Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

FESTI CAR 2014 חוף סוסיתא עין גב 24-25/10/2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ארוע מייד אין יזראל - באמת מישהו חשב שזה יתנהל כמו שצריך?

מי שקופץ מעל הגדר כמו קוף - הוא קוף, ומקומו בגן חיות או כלוב מסוג אחר.

דמיין לעצמך סיטואציה: לפחות קילומטר וחצי של רכבים עומדים בתור (בכל רכב ממוצע 3 אנשים), השומר פתאום זורק לכולם "האירוע נסגר זהו אתם יכולים ללכת הביתה".

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא צריך לדמיין, אני חי בישראל בדיוק כמוך ומכיר סיטואציות כאלה. כמו שאמרתי - מייד אין יזראל.

פורסם

הכניסו אנשים בחינם גם דרך השער הראשי. ברגע שהבינו שמלא אנשים באו ופתאום אומרים להם לעשות אחורה פנה, ואחרי שראו שמלא נכנסו דרך פרצה בגדר, פשוט פתחו את השערים והכניסו בחינם.

אני נכנסתי דרך הגדר. לא מצטער לרגע שעשיתי את זה. להגיע לשם (אחרי נסיעה יחסית קצרה - גר בחיפה), לעמוד בתור באורך קילומטר במשך יותר משעה (!!!), רק כדי לגלות שלא נותנים יותר להיכנס, ממש עצבן אותי.

ברגע שהבנתי שאפשר להיכנס דרך הגדר, עשיתי את זה.

אולי הם ילמדו מזה לקח לשנה הבאה ויארגנו את האירוע הזה כמו שצריך.

היו שם אנשים שקנו כרטיס מראש ולא רצו לתת להם להיכנס. שילמו 100 שקל, אבל עכשיו אין כניסה.

גם לשלם על זה 100 שקל (יותר מהאוטומוטור שכולם כל כך אוהבים לרדת עליה) וגם לא להיכנס בסוף? זה נשמע הגיוני למישהו?

אם המקום מוגבל לכמות מסוימת של אנשים, נגיד 5000, אז תמכור רק 5000 כרטיסים במכירה מוקדמת בלי למכור כרטיסים בקופה.

בקיצור, ארגון קלוקל.

אחרי שיצאתי משם גם ממש שמחתי שלא שילמתי בסוף. אם הייתי משלם על זה 100 שקל הייתי ממש מתבעס. לא שווה את הסכום הזה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הגענו בבוקר מוקדם להציג את רכבנו בטיג ופיט סטופ (2רכבים שלי), לקח לנו המציגים הרבה זמן אבל בסוף נכנסנו.

הארוע נסגר בגלל הרבה חברים של הפסיקו לגזגז ולהרים טורים ל 10000 סלד ויריות אגזוזים בלתי נסבלים וגם אחרי

תחינות ובקשות עדיין לא יכלו להתאפק והמשיכו במעשים הנמוכים שלהם.בעל המקום החליט להפסיק את הארוע אחרי

הרבה נסיונות ובקשות מהנערים להפסיק.

פורסם
הכניסו אנשים בחינם גם דרך השער הראשי. ברגע שהבינו שמלא אנשים באו ופתאום אומרים להם לעשות אחורה פנה, ואחרי שראו שמלא נכנסו דרך פרצה בגדר, פשוט פתחו את השערים והכניסו בחינם.

אני נכנסתי דרך הגדר. לא מצטער לרגע שעשיתי את זה. להגיע לשם (אחרי נסיעה יחסית קצרה - גר בחיפה), לעמוד בתור באורך קילומטר במשך יותר משעה (!!!), רק כדי לגלות שלא נותנים יותר להיכנס, ממש עצבן אותי.

ברגע שהבנתי שאפשר להיכנס דרך הגדר, עשיתי את זה.

אולי הם ילמדו מזה לקח לשנה הבאה ויארגנו את האירוע הזה כמו שצריך.

היו שם אנשים שקנו כרטיס מראש ולא רצו לתת להם להיכנס. שילמו 100 שקל, אבל עכשיו אין כניסה.

גם לשלם על זה 100 שקל (יותר מהאוטומוטור שכולם כל כך אוהבים לרדת עליה) וגם לא להיכנס בסוף? זה נשמע הגיוני למישהו?

אם המקום מוגבל לכמות מסוימת של אנשים, נגיד 5000, אז תמכור רק 5000 כרטיסים במכירה מוקדמת בלי למכור כרטיסים בקופה.

בקיצור, ארגון קלוקל.

אחרי שיצאתי משם גם ממש שמחתי שלא שילמתי בסוף. אם הייתי משלם על זה 100 שקל הייתי ממש מתבעס. לא שווה את הסכום הזה.

 

סחטיין עליכום.

560 עמודים של הטפות מוסר בשרשור של הסדקון בדש ואז מתלהב שהתנהגת כמו אחרון הבבונים.

 

איפה לוחצים כאן לייק?!

פורסם

שמח שלא נסעתי,כנראה שהייתי מרביץ לעצמי בפקק.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

כעקרון היה סבבה אבל לא בגלל המכוניות

ובטח שלא בגלל הארגון. רק בגלל שפוגשים חברים ואנשים.

הפקק היה יותר נחמד ומעניין מהאירוע עצמו הארגון היה עלוב ביותר כל אחד שעבר את השער יכל להכניס את הרכב לדשא בלי שישימו לב,כל אחד הולך מתי שבא לו רכבים זזים שם כל רגע ,אין סדר בין המכוניות אתה יכול לראות חיפושית וליד amg בלי שום קשר כמו בחניון ,האנשים שארגנו את זה לא ידעו שיש חניות ולא יודע מה הייתה הסיבה שמחכים שעתים בתור ולא מכניסים .

מזל שהיה את החור בגדר כי כל זה לא היה שווה תכסף!

פורסם (נערך)

יסלחו לי כל המתפלחים שמצדיקים את מעשיהם-לא מבין את העניין של להתפלח כי סגרו את השער, בואו נקרא לכל בשמו:

ראיתם שנסגר האירוע אז......גנבתם.

מארגני האירוע יכולים לדרוש 500 שקלים לכרטיס, לכם יש את האפשרות להסכים למחיר ולרכוש כרטיס או פשוט לא להגיע לאירוע.

האירוע נסגר לפני הזמן שהוגדר?

זכותכם לדרוש פיצוי או החזר כספי כלשהו.

 

זה נקרא תרבות.

 

אגב, אל תתפלאו שבאירוע הבא ידרשו 200 שקלים לכרטיס, המארגנים יצטרכו אבטחה מסיבית יותר של המתחם, בעיקר כדי למנוע ״התפלחויות״.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)
סחטיין עליכום.

560 עמודים של הטפות מוסר בשרשור של הסדקון בדש ואז מתלהב שהתנהגת כמו אחרון הבבונים.

 

איפה לוחצים כאן לייק?!

כי אתה היית רואה שמכניסים את כולם ללא תשלום והיית עומד שם ומתעקש לשלם/נוסע הבייתה, נכון?

ואין קשר להטפות מוסר. שם דובר על לקיחת אחריות. מה אתה משווה בכלל?

אה ואל תשכח שזה אחרי יותר משעה של לעמוד בפקק.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא הייתי נכנס מהגדר. אם מכניסים בלי תשלום הייתי נכנס מהשער בלי תשלום.

 

אני משווה כי אתה לא לוקח אחריות על המעשים שלך ובטוח שכולם חייבים לך...

 

עמדת שעה בפקק?! אז מגיע לך להיכנס. ברור!

אני אלך מחר לבנק, אעמוד שעה בתור ואקח 100₪ מהפקיד. כי חיכיתי בתור

פורסם
יסלחו לי כל המתפלחים שמצדיקים את מעשיהם-לא מבין את העניין של להתפלח כי סגרו את השער, בואו נקרא לכל בשמו:

ראיתם שנסגר האירוע אז......גנבתם.

מארגני האירוע יכולים לדרוש 500 שקלים לכרטיס, לכם יש את האפשרות להסכים למחיר ולרכוש כרטיס או פשוט לא להגיע לאירוע.

אף אחד לא התנגד לשלם, כולם הסכימו לרכוש כרטיס בקופה - פשוט אמרו לנו לכו הביתה כי "המשטרה סגרה את האירוע", "הכניסה רק לבעלי כרטיסים", "אין מה להיכנס עוד שעה מפנים את כולם". עומדים בשוק כ-10 דקות להתרענן מהנסיעה הארוכה לפני שמתקפלים ובזמן הזה רואים אנשים עולים על גבעה, מחליטים לעשות גם סיבוב לראות מה קורה בפנים כי רצה גם שמועה "אל תכנסו אין שם כלום" ואז מגלים שהכל מתקתק והמקום מלא והנה פרצה בגדר שכולם נכנסים - זה הזמן להסתובב ולחזור הביתה? רגע איך נסתובב עם הרכב? נעמוד 3 שעות עד שהכביש יתפנה?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

בוא נראה אותך מחכה לאירוע שלושה שבועות, קם ב7 וחצי בבוקר אחרי שאתה חוזר ב4 מבילוי מתארגן יוצא לדרך ב8 וחצי, אחרי שעה וחצי נסיעה מגיע עומד בתור עד 11 וחצי מגיע 20 מכוניות לפני השער ואז באים לך כמה אומרים תפרסס, תפרסס סגרו תאירוע ,אחרי כל הזמן שביזבזת תלך הביתה?

ואז אומרים יש כניסה מהגדר בצד, אין לי בעיה לשלם ככה תכננתי אבל אני לא יעמוד יתחנן שיכניסו אותי, ואני עוד ישלם להם על הבזיון הזה .

כל עשר דקות נכנסו בשער הראשי 3 מכוניות ,למה?

סתם ככה בלי סיבה,אמרו שאין חניה אח"כ גילו שיש חניון שלם שהוא ריק !

זה שהם לא יודעים לארגן שיסעו בתוצאות ועדיף שיקחו 300 שקל לכרטיס אבל לפחות שנהנה מאיכות. ולא נראה כמה באקפייארים ועוד כמה וואגיות משנות ה90 מפגשים כאלה יש כל שישי וזה לא מעניין אף אחד כמעט.

פורסם

תלמדו להבא בארץ מאוד קשה להקים אירוע, אם זה לא מקום מסודר (כמו גני התערוכה) חבל על המאמץ, אם אתם רואים תור ארוך ואומרים לכם שלא נכנסים אל תנסו, אתם פשוט סתם נכנסים למוד של עצבים ולדעתי השקט הנפשי שלכם שווה הרבה יותר מזה.

 

מה ציפיתם? הפקות רציניות יותר לא מצליחות להרים אירועים בצורה יפה גם כאשר אין בלאגן...

 

אני גם לא אוהב לראות אנשים שמרמים (מתפלחים) זאת תרבות שחייבים לשנות במדינה שלנו... אין שום סיבה לרמות. רוצה? שלם לא רוצה? אל תבוא. אין ביניים במצב הזה.

עידן חיי בחו"ל ושם זה מוקצה, אני מאוד מבין אותו.

 

להתפלח או לשקר אין לזה מטרה טובה, זה מביא דברים רעים מאשר טובים (לדוגמא סגירת האירוע הזה...)

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

עידן אני לא התגנבתי אבל תגיד לי אתה אם למרות המחיר המופקע של הכרטיס, שאת זה קיבלנו באהבה כי אנחנו מכורים לתחום, היית גם נוסע חצי מדינה ויותר, מחכה שעה בפקק(במידה והגעת בשעת הפתיחה) ובסוף אומרים לך שאין כניסה גם אם קנית כרטיס בלי שום התחשבות על המרחק שעשית היום שבזבזת והמחיר ששילמת, מעניין מה אז אתה היית עושה?

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...