Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מערכת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו שאמרתי כבר לפני מספר הודעות , זה מובן מאליו.

 

במידה והוא לא יהיה מרוצה מהמגבר נשמח להחזיר לו את שלו.

 

כמו שכל מי שהתקין כאן יודע , גם אם לא מדובר בהחלפה , אף פעם לא נשאיר מישהו עם ציוד שהוא לא מרוצה ממנו.

אני שמח לשמוע שההגינות הזו קיימת אצלכם - תודה.

 

גל

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשחזרתי הביתה, (עכשיו, 6-7 בבוקר)

חשבתי שאני אצטרך לשבת ולתת תשובה ארוכה, עם הרבה ציטוטים.

 

אך כמובן, שכפי שהסברתי מתחילת הדיון, שהכוונה שלי היא טהורה, והיא אך ורק לבוא לקראת אורן, הלקוח.

אז אני אוותר על לענות לכל מה שנאמר פה.

 

לא לדבר על העובדה שגל ענה מצויין, והיני מסכים עם כל מילה.

 

השורה התחתונה, שאורן יקבל את המגבר שלו בחזרה, אני חושב שבזה העיניין צריך להסתכם.

 

רק רציתי לעשות 9- KILL למיתוס, אלטרנטור בריא, יוציא 14.4 וולט, אתה יכול למדוד בהונדה של חבר שלי ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא דיברתי על רכב חדש,

רכב מלפני 4 שנים.

מי סיפר לך שאלטרנטור בריא וחדש לא יוציא 14.4 וולט ?

עובדה, הוא מוציא.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
בדקתי אצל ADIRE, ומסתבר כי לא תהיה השפעה שלילית על חיבור הסלילים,

בין אם מדובר בשני ספקי כח, או שניים שונים או רק סליל אחד וכו'.

ההסבר המדוייק תמצאו כאן:

http://www.adireaudio.com/Files/TechPapers/DualVoiceCoilDrivers.pdf

 

(אני אישית לא הייתי מחבר באופן כזה, אולם זה בהחלט אפשרי)

 

ומכיוון שלא ידעתי שההחלפה של ראש בראש מדוברת בהחלפה לא שווה כלכלית, הייתי רוצה

לשמוע מאורן אם אתה מתכוון להחליף בחזרה, או מה?...

 

גל

המגבר חזר אתמול. :roll:

עכשיו רק נשארה ההתקנה שצריכה להיות מחושבת ומדוייקת.

 

אורן.

פורסם
המגבר חזר אתמול. :roll:

עכשיו רק נשארה ההתקנה שצריכה להיות מחושבת ומדוייקת.

 

אורן.

טוב לשמוע שכך...

יאללה, לעבודה!

:)

פורסם

אינני בא לאמר אם אורן היה צריך לבחור במגבר

 

זה או אחר.המתקינים כשבצעו את ההתקנה עומדים מאחוריה עם אחריות

לתקינות המערכת ולפילוסופיה לפיה בוצעד ההתקנה.

חלק מחברי הפורום חלקו על דעת המתקינים(בצורה טהורה או לא)

ואורן נשמע לעצתם.אנשי sound fx עמדו בדיבורם והשיבו לאורן את המגבר כמתבקש.

נשאלת השאלה ,אם יגרם נזק לסאב או למגבר האם כל אותם חכמים יפצו את אורן על הנזק?

או ירחצו בנכיון כפיהם ויברחו מאחריות כמו עכברים?

בכלל מוזר במקרה הטוב שאנשים ללא ידע מעמיק בחשמל ובהתקנות, מיעצים פה לחסרי נסיון.

לא כל מי שמצטט משפט של איינשטיין מבין בפיסיקה!!!!

פורסם
אינני בא לאמר אם אורן היה צריך לבחור במגבר

 

זה או אחר.המתקינים כשבצעו את ההתקנה עומדים מאחוריה עם אחריות

לתקינות המערכת ולפילוסופיה לפיה בוצעד ההתקנה.

חלק מחברי הפורום חלקו על דעת המתקינים(בצורה טהורה או לא)

ואורן נשמע לעצתם.אנשי sound fx עמדו בדיבורם והשיבו לאורן את המגבר כמתבקש.

נשאלת השאלה ,אם יגרם נזק לסאב או למגבר האם כל אותם חכמים יפצו את אורן על הנזק?

או ירחצו בנכיון כפיהם ויברחו מאחריות כמו עכברים?

בכלל מוזר במקרה הטוב שאנשים ללא ידע מעמיק בחשמל ובהתקנות, מיעצים פה לחסרי נסיון.

לא כל מי שמצטט משפט של איינשטיין מבין בפיסיקה!!!!

מאיפה לך לדעת שכולם פה לא מבינים?

 

ומאיפה לך לדעת שהמתקינים עצמם מבינים יותר מאשר העכברים?:?

פורסם
אינני בא לאמר אם אורן היה צריך לבחור במגבר

 

זה או אחר.המתקינים כשבצעו את ההתקנה עומדים מאחוריה עם אחריות

לתקינות המערכת ולפילוסופיה לפיה בוצעד ההתקנה.

חלק מחברי הפורום חלקו על דעת המתקינים(בצורה טהורה או לא)

ואורן נשמע לעצתם.אנשי sound fx עמדו בדיבורם והשיבו לאורן את המגבר כמתבקש.

נשאלת השאלה ,אם יגרם נזק לסאב או למגבר האם כל אותם חכמים יפצו את אורן על הנזק?

או ירחצו בנכיון כפיהם ויברחו מאחריות כמו עכברים?

בכלל מוזר במקרה הטוב שאנשים ללא ידע מעמיק בחשמל ובהתקנות, מיעצים פה לחסרי נסיון.

לא כל מי שמצטט משפט של איינשטיין מבין בפיסיקה!!!!

שוב אני מדגיש - עצתם(!)

אף אחד לא הכריח את אורן לעשות כך אלא קיבל ייעוץ עם הדרכה שמה שהיה לו מלכתחילה

היה אפשרי לחלוטין.

הנקודה היא ש SOUND FX היו צריכים לקחת אחריות - ולא אנחנו או אורן, ועכשיו שהם לקחו

אחריות ותקנו את המעוות (כן, כן, המעוות) אפשר לנוח ולתת לזה לשקוע...

 

איינשטיין?... בחייך... :roll:

פורסם
שוב אני מדגיש - עצתם(!)

אף אחד לא הכריח את אורן לעשות כך אלא קיבל ייעוץ עם הדרכה שמה שהיה לו מלכתחילה

היה אפשרי לחלוטין.

הנקודה היא ש SOUND FX היו צריכים לקחת אחריות - ולא אנחנו או אורן, ועכשיו שהם לקחו

אחריות ותקנו את המעוות (כן, כן, המעוות) אפשר לנוח ולתת לזה לשקוע...

 

איינשטיין?... בחייך... :roll:

לא דברתי עם אנשי sound fx אבל לא נראה לי שהם שינו את

דעתם אלא אורן וזו זכותו המלאה. הבעיה שמה שגרם לו לשינוי הייתם אתם

ולגבי חלק מכם אני לא בטוח(בלשון זהירה) שיש הידע והניסיון להעביר ביקורת

על החשש מפני תקלה עתידית ולעמוד מאחורי הדברים אם התקלה אכן תתממש.

חלק מחברי הפורוםלא מבינים שמה שהם אומרים מתקבל לפעמים כתורה מסיני ועובדה שאורן קבל את המלצתכם בניגוד להמלצת המתקינים ושוב זו זכותו.שוב אני שואל מי מהממליציםיקח אחריות ויפצה אותו ברגע של תקלה.

אני עוקב אחרי הפורום הרבה זמן ושם לב שיש פה חברים שלפני חודש לא ידעו

מה זה קומפוננט וכעת מתימרים להיות האורים והתומים של הפורום.

אחד כותב "ישרף לו הסארב אז מה"-זו תגובה חסרת אחריות.

בלי לפגוע אבל הרוב מתעסק פה בציוד של ארבע לירות(היה פעם מטבע כזה)אז אולי בגלל זה הזלזול.

בקיצור נאמר סייג לחוכמה שתיקה!!! ולמי שלא מבין הכוונה אל תחוו דעה

על מה שאתם לא בקיאים פה.

ואני לא מוסיף עוד על הסגנון הירוד והבוטה שכמה חברים

פה משתמשים בלהט

פורסם
לא דברתי עם אנשי sound fx אבל לא נראה לי שהם שינו את

דעתם אלא אורן וזו זכותו המלאה. הבעיה שמה שגרם לו לשינוי הייתם אתם

ולגבי חלק מכם אני לא בטוח(בלשון זהירה) שיש הידע והניסיון להעביר ביקורת

על החשש מפני תקלה עתידית ולעמוד מאחורי הדברים אם התקלה אכן תתממש.

חלק מחברי הפורוםלא מבינים שמה שהם אומרים מתקבל לפעמים כתורה מסיני ועובדה שאורן קבל את המלצתכם בניגוד להמלצת המתקינים ושוב זו זכותו.שוב אני שואל מי מהממליציםיקח אחריות ויפצה אותו ברגע של תקלה.

אני עוקב אחרי הפורום הרבה זמן ושם לב שיש פה חברים שלפני חודש לא ידעו

מה זה קומפוננט וכעת מתימרים להיות האורים והתומים של הפורום.

אחד כותב "ישרף לו הסארב אז מה"-זו תגובה חסרת אחריות.

בלי לפגוע אבל הרוב מתעסק פה בציוד של ארבע לירות(היה פעם מטבע כזה)אז אולי בגלל זה הזלזול.

בקיצור נאמר סייג לחוכמה שתיקה!!! ולמי שלא מבין הכוונה אל תחוו דעה

על מה שאתם לא בקיאים פה.

ואני לא מוסיף עוד על הסגנון הירוד והבוטה שכמה חברים

פה משתמשים בלהט

אם אתה טורח להעלות את הנושא הזה, מן הסתם תתייחס באופן ספציפי למי שנראה לך שהוא

לא מבין/בקיא/יודע, ואל תפנה אצבע לכולם ותשאל מי ייקח אחריות...

מי שייקח אחריות בסופו של דבר זה אורן, ולא אף אחד אחר.

גם אני, אם הייתי מתייעץ, הייתי שוקל את כל האפשרויות, והייתי בוחר לבד מה אני אעשה,

בין אם היה לקבל עצה או לא, והאחריות היתה עלי, כי זו היתה בחירה שלי בלבד.

אז גם אורן, כמוך, יכול להבין מי מהאנשים מבין/בקיא/יודע במה מדובר, ולהתייחס בהתאם.

וסתם נקודה לחיזוק מה שאמרת (באופן חלקי)

גם אני, לא הייתי מקשיב לחצי מהאנשים כאן והנסיון המועט שיש להם... (מבלי להעליב)

 

גל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...