Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה ל-SERPENT


Guest Anonymous
שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני שוקלת לקנות RUNX והציעו לי בפורום של תפוז לשאול אותך לדעתך כי יש לך כזה.

האם אתה ממליץ? איך הדגם? איך היא לעומת היאריס (למרות שהן ממשפחות שונות מבחינת הגודל)?

ובקיצור, כדאי או לא?

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כל קשר בין היאריס לקורולה פרט לסמל על מכסה המנוע.

 

סופר מיני מול משפחתית קומפקטית - אין כאן כל השוואה.

 

אם את זקוקה למרחב של משפחתית כדי לשנע חמישה נוסעים, לכי על הקורולה.

אם את מסיעה 4 נוסעים או פחות היאריס מספיקה פעמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי יאריס. יש לי 206 ואני רוצה להחליף אותה. חשבתי על היאריס כי שמעתי עליה דברים נפלאים, אבל עכשיו אני חושבת על לשדרג את הגודל ולקנות את ה-RUNX. רציתי לדעת אם היא טובה ומומלצת כמו היאריס שהיא מאותה פירמה אבל דגם אחר.

תודה, אשמח לכל מידע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורולה אכן מומלצת, בהנחה ואת זקוקה לתוספת הנפח.

אל תשכחי - שרכב גדול יותר צורך יותר דלק, יקר יותר לתיקון, ביטוח, טיפול וכדומה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשאלתך - כן, אני נהנה ממנה מאוד. אבל לגבייך אני לא יודע. אם תוכלי לפרט את הדרישות שלך מהמכונית, אז אוכל להמליץ לך לגבי הרכב הספציפי הזה. בפורום זה לדוגמה, תוכלי למצוא אנשים שאוהבים את האוטו וכאלה ששונאים אותו.

 

בגדול, הנקודות החזקות בקורולה הן מרחב פנימי (לא רק מול היאריס אלא גם מול קומפקטיות מודרניות), מנוע מצוין, תיבת הילוכים אוטומטית (אם את בכלל רוצה אוטומט) טובה מאוד אם כי לא מתוחכמת כמו זו שבפז'ו 307, התנהגות כביש טובה מאוד, "הרגשת איכות" ואיכות הרכבה. כמו יש לטויוטה יתרונות כמו מוניטין ושירות טובים מאוד. אני גם עושה את ההנחה שהרכב יהיה אמין, ואנשים כאן יחלקו עלי.

 

מנגד, החסרונות הבולטים של הקורולה הם (לדעתי) תנוחת נהיגה שיכולה להיות בעייתית (הגה שאינו מתכוונן לגובה), קמצנות מסוימת בציוד בטיחות (2 כריות אויר בלבד, אך השיגה 82% במבחני EuroNCAP), ופגיעה בכיף בגלל ההגה החשמלי.

 

כדאי, כמו תמיד, לבדוק לבד בנסיעת מבחן.

 

בנוגע ליאריס - היאריס נחשבת לאחת הסופרמיני הטובות שיש, כמעט בכל הקריטריונים. ההשוואה בין שתי קטגוריות שונות באמת אינה רלוונטית. באופן כללי, אם את חשה בנוח עם שתי המכוניות ולא מפריע לך עניין הגודל, הייתי הולך על הקטנה יותר.

 

Serpent

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמבחינת הגודל היאריס מספיקה לי (נכון לעכשיו), אבל חשבתי שלטווח קצת יותר ארוך ה-RUNX תהיה יותר פרקטית בגלל שהיא יותר גדולה. על היאריס יש קונצנזוס שהיא מופלאה ורציתי לדעת אם זה כך גם לגבי אחותה הגדולה.

התחושה שלי לפי התגובות שקיבלתי עד עכשיו - היא לא מומלצת באותה מידה ואין עליה קונצנזוס. תקנו אותי אם אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד ליאריס, הקורולה מעולם לא נחשבה למובילת הקטגורייה שלה - לא פעם ולא כיום.

אבל היא בכל זאת מכונית טובה מאוד שנמצאת בראש הרשימה בקבוצה שלה.

 

לדעתי - לכי על היאריס. היא מספקת גם לחמישה נוסעים מבוגרים (ללא מטען), מנסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד ליאריס, הקורולה מעולם לא נחשבה למובילת הקטגורייה שלה - לא פעם ולא כיום.

אבל היא בכל זאת מכונית טובה מאוד שנמצאת בראש הרשימה בקבוצה שלה.

 

לדעתי - לכי על היאריס. היא מספקת גם לחמישה נוסעים מבוגרים (ללא מטען), מנסיון.

 

מצטער רועי אבל אני לא מסכים אתך . . .

הקורולה 4 דלתות כיום היא הרכב הכי טוב שיש !!! הפוקוס מתגמדת לידה, הפוקוס אכן מנצחת בהתנהגות אבל מבחינת נוחות הקורולה מנצחת, מבחינת מנוע הקורולה רומסת את הפוקוס, מבחינת בידוד רעשים הקורולה לוקחת, מבחינת עיצוב פנימי הקורולה הרבה יותר טובה, מבחינת אבזור הקורולה מנצחת (אפילו ה-C3 מגיעה עם בקרת אקלים, בדלק מוטורס כנראה לא שמעו על הדבר הזה).

מבחינת מקום מאחורה לשתיהן אותו הדבר, מבחינת מחיר הפוקוס לוקחת (פער של 3K-5K ש"ח) . . .

תגיד לי איזה משפחתית נראת לך יותר טובה ??? אלמרע ??? או אולי איזה 307 שתבקר כל שבוע במוסך ???

לפי דעתי יש 2 מובילות בקטגוריה, הפוקוס והקורולה (פעם גם חשבתי שה-307 אבל בגלל ים של בעיות אני נמנע מלהמליץ עליה), הפוקוס היא לאנשים שמחפשים יותר הנאה בנהיגה והקורולה היא למי שמחפש הכל חוץ מהנאה מנהיגה . . .

 

ויש לי דוגמא לכיול הספורטיבי של הפוקוס, בנסיעת מבחן אבא שלי בתוך העיר נתן לחיצת קצת בריאה על הגז (לא קיק!!!) הפוקוס תוכך שניה נתנה דאבל קיק, הטורים בשמיים, הרעש חוגג ומה בסך הכל אבא שלי רצה ??? קצת להתקדם, מילא שהתיבה תוריד הילוך אחד אבל דאבל קיק ?!?!?!?!?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד ליאריס, הקורולה מעולם לא נחשבה למובילת הקטגורייה שלה - לא פעם ולא כיום.

אבל היא בכל זאת מכונית טובה מאוד שנמצאת בראש הרשימה בקבוצה שלה.

 

לדעתי - לכי על היאריס. היא מספקת גם לחמישה נוסעים מבוגרים (ללא מטען), מנסיון.

 

מצטער רועי אבל אני לא מסכים אתך . . .

הקורולה 4 דלתות כיום היא הרכב הכי טוב שיש !!! הפוקוס מתגמדת לידה, הפוקוס אכן מנצחת בהתנהגות אבל מבחינת נוחות הקורולה מנצחת, מבחינת מנוע הקורולה רומסת את הפוקוס, מבחינת בידוד רעשים הקורולה לוקחת, מבחינת עיצוב פנימי הקורולה הרבה יותר טובה, מבחינת אבזור הקורולה מנצחת (אפילו ה-C3 מגיעה עם בקרת אקלים, בדלק מוטורס כנראה לא שמעו על הדבר הזה).

מבחינת מקום מאחורה לשתיהן אותו הדבר, מבחינת מחיר הפוקוס לוקחת (פער של 3K-5K ש"ח) . . .

תגיד לי איזה משפחתית נראת לך יותר טובה ??? אלמרע ??? או אולי איזה 307 שתבקר כל שבוע במוסך ???

לפי דעתי יש 2 מובילות בקטגוריה, הפוקוס והקורולה (פעם גם חשבתי שה-307 אבל בגלל ים של בעיות אני נמנע מלהמליץ עליה), הפוקוס היא לאנשים שמחפשים יותר הנאה בנהיגה והקורולה היא למי שמחפש הכל חוץ מהנאה מנהיגה . . .

 

ויש לי דוגמא לכיול הספורטיבי של הפוקוס, בנסיעת מבחן אבא שלי בתוך העיר נתן לחיצת קצת בריאה על הגז (לא קיק!!!) הפוקוס תוכך שניה נתנה דאבל קיק, הטורים בשמיים, הרעש חוגג ומה בסך הכל אבא שלי רצה ??? קצת להתקדם, מילא שהתיבה תוריד הילוך אחד אבל דאבל קיק ?!?!?!?!?

 

עכשיו כשיש לך קורולה אז *היא* הופכת לאוטו הכי טוב בעולם?

הקורולה 4 דלתות היא הרכב הכי טוב שיש?! נהגת בכל השאר כבר? נסעת בהן, או ששוב אתה ניזון משמועות של דוד של אח של חבר של אחותך?

 

הפוקוס נוחה, מתקשרת, מתנהגת, ומרווחת יותר מהקורולה.

לזכות הקורולה תא נוסעים אכותי יותר ומנוע מתקדם יותר - אבל ההבדל בביצועים זניח.

מלבל זאת הפוקוס זולה יותר ב9000 שקל :!:

המנוע של הפוקוס אגב לא רע כמו שאתה חושב.. "רומסת"? שוב, נהגת בכלל בפוקוס?

שים לב שלפוקוס נתון שיא המומנט בסל"ד נמוך יותר.

תיבת ההילוכים של הפוקוס (או - של הלנטיס, זו אותה התיבה) עדיפה לדעתי על זו ההססנית מעט של טויוטה.

 

כשלוחצים את הגז עד לריצפה התיבה תוריד גם שני הילוכים. מה חדש לך פה? ומה זה קשור לכיול ספורטיבי?!?! זו התיבה האוטומטית של מאזדה :!:

 

שוב, אתה מגיב על מה שאתה לא מבין בו. כבר הערנו על זה, לא?

 

אגב, יש לך ראיות שה307 מבקרת "כל שבוע במוסך"? או ששוב אתה מסתמך על רס"ר שמועתי שאתה כ"כ מיודד איתו?

ולסיכום: ה307 טובה מהקורולה למעט נוחות בתוך העיר, ביצועים והשמועה שלך על אמינות.

מה שמביא את הקורולה למקום שני\שלישי בקבוצתה.

הווה אומר - מהטובות, אבל לא מובילת הקטגוריה.

 

די להגיב על כל שרשור :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד ליאריס, הקורולה מעולם לא נחשבה למובילת הקטגורייה שלה - לא פעם ולא כיום.

אבל היא בכל זאת מכונית טובה מאוד שנמצאת בראש הרשימה בקבוצה שלה.

 

לדעתי - לכי על היאריס. היא מספקת גם לחמישה נוסעים מבוגרים (ללא מטען), מנסיון.

 

מצטער רועי אבל אני לא מסכים אתך . . .

הקורולה 4 דלתות כיום היא הרכב הכי טוב שיש !!! הפוקוס מתגמדת לידה, הפוקוס אכן מנצחת בהתנהגות אבל מבחינת נוחות הקורולה מנצחת, מבחינת מנוע הקורולה רומסת את הפוקוס, מבחינת בידוד רעשים הקורולה לוקחת, מבחינת עיצוב פנימי הקורולה הרבה יותר טובה, מבחינת אבזור הקורולה מנצחת (אפילו ה-C3 מגיעה עם בקרת אקלים, בדלק מוטורס כנראה לא שמעו על הדבר הזה).

מבחינת מקום מאחורה לשתיהן אותו הדבר, מבחינת מחיר הפוקוס לוקחת (פער של 3K-5K ש"ח) . . .

תגיד לי איזה משפחתית נראת לך יותר טובה ??? אלמרע ??? או אולי איזה 307 שתבקר כל שבוע במוסך ???

לפי דעתי יש 2 מובילות בקטגוריה, הפוקוס והקורולה (פעם גם חשבתי שה-307 אבל בגלל ים של בעיות אני נמנע מלהמליץ עליה), הפוקוס היא לאנשים שמחפשים יותר הנאה בנהיגה והקורולה היא למי שמחפש הכל חוץ מהנאה מנהיגה . . .

 

ויש לי דוגמא לכיול הספורטיבי של הפוקוס, בנסיעת מבחן אבא שלי בתוך העיר נתן לחיצת קצת בריאה על הגז (לא קיק!!!) הפוקוס תוכך שניה נתנה דאבל קיק, הטורים בשמיים, הרעש חוגג ומה בסך הכל אבא שלי רצה ??? קצת להתקדם, מילא שהתיבה תוריד הילוך אחד אבל דאבל קיק ?!?!?!?!?

 

עכשיו כשיש לך קורולה אז *היא* הופכת לאוטו הכי טוב בעולם?

הקורולה 4 דלתות היא הרכב הכי טוב שיש?! נהגת בכל השאר כבר? נסעת בהן, או ששוב אתה ניזון משמועות של דוד של אח של חבר של אחותך?

 

הפוקוס נוחה, מתקשרת, מתנהגת, ומרווחת יותר מהקורולה.

לזכות הקורולה תא נוסעים אכותי יותר ומנוע מתקדם יותר - אבל ההבדל בביצועים זניח.

מלבל זאת הפוקוס זולה יותר ב9000 שקל :!:

המנוע של הפוקוס אגב לא רע כמו שאתה חושב.. "רומסת"? שוב, נהגת בכלל בפוקוס?

שים לב שלפוקוס נתון שיא המומנט בסל"ד נמוך יותר.

תיבת ההילוכים של הפוקוס (או - של הלנטיס, זו אותה התיבה) עדיפה לדעתי על זו ההססנית מעט של טויוטה.

 

כשלוחצים את הגז עד לריצפה התיבה תוריד גם שני הילוכים. מה חדש לך פה? ומה זה קשור לכיול ספורטיבי?!?! זו התיבה האוטומטית של מאזדה :!:

 

שוב, אתה מגיב על מה שאתה לא מבין בו. כבר הערנו על זה, לא?

 

אגב, יש לך ראיות שה307 מבקרת "כל שבוע במוסך"? או ששוב אתה מסתמך על רס"ר שמועתי שאתה כ"כ מיודד איתו?

ולסיכום: ה307 טובה מהקורולה למעט נוחות בתוך העיר, ביצועים והשמועה שלך על אמינות.

מה שמביא את הקורולה למקום שני\שלישי בקבוצתה.

הווה אומר - מהטובות, אבל לא מובילת הקטגוריה.

 

די להגיב על כל שרשור :!:

 

קודם כל בקשר ל-307, שכחת את הקטע של הרווח מאחורה, בקטע הזה היא נופלת בגדול מול המתחרות . . .

תעשה לי טובה, אפילו סוגדי פיז'ו כבר הפסיקו להמליץ עליה מרוב הבעיות שהיא עושה, אני גם חושב שזה רכב מצויין אבל מה לעשות שהוא מלא במחלות ילדות . . .

 

וכן, אני אפילו פרסמתי את התוצאות מהמבחן פוקוס מול קורולה, עשינו את זה אפילו אחד אחרי השני ככה שההשוואה הייתה דיי מדויקת . . .

מצטער רועי אבל הפוקוס עם גיר אוטומט ומנוע 1600 סמ"ק פשוט לא סוחבת !!! היא חלשה מאוד . . .

בקשר לקיק, אבא שלי בפרוש לא לחץ עד הסוף !!! אמרתי שבקיק אין בעיה שהוא יוריד 2 הילוכים בקיק אבל זה בפרוש לא היה קיק, עזוב, אין לי כח להווכח על זה . . .

 

"הפוקוס יותר מרווחת", אני מציע לך לבדוק את זה שוב, אני ישבתי בשניהם גם בתוך הסוכנות הרבה ואני אומר לך שהאורך שלהם בדיוק אותו הדבר (הפרש של ס"מ-ס"מ וחצי) !!!

אני לא מגיב לכל שרשור !!! אני פשוט לא מסכים אתך, הקורולה לא הרכב הכי טוב שיש !!! לפי דעתי זו המשפחתית הכי טובה שיש למי שמחפש רכב סביר (ולא ספורטיבי או בעל התנהגות טובה) . . .

 

רק ממבט על המפרט ניתן לראות את העדיפות באבזור של הקורולה, מערכת BUILD IN, מנורות קדמיות מתכווננות, לוח מכוונים בצבע לבן זוהר, בקרת אקלים, שליטה מההגה (!!!!!)

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7756 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...