Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן לחבר דאבל דין ביונדאי גטס דור ראשון?

 

אם כן מה נדרש לעשות בדיוק? כי התא התחתון נראה כאילו הוא חצי דין ולא דין מלא,

ובכל מקרה לא נראה שהפלסטיקה במרכז מתפרקת או משהו בסגנון.

 

אשמח לעצות ומידע נוסף

פורסם

אני בדיוק באותה סירה ברכב של אשתי, לא מצאתי בשום מקום קונסולה בעולם חליפית עם פתח לדאבל דין מה שאומר שצריך לחתוך.

לאחר בדיקות ובירורים לא מצאתי אף אחד שהתחייב שייצא מושלם וכולם אמרו שתמיד זה ייראה לא מקורי.

 

כמו שכבר הצעיו לך, אפשר לקנות דין1 שנשלף ממנו מסך, אבל זה לא אותו דבר לטעמי וממש מכוער.

אני באופן אישי ירדתי מהנושא ומשאיר רדיו דיסק רגיל.

פורסם

לדעתי מתקין מקצועי שמנוסה בעבודות מסוג זה כמו יוסי אלפין או ישראל ג'וניור (ובטח יש עוד) ידע לנסר ולהתאים יחידת 2DIN.

כשמריצים חיפוש בגוגל עולות הרבה תמונות של התקנות כאלו, ובחלק יש התייחסות לניסור המפריד בין התא ל-HU.

 

מצאתי התייחסות בפורום רוסי (ואני לא קורא רוסית) גם להתקנה כזו:

http://getz-club.ru/forum/lofiversion/index.php/t10658-50.html

ומשם עולה שיש חלק תחליפי, מק"ט 84740-1C500WK.

 

בדוק אם זה מתאים לשנתון שלך ואם יש מקום שניתן עדין לבצע הזמנה ממנו, אם תרצה בכך.

פורסם

תודה למגיבים

 

לא יודע מי הם המתקינים שציינתם, אבל השאלה שלי אחרת - לא נתקלתי בשום התקנה כזו ברשת הישראלית, וכששאלו איכשהו זה נתקל בחומה של "לא שווה לגעת"...

 

השאלה שלי היא אחרת - אם מישהו מכיר, מה שמפריע זו רק המגירה שחוצצת בין שני הדינים, או שגם החלק התחתון מפריע?

כי שמתי לב שהחלק התחתון של הדין השני מכוסה במעין בד או גומי שכזה.

 

במידה וזה רק לנסר את האמצע זה נראה עבודה סבירה, אם זה דורש התאמות יותר רציניות זה כבר יכול לגרום למחשבות שניות.

 

העניין הוא שמסך נשלף די נוגד את הרעיון של מסך זמין כל-הזמן, ורדיו דיסק רגיל זה-כזה-1990 :D

 

תודה לכל מי שיוכל לעזור ולהרחיב בכל זאת בנושא

פורסם

תעשה חיפוש בפורום ותמצא התקנות שהם עשו ודרכי תקשורת.

 

להבנתי, רק המחיצה שם מפריעה. אתה יכול למדוד בעצמך - הגודל של 2DIN הינו 180X100 מ"מ.

פורסם

אני עשיתי את זה בגטס שלי, אני לא יכול להגיד שיצא מושלם....

ניסרתי באמת את המחיצה ואז בניתי תושבת מחלקי מתכת, שאותה חיברתי למין זווית מתכת עם חור שיש בפנים.

אני סך הכל מרוצה מהתוצאה, אני עדיין מחפש מה לעשות עם הצדדים כי נשאר קצת רווח ופציעות בלתי נמנעות מהניסורים,

אבל זה לא ממש מפריע לי

 

 

יIMG_20140607_153109.jpgIMG-20140404-WA0006.jpgIMG_20140624_155850.jpgIMG-20140404-WA0008.jpg20140404_153648.jpg

פורסם

אביב, אולי תוכל להרחיב קצת יותר על התהליך?

 

מידות, כלים שנדרשו? על מה בעצם יושבת המסגרת של הרדיו בסופו של דבר?

 

שתף פרטים :)

פורסם

אוקי, לפני הכל פירקתי את המערכת שהיתה שם... :-D

אני לא זוכר איך זה היה בידיוק אחרי זה אבל התחלתי לפרק שם הכל (גם בכח) ואז לקחתי מסורית קטנה וחתכתי בעדינות את המגש באמצע והתחלתי להוציא את הדברים הנוספים בלי הרבה רחמים, לא היתה אפשרות אחרת. ובסוף שייפתי את הצדדים (כמה שאפשר, עדיין מחכה לאיזה רעיון לצדדים)

 

הגעתי למצב שיש שם חלל ריק

ואז ראיתי שיש מין זוית שיש לה חור באמצע ממתכת (זה ממש מאחורי הפס מתכת הלבן שבניתי-אפשר לראות חלק ממנה למעלה) קדחתי חור במחזיק שבניתי ותפסתי עם בורג

אז בניתי את החלק האחורי מזוויות מתכת (לא זוכר את המידות לפי מה שהתאים למערכת...) שחיברתי עם ניטים ואקדח ניטים.

attachment.php?attachmentid=394390&d=1409902007&thumb=1

 

אחר כך הוספתי גם תמיכה מתחת...

 

attachment.php?attachmentid=394387&d=1409901984&thumb=1

 

זה היה בשלבים, הכנסתי הוצאתי מדדתי, ראיתי מתי זה נכנס, עד שזה ישב בול, לקח לי שעה והיה שווה את זה....

אתה צריך זוויות מתכת,דיסק,ניטים ואקדח ניטים וסבלנות. זה למדוד לנסות ולשנות.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...