Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הבנתי אותך , מעניין איך הצלחת להסתדר עם פאד 9 אינץ במקומות צרים כמו כנף טמבונים וקורות ואיזורים מקומרים. אלו איזורים שאני עובד עם 4 אינץ ומרגיש גבולי.

 

המכונה איתה בצעתי את העבודה היא אילוץ- אין לי בחנייה שקע חשמל ולכן המכונה היחידה איתה יכולתי לעבודה הינה כזו המקבלת מתח משקע 12v.

כפועל יוצא המכונה אינה עוצמתית כמו המכונות המקצועיות.

חסרון נוסף הוא שלמרות שהיו לי פדים שונים לחיתוך וכו׳ גיליתי שאני לא יכול להלביש על המכונה הזאת שום פד פרט לזה שאיתו היא מגיעה והוא בעצם ספוג רך יותר מספוג רחצה....

מכאן אתם יכולים להבין למה התוצאות מעולות בהתחשב במכונה הפשוטה והפד הרך שלה.

 

הייתי שמח להשתמש בפד קטן יותר למקומות עם גישה בעייתית אבל מאחר ולא היתה אופציה כזאת הסתדרתי עם מה שיש- התאמתי את זווית העבודה של המכונה לקימורי הרכב והיכן שלא יכולתי להגיע עבדתי ידנית.

 

נראה פשוט מעולה.

בזמן שלקח לך לעבוד על כל הרכב לוקח לי לנקות אותו לפני הגנת חורף, עוד לפני אוטם.

דיי מדהים.

איך העבודה עם ה-22? איך יישמת?

עריכה : סלח לי מעכשיו, ברכב הבא שלי הקאליפרים יצבעו בקוד הצבע שאתה בחרת.

 

העבודה עם ה-22PLE מדהימה- היישום אמנם ידני אבל סופר קל ואינו דורש מאמץ- פשוט מיישמים על משטח, ממתינים 5 דקות ומנקים את השאריות.

כמו כן כבר ציינתי, מדהים שהבקבוקון הקטן הזה כבר הספיק לי לשימוש שני ונותר לי מספיק גם ליישום שלישי בעתיד.

כדי להמחיש- סדר גודל של 15 טיפות פלוס מינוס מספיקות כדי לכסות את כל מכסה המנוע או 2 דלתות פחות או יותר.

 

לגבי הקאליפרים- תתפנק, הקוד צבע של למבורגיני (כתום פנינה).

 

באמת רק עכשיו שמתי לב למשך העבודה, 6 שעות זו מהירות מטורפת, האם יצא לך למדוד צבע לגרמניה ?

 

לא מדדתי עובי הצבע ומהבחינה הזאת החיסרון של המכונה בה השתמשתי הוא היתרון שלה- היא מספיק חלשה ועדינה כדי לגרום לכך שתצטרך להיות ממש אדיוט כדי לגרום נזק לצבע.

 

המכונה הינה dual action ופשוט הקפדתי לא לשבת על נקודה מסויימת יותר מדי זמן אלה פשוט לעבוד בתנועות ארוכות על כל משטח ולבצע באיזור ה-6-7 מעברים על כל נקודה.

 

נכון שהתהליך באופן יחסי היה די זריז אבל כאמור התוצאה אינה ברמה של הפרוייקטים שחלקכם מעלים פה אבל סה״כ תוצאות סבירות בהחלט.

 

אחד הלקחים שלי מהתהליך הזה קשורה דווקא לפוליש בו השתמשתי, הקומפאונד של מגווייר׳ס- הוא במקרה הטוב בינוני.

בשימוש בפד חיתוך ומכונה ראויה הוא כמובן יתן תוצאות טובות יותר אבל נטיית ליבי היא שהוא עדין מדי ויש טובים בהרבה ממנו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

התוצאה הסופית פשוט מדהימה.

ד"א הצבע הזה מושלם לרכב. אני לא יכול לדמיין אותו בצבע אחר שיראה יותר טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש לי משהו להגיד לך - vossen cv3, ויש לך רכב שהוא מוזיאון על 4.

 

ועוד משהו להגיד לך, סרטון של הדודים בפעולה, אם אפשר.

מעניין בטירוף לשמוע התנעת בוקר של הבהמה.

"יאללה בירי".

פורסם

תודה לכולם.

 

אני אשתדל לצלם בהזדמנות הנעה קרה של הרכב, הדודים בהחלט נותנים שם עוצמה.

 

למעשה הם מספיק עוצמתיים כדי לגרום להפעלת האזעקה של מכונית אחת שחונה 2 קומות מעלי...

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מתעלק לעצמי על השרשור,

 

מה השלבים המומלצים להכנת הג׳אנטים לצביעת פלסטי-דיפ?

 

יש לי מיכל תרסיס פלסטי-דיפ בבית ואם זה לא כאב ראש רציני אולי לפחות אשחק קצת עם הג׳אנטים המשעממים שלי.

 

האם מספיק להוריד את הג׳אנטים ולעשות עליהם נניח 2 מעברים עם ספרי ניקוי ג׳אנטים או שאין מנוס מלהתחבר לכל מיני ניירות שיוף וכדומה?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אין שום צורך להוריד את הג'אנט.

נקיון איכותי, בעזרת נוזל ייעודי וכל מיני סוגי מברשות כדי להגיע לכל נקודה אפשרית בחלק החיצוני של הג'אנט (כולל ברגים וכו').

מעבר עם ipa,ייבוש טוב, והג'אנט מוכן.

 

שום ניירות שיוף.

אם יש לך אך ורק מיכל אחד, אגב, זה לא יספיק לכלום.

צריך באיזור החמש שכבות לג'אנט.

"יאללה בירי".

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה צבע יש לך?

ככה זה נראה מעולה, לדעתי לא צריך לגעת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עידן, כל הכבוד על ההשקעה.

 

מה שאהבתי יותר מהעבודה עצמה הוא עצם הרצון להשקיע בתהליך ופחות במוצרים.

דוגמא מצוינת שקודם צריך לדעת לעבוד נכון עם מה שיש.

 

הייתי מוותר על הפלסטידיפ. אם אתה רוצה להשתעשע איתו, נסה על ציוד או כלי ספורט/פנאי.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.


×
×
  • תוכן חדש...