Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

 

אשמח אם תוכלו בבקשה להכווין באיך לפרק את מפוח המזגן באלמרה פרפקט 2001 (מנוע 1600).

הכל התחיל ברעשים מוזרים מאוד (רעשי טחינה)מכיוון תא הכפפות ברגע שהייתי מפעיל את האוורור.

כעת אין יותר רעשים אך לא יוצא אוויר בכלל מתריסי המזגן.

אני חושד שהתקלקל המפוח אך הבעיה שאינני מצליח לפרק אותו.

 

בצעתי את השלווים הבאים:

1) פרקתי את תא הכפפות כולל המסגרת הפנימית.

2) שלפתי את פילטר המזגן שנראה שלם ונקי יחסית (הוחלף בטיפול הקודם).

3) ניסיתי להשחיל את היד אל המפוח מתוך תא הפילטר, לא הצלחתי למשש חפץ שתוקע אותו (עלים או משהו דומה) וגם כשאני מנסה לסובב אותו ידנית, זה הולך קשה מאוד (אמור להסתובב בקלות?)

4)פתחתי את ששת הברגים שבמעתפת של המפוח + פירקתי הרסיסטור.

5) מושך את המפוח והוא פשוט ממאן לרדת. נראה כי החלק הקדמי חופשי והחלק האחורי לא.

ניסיתי לחפש, אולי פיספסתי איזה בורג, אבל לא מצאתי.

 

מישהו יכול אוליי לעזור לי עם הכוונה\סרטוט המסביר איך לפרק המפוח.

 

תודה רבה מראש,

דניאל.

עריכה אחרונה על ידי DENON
×
×
  • תוכן חדש...