Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'נט ברזל 14X6J


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

אני מחפש ג'נטי ברזל רגילים במידה 14X6J, למישהו יש מושג איפה ניתן להשיג את המידה הזאת?

או מישהו מכיר רכב מסויים שהגיע עם ג'נטים ברזל במידה הנ"ל?

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חסר נתון מספר הברגים והמרחק (שלא לומר גם קדח מרכזי ואופסט).

הזן את הנתונים כאן, תחת הטאב של 'By Rim Size' לקבלת רכבים עם חישוקים כאלו.

 

כמו כן, אלא אם כן אתה מנסה לשמור על מקוריות במידות, לכל מידת צמיג יש טווח של רוחבי חישוקים שמתאים (ולהפך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אופס שכחתי מאלה :oops:. 4X100

בקשר לאופסט וקדח מרכזי, רציתי להרחיב את הדיבור על הנושא, וגם שכחתי לכתוב למעלה.

 

אני עדיין בשלב התיאורתי הראשוני של בדיקה, קדח מרכזי לא בעיה למדוד, אך אני לא יודע איך ניתן לדעת מה האופסט? והאם זה דבר שניתן לשינוי, כך שלא יגיע על חשבון של הבטיחות?

 

רוחב הצמיג הוא 185, ואני זוכר שבדקתי פעם באינטירנט לגבי ה-6J, ומצאתי שניתן "להלביש" אותם על 6J, תקן אותי בבקשה אם אני טועה (ו 6.5J ?)

 

ותודה על האתר :mm_yeah:

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האופסט מופיע לעיתים על הג'אנט תחת הרישום ET.

אופסט הוא למעשה המרחק של משטח החישוק שמתלבש על הסרן לבין מרכז החישוק. אופסט חיובי מזיז את המשטח כלפי חוץ והמשמעות היא חישוק שישוב עמוק יותר ואופסט שלילי, בדיוק ההפך. ניתן להשתמש בספייסרים על מנת לגרום לתופעה כמו אופסט שלילי, אבל אם הדבר נעשה, יש לעשות זאת תוך שימוש במוצר איכותי והחלפת ברגים לאורך מתאים. כמובן שמבחינת בטיחות המשמעות היא ירידה שלה.

 

אגב, גם במקרה של קדח מרכזי, אם תשיג חישוקים בעלי קדח גדול יותר מהנאבה המרכזית ברכבך, ניתן לרוב להשיג מתאמים. אם הקדח קטן יותר, לא יהיה ניתן להתאים ביניהם.

 

צמיג ברוחב 185 ניתן להתקנה בטוחה על חישוק ברוחב "5.0 עד "6.5 כאשר האידיאל אכן נע בין "5.5 ל-"6.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אתה יכול להשתמש בג'אנט ברזל של גולף דור שני ושלישי. זה בול המידות האלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

6. בגולפים 6.5 מתחיל מ15 אינץ' ומעלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ברזלים

[TABLE=class: cf equal-td full-width text-align-center table-bordered table-striped table-condensed, width: 100%]

[TR=class: stock]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]155/65 R14[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]4.5x14 ET39[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]4x100[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]M12 x 1.5[/TD]

[TD=bgcolor: #F9F9F9, align: center]54.1[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

אם תרצה

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה גלגלים של נגרר? איך זה כ"כ דק?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

פירוקיות (?), פנצ'ריות וכו'.

 

אם אני מצליח לקלוט את הכיוון שלך עם הגלגלים אז בהצלחה, גם אני אוהב גלגלי ברזל ;)

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...