Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי רישיון ממש לא מזמן וחשבתי שבבוא הזמן (תוך שנה מהיום) אני אקנה את הרכב הראשון והעיניים שלי נלכדו על שברולט קרוז 2011.

המחירים כיום הם כ-50 אלף ש"ח ורציתי לדעת מה דעתכם על הרכב... אני שומע הרבה קולות מכל הכיוונים ואני לא יודע על מה לסמוך...

ובנוסף אולי לאנשים שמכירים, האם טיפולים ברכב כזה עולים בצורה משמעותית הרבה יותר יקר מאשר טיפולים ברכבים אחרים? כי גם על זה שמעתי דברים..

פורסם

לא אוהב את הקרוז , ירידת ערך גבוה ומכאן גם מגיע המחיר התחלתי הזול .

לא הכי אמינה

לא הכי חסכונית

יש הרבה יותר טובות ממנה .

פורסם

הטיפולים דווקא זולים למדי, אבל למה לך רכב כזה גדול?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אין מחלות אמינות.

צריכת דלק "רגילה", סגנון מזדה 3, של אותו שנטון.

מחירי טיפולים ניתן לראות באתר רשמי

http://www.umiservice.co.il/

P.S. - יותר טובות מימנה עולות יותר כסף, בהתאם.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם (נערך)
אין מחלות אמינות.

צריכת דלק "רגילה", סגנון מזדה 3, של אותו שנטון.

מחירי טיפולים ניתן לראות באתר רשמי

http://www.umiservice.co.il/

P.S. - יותר טובות מימנה עולות יותר כסף, בהתאם.

 

הטיפולים דווקא זולים למדי, אבל למה לך רכב כזה גדול?

 

לא אוהב את הקרוז , ירידת ערך גבוה ומכאן גם מגיע המחיר התחלתי הזול .

לא הכי אמינה

לא הכי חסכונית

יש הרבה יותר טובות ממנה .

ממש התלהבתי על הרכב הזה ואני גם לא הטיפוס כמו הרבה צעירים שמעדיפים רכבים בעיצוב ספורטיבי. אני מעדיף משהו אלגנט ואפילו משפחתי שיתאים לי לשנים הבאות..

 

אגב, האם אפשר לדעת מתי תהיה ירידת מחירים לרכב הזה? הרי כל שנה המחיר יורד, אז מתי תהיה ירידה משמעותית אם אפשרי לחזות דבר כזה?

עריכה אחרונה על ידי Rotem Shmueli
פורסם
ממש התלהבתי על הרכב הזה ואני גם לא הטיפוס כמו הרבה צעירים שמעדיפים רכבים בעיצוב ספורטיבי. אני מעדיף משהו אלגנט ואפילו משפחתי שיתאים לי לשנים הבאות..

 

אגב, האם אפשר לדעת מתי תהיה ירידת מחירים לרכב הזה? הרי כל שנה המחיר יורד, אז מתי תהיה ירידה משמעותית אם אפשרי לחזות דבר כזה?

 

היחיד שיכול "לחזות" ירידת ערך זה זה שמפרסם את המחירון חודש בחודשו (אדון לוי יצחק) - בקיצור אין אפשרות לחזות בדיוק מה יהיה ירידת הערך .

×
×
  • תוכן חדש...