Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב לסטודנט - עד 30,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב לרכישה - עד 30,000, עדיף פחות כמובן.

ידני/אוטומט -אוטומט

קטגוריה (לרכבים: סופר מיני, ואן, מנהלים וכו') - מיני לסטודנט

חדש/משומש - משומש

דרישות של צריכת דלק - נמוכה

מה הצרכים מהרכב - בעיקר לסופשים וסידורים, לא לנסיעות יומיומיות.

 

שלום לכולם, אני באמת בור בכל מה שקשור לכלי רכב. אני סטודנט בן 24 שמחפש רכב בעיקר לסידורים ולסופי השבוע. חשוב לי כמה שפחות לקחת אותו למוסך(בקשה מוגזמת?)

תצרוכת דלק נמוכה, רכב קטן, לא משפחתי... אוטומט, אמין.

זה יציל אותי אם תוכלו להמליץ לי על רכבים שעומדים בדרישות הללו,

אני מצטער מראש שאני לא מספק יותר מידע, אני פשוט באמת בור בנושא.

באמת תודה מכל הלב למי שיוכל לכוון אותי....

 

יאיר

פורסם

שלום וברוכה הבאה לפורום,

 

מיקדת את הדרישות שלך בצורה מעולה, הלוואי וכל אחד היה עושה זאת :).

 

אם הרכב לא יסע הרבה (לפי מה שאני מבין רק בסופ"ש ולסידורים) אז צריכת הדלק פחות משמעותית ומה שיהיה יותר חשוב זה נושא האמינות, (לא שווה שרכב יהיה חסכוני בדלק אבל יבקר במוסך לעיתים תכופות)

לבדוק שהרכב טופל כראוי עם היסטוריית טיפולים מלאה והמצב המכאני שלו טוב.

לדעתי בתקציב שלך ניסאן מיקרה מתאימה מאוד, כמו כן יש את הדייהטסו סיריון.

 

בהצלחה,

איתמר.

פורסם

הי,

 

אני מחזיק כרכב שני פיאט פנדה.

בעבר היה לי הדגם הישן יותר (2011) ושנה שעברה רכשתי 2013 שזו הצורה החדשה יותר.

בתקציב המדובר ניתן בקלות להשיג את הפנדה מהצורה הישנה.

 

בעיני, רכב מצויין לנסיעה מנהלתית ובטח ובטח בתוך העיר.

אחזקה ועלויות במינימום ומקסימום תמורה בהתיחס לדרישות.

 

ממליץ בחום.

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

מיקרה תהיה טובה בשבילך, חסכונית מאוד. אם כי הפנדה גם מומלץ אבל הרכב קצת פחות 'צעיר'.

מוסיף יונדאי גטס לרשימה אבל היא קצת פחות חסכונית בדלק, אם אתה לא נוסע הרבה כדאי לחשוב עליה.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

עזרתם לי המון! תודה רבה לכם. אני אחקור את הנושא ובמידה ויהיו לי שאלות נוספות(סביר להניח חח) אני ממש אשמח שתעזרו לי.

 

יאיר

×
×
  • תוכן חדש...