Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

שמתי לב היום שכאשר אני מניע יש רעש של חריקה\צפצוף מהמנוע שמשתנע עם האצה (מזכיר רעש של רצועת טיימינג)

הרכב הוא מאזדה 3 שנת 2004

בעבר היה לי רעש דומה בבלנו שלי ובסוף זה היה טיימינג אבל במאזדה 3 אין רצועת טיימינג יש שרשרת

מישהו יודע מה זה יכול להיות?

 

ויש לי עוד כמה שאלות

הבנתי שבדגמים האלה יש בעיות בתושבות מנוע וגם נאמר לי בבדיקה לפני הקניה שהתושבות לא מצב אידאלי אבל לא קטסטרופלי. השאלה היא כמה עולה להחליף תושבות כאלה?

שאלה נוספת, מה עלות של החלפת בלמים + רפידות ברכב הזה?

 

תודה מראש

פורסם

אם זה מזכיר לך את הרעש של חריקה אז אולי מדובר ברצועת מנוע או אולי רצועת מזגן

ואולי אפילו המותחן של הרצועה עושה רעש, אי אפשר לדעת דרך המחשב.

תושבות מנוע זו המחלה של המאזדה 3 ואם צריך להחליף אז רק למקורי

כי הסיני לא יחזיק זמן רב והעלות לא קטנה.

 

פורסם
כמה בערך עולה להחליף תושבות מנוע?

 

לפני שנה החלפתי תושבת עליונה מקורית במוסך מורשה כולל עבודה יצא לי משהו כמו 1300 ש"ח.

 

×
×
  • תוכן חדש...