תחילת שנות ה-2000 שתומחר נכון).

 

לעומת זאת הפאסאט CC די נכשלה. תמחור לא הגיוני.

 

לכן צריך למצוא את ה-SWEET SPOT - בין אבזור ותמחור.

היא לא יכולה לעלות כמו סדרה 3/C קלאס.

היא יכולה להיות יותר יקרה מהסופרב - אבל שתציע קצת יותר, לא רק סמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלח השוק הזה, של מכוניות מנהלים, הולך ונעלם מהנוף הישראלי. פאסאט בסיסית עם מנוע 1.8 ליטר טורבו עולה לפי המחירון הנוכחי של צ'מפיון מוטורס כ-200 אלף ש"ח ובמחיר הזה כנראה שאנשים מעדיפים לקנות ג'יפון גדול ולא מכונית סלון גדולה.

מה שכן, בהנחה והמחיר ישאר פחות או יותר דומה יהיה לזה של הפאסאט הנוכחית יהיה מעניין להשוות אותה לאימפלה או לסופרב החדשה (שאמורה להופיע ב-2015).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם התגובות מעלי, למה נותנים רק שנתיים אחריות לרכב עם טכנולוגיה כזאת ?

מנועי ה TSI עדיין לא הוכיחו את עצמם, ואם הם תוקנו כמו שהחברה אומרת אז מה אכפת להם לתת 5 - 7 שנים אחריות ?

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן נותן 3 שנים אחריות לפולקסוואגן.

לא יודע מה איתך, מנועי ה-TSI מוכיחים לי את עצמם בכל פעם שאני נוהג עליהם. הם בטוח לא החוליה החלשה בפולקסוואגן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוניות של VW מבחינתי תמיד היו קצת יותר מהמתחרות

אבל אחרי שיצא לי להוציא לפני שנה רכב חדש מצ'מפיון הבנתי שלשם אני לא חוזר

או שיתחילו ליבא במקביל או שבצ'מפיון יתחילו להבין איך להתנהג ללקוחות

 

אגב השילוב של הTSI+DSG באמת יחודי ונותן לרכב להרגיש מעולה על הכביש, כשאין תקלות כמובן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי האישית,

 

הפאסאט לעולם לא תוכל להוות מתחרה ראויה לגרמניות הבכירות ומכמה סיבות:

1. יבואן שמחלקת השירות לקוחות שלו כנראה עוד לא הוקמה וזה לא משהו שיהיה מקובל אצל לקוחות בכלל ואצל לקוחות פרמיום בפרט.

2. מדיניות היבואן להביא את דגמי VW עם מפרט עירום גורמת לכך שחלק ניכר מהטכנולוגיות המרשימות שצויינו פה הינן תיאורתיות בלבד עבור השוק הישראלי ולרוב לא יוצעו אפילו כאופציה.

3. הסעיף הקודם כנראה לא ישפיע בצורה ניכרת על תג המחיר, כלומר למרות היות הרכב די עירום מאיבזור תג המחיר עשוי להיות כזה שיוציא אותו מהתחרות מהבחינה של תמורה\מחיר.

4. אין לה סמל נחשק כמו לגרמניות הבכירות וקשה לי להאמין שהיא תציג מאפיין ייחודי שיאפיל על המאפיינים המוכרים מהגרמניות הבכירות (הפרסטיג' הנלווה לסמל של מרצדס וההנאה מהנהיגה הנלוות לסמל של ב.מ.וו).

 

לטעמי הדרך היחידה שהיא תוכל להצליח פה זה עם "איבזור חסר" ו"תמחור חסר" כך שבעצם תפנה למי שרוצה פרמיום ולא נמצא עדיין במקום לרכוש מרצדס או ב.מ.וו.

 

בקיצור, היא צריכה להתחבר למקום האמיתי שלה ולא לנסות לגנוב את המשבצת של ה-A4.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא לקוח פוטנציאלי (לצערי...)

אבל לא הגיע הזמן שלוח השעונים יעלם? הרי גם ככה יש מסך, שם ניתן לראות נתוני נסיעה לא הכרחיים.

למה לא לעשות הקרנת נתונים חיוניים לנסיעה (כמו מהירות, חום מנוע, איתות ויש כאלו שגם יגידו מד סל"ד) על החלק התחתון של השמשה?

יחסוך קצת כסף, לא?

 

יש תצוגה עילית בפאסאט החדשה.

 

באוטובילד הגרמני כבר עשו סוג של השוואה כזו: פאסאט סטיישן מול C קלאס סטיישן. למרות שאין לי ספק שהיא בהחלט יכולה לעמוד בכבוד מול C קלאס, היא לא שם ולו רק בכדי להשאיר מקום ל-A4 (חדשה בקרוב) שזה תפקידה בקבוצת פולקסווגן . תא הנוסעים למשל אולי איכותי מאוד ומאובזר מאוד (כאופציה, הרי גם יש לוח מחוונים רגיל לחלוטין כמו בגולף) אבל אין בו את ההשקעה בעיצוב ובפרטים הקטנים כמו אצל שאר המתחרות, מה שיוצר את הבידול בין מכונית עממית למכונית פרימיום.

 

עדיף להם שם בצ'מפיון שלא לחשוב על C קלאס (שלא חסרות לה בעיות בארץ כמו מנוע בסיס חלש יחסית ותג מחיר גבוה מידי - אבל זו מרצדס) ולהציע את הדגם כמתחרה למונדיאו החדשה ולא ל-C קלאס, אחרת כמו הדגם היוצא הם בקושי ימכרו כאן שכן בשורה התחתונה במדינת ישראל בה הרכבים כל כך יקרים, לסמל יש חשיבות עצומה ופולקסווגן לא יכולה להתחרות בסמל של מרצדס, או ב.מ.וו וכו'.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...