Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

רציתי לדעת בכמה זמן פחות או יותר אמורה לאנסר 2008 1600 אוט' להגיע לטמפרטורת עבודה ?

ברכב שלי גם לאחר לילה לדוגמה תוך בערך 3 דקות נסיעה הרכב מגיע לטמפ' שהמחוג קצת פחות מ 90 (אמצע סקאלה) ולא זז משם גם לא בירידות או עצירות, הרכב לא מראה סימני התחממות כלשהם כמו חוסר סחיבה\האצה רעש שונה או משהו בסגנון...

האם הדבר סביר ותקין או שיש בעיה בטרמוסטס\לוח מכוונים ?

 

תודה לעונים ..

פורסם

רוב הרכבים המחוג הוא על אמצע,בספר רכב אני מאמין יהיה פירוט נוסף,בכול מקרה אם תוך 3 דקות זה מגיע לאמצע אין פה בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ברוב המכוניות המודרניות שעון טמפרטורה לא מראה את הטמפרטורה האמיתית של המנוע. לוח שעונים מנוהל על ידי מחשב והמחשב מראה לנהג בערך את הדברים הבאים:

 

לאחר התנעה תוך שתיים שלוש דקות מעלה את המחוג לאמצע, טמפרטורה לאחר הזמן הזה היא כ 60-70 מעלות אבל זה כבר לא נחשב מנוע קר ולכן מקבלים חיווי באמצע - כלומר אפשר לנסוע רגיל.

 

בנסיעה הטמפרטורה משתנה בין 80 ל 105 מעלות בערך, בהתאם לתנאי הדרך ועומס על המנוע. המחשב מראה כל הזמן הזה "באמצע" כי הטווח הזה תקין, בשביל לא להטריד את הנהג.

 

בחלק מהדגמים (למשל פיז'ו) השעון מראה את הטמפרטורה האמיתית עד לרמה של מעלה אחת. במכוניות אלו השעון זז כל הזמן, עולה בעליות ויורד בשיוט/ירידות, כמו כן רואים שזמן ההגעה לטמפ' עבודה הוא ארוך יותר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...