Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן רכשתי פיאט בראבה שנת 97 1.4 ידנית

ורציתי לדעת באיזה שמן מנוע להשתמש ובאיזה נוזל קירור

תודה:wink:

פורסם

נוזל קירור Paraflu מקורי של פיאט, שמן מנוע 10W40 חצי סינטטי או סינטטי מלא של חברות מוכרות.

 

 

פורסם

פיאט בראבה ופיאט בראבו - המרכב שונה , הנתונים הטכניים של המנוע ממסרה והטיפולים זהים .

לגבי טיפולים - כפי ש Buki כתב -

טיפול שנתי כל 15.000 או שנה . בדיקת בלמים וכיווני תופים אחוריים+ הנד-ברקס .

שמן מנוע 10W-40 איכותי חצי סינטטי +
פילטר שמן מקורי , או חליפי איכותי כגון MANN .

פילטר אויר ופלגים כל 2 שנים או 30,000 ק"מ - לנקות פילטר כל טיפול .

נוזל לרדיאטור - החלפה חלקית (ריקון רדיאטור קדמי) כל 4-5 שנים ,
רצוי פארפלו מקורי
,

אפשר פרסטון ירוק , לרוקן את כל נוזל הקרור הישן ולא לערבב סוגים שונים ,
לא מים מהברז
.

נוזל בלמים
- החלפה כללית כל 4 שנים .

רצועת טיימינג (רק במוסך המכיר את הדגם )
כל 4-5 שנים כ 60,000 קמ .

ממסרה אוטמטית - נוזל (שמן) ממסרה דקסרון 3 (DEX III) , החלפה חלקית כ 4 ליטר כל 4-5 שנים כ 50-60,000 ק"מ .

 

רצוי לנסות להחזיר את הפילטר המקורי - נתקלתי בחוסר משיכה ברכבים שפורק מהם הפילטר המקורי .

שאל את המוכר אולי יש לו את כל ערכת צנרת האויר המקורית .

הרכב אמור לקבל אויר קר מאזור הפנס הקדמי , ולא אויר חם מאמצע המנוע .

 

קבל מספר דיונים בנושא -

 

א -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?186368-המלצות-לטיפול-280-אלף-בפיאט-בראבה&highlight=%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95

ב -
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...90%D7%91%D7%95

ג -
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...90%D7%91%D7%95

ד -
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...90%D7%91%D7%95

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
פיאט בראבה ופיאט בראבו - המרכב שונה , הנתונים הטכניים של המנוע ממסרה והטיפולים זהים .

לגבי טיפולים - כפי ש Buki כתב -

טיפול שנתי כל 15.000 או שנה . בדיקת בלמים וכיווני תופים אחוריים+ הנד-ברקס .

שמן מנוע 10W-40 איכותי חצי סינטטי +
פילטר שמן מקורי , או חליפי איכותי כגון MANN .

פילטר אויר ופלגים כל 2 שנים או 30,000 ק"מ - לנקות פילטר כל טיפול .

נוזל לרדיאטור - החלפה חלקית (ריקון רדיאטור קדמי) כל 4-5 שנים ,
רצוי פארפלו מקורי
,

אפשר פרסטון ירוק , לרוקן את כל נוזל הקרור הישן ולא לערבב סוגים שונים ,
לא מים מהברז
.

נוזל בלמים
- החלפה כללית כל 4 שנים .

רצועת טיימינג (רק במוסך המכיר את הדגם )
כל 4-5 שנים כ 60,000 קמ .

ממסרה אוטמטית - נוזל (שמן) ממסרה דקסרון 3 (DEX III) , החלפה חלקית כ 4 ליטר כל 4-5 שנים כ 50-60,000 ק"מ .

 

רצוי לנסות להחזיר את הפילטר המקורי - נתקלתי בחוסר משיכה ברכבים שפורק מהם הפילטר המקורי .

שאל את המוכר אולי יש לו את כל ערכת צנרת האויר המקורית .

הרכב אמור לקבל אויר קר מאזור הפנס הקדמי , ולא אויר חם מאמצע המנוע .

 

קבל מספר דיונים בנושא -

 

א -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?186368-המלצות-לטיפול-280-אלף-בפיאט-בראבה&highlight=%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%91%D7%95

ב -
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...90%D7%91%D7%95

ג -
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...90%D7%91%D7%95

ד -
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...90%D7%91%D7%95

 

אייל .

נוזל קירור Paraflu מקורי של פיאט, שמן מנוע 10W40 חצי סינטטי או סינטטי מלא של חברות מוכרות.

תודה חברה על העזרה זה פשוט הרכב הראשון שלי ואני לא ממש מבין גדול

כרגע אני משתמש בנוזל קירור הזה:

3ymbcthywuyt.jpg

(הוא ירוק)

מה אתם אומרים עליו בסדר או להחליף?

×
×
  • תוכן חדש...