Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת מנוע - P0742 - שברולט אוואו 2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב



 

יש לי שברולט אוואו 2006 , לפני חודש נדלקה מנורת המנוע ונכבתה אחרי יומיים ,

מאז קניתי חיבור OBD2 , לפני שבוע זה נדלק שוב חיברתי וראיתי שאני מקבל תקלה :

P0700 + P0742

 

המשמעות של התקלות

 

P700 = כשל במערכת בקרת תיבת הילוכים (נורת תקלות)

P0742 = מעגל מצמד ממיר מומנט תקוע במצב פתוח

 

קיצר איפסתי את התקלות והמשכתי בנסיעה בכדי לראות אם זה חוזר , אחרי 3 ימיים זה חזר היית בנסיעה וראיתי שהרכב לא מחליף הילוך מ 3 ל 4 , עצרתי בצד כיביתי מנוע , וזה חזר לעבוד , עדין המנורה דלוקה

 

מהאינטרנט ראיתי שזה יכול להיות כמה דברים :

מ תקלה מיכאניית עד סתם לכלוך על החיבורים ולרוב תקלה ב TCC - Torque Converter Clutch

 

http://www.justanswer.com/transmissions/7o1no-chevrolet-aveo-ls-hi-buy-complete-set-transmission.html

 

התחלתי לחפש מה זה החלק הזה :



בציור מספר 66



http://www.justanswer.com/chevy/5qyaz-chevrolet-tahoe-z71-2005-z71-tahoe-103-000-miles.html

 

או זה בתמונה :



http://contentinfo.autozone.com/znetcs/product-info/en/US/wl2/TKS22/image/4

 

 

תוך כדי הגעתי לפורם הזה , ואני רוצה להתיעץ אתכם עם המומכים , ולבדוק מה אפשר לעשות , אולי הסימפטומים מוכרים לכם

תודה

פורסם

יש לך תקלה בממיר מומנט בגיר-זו הסיבה שהוא לא מעביר הילוך מ-3 להילוך-4. לכן הנורה נדלקת.

צריך להגיע למכון גירים לאבחון מדוייק של התקלה ואיפוס מחדש של מחשב הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...