Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

רציתי לשאול בבקשה איזה לחץ אוויר צריך ברכב יונדאי גטס נראה לי שנת 2010 (אני יכול לעלות תמונות אם זה יעזור).

 

וגם בבקשה המלצה לספריי לניקיון המושבים. ואם כדי (אם יש בכלל ) להשתמש ספריי לניקוי החלונות ברכב מיוחד.

פורסם

האם חיפשת מדבקה ובה המידע על לחץ האוויר המתאים בדופן של דלת הנהג או בפתח מילוי הדלק?

 

לגבי שאר שאלותייך, אני ממליץ על עיון בתת הפורום אסתטיקה לרכב, ושאלת שאלות בנושא שם, אם נותרו.

 

ברוך הבא לפורום.

פורסם
האם חיפשת מדבקה ובה המידע על לחץ האוויר המתאים בדופן של דלת הנהג או בפתח מילוי הדלק?

 

לגבי שאר שאלותייך, אני ממליץ על עיון בתת הפורום אסתטיקה לרכב, ושאלת שאלות בנושא שם, אם נותרו.

 

ברוך הבא לפורום.

בדופן של הדלת ראיתי מדבקה. ממה שהבנתי, בצד שמאל של המדבקה רשום גודל צמיג ובצד שמאל כתוב 220 ובסוגריים 31.

ה-31 זה גודל צמיג PSI?

  • ספונסר פורום
פורסם

220 זה כנראה הלחץ ב-bar ו-31 זה הלחץ ב-PSI. שניהם פחות או יותר זהים (זה כמו ההבדל בין 1 מטר ל-100 סנטימטרים), אבל במשאבות בארץ לרוב עובדים עם PSI ולא עם BAR.

פורסם

220 הינו לחץ בקילו-פסקאל. מאית מבאר.

 

מענין שהערך הנ"ל שווה ל31.9 באר, ועם זאת בכיתוב מופיע רק 31 ולא 32. לא שמדובר בהבדל שמיים וארץ.

 

נא שים לב כי מדובר בלחצי אוויר בצמיג קר - כלומר נסיעה קצרה מאוד למקום ניפוח הצמיגים.

פורסם
220 הינו לחץ בקילו-פסקאל. מאית מבאר.

 

מענין שהערך הנ"ל שווה ל31.9 באר, ועם זאת בכיתוב מופיע רק 31 ולא 32. לא שמדובר בהבדל שמיים וארץ.

 

נא שים לב כי מדובר בלחצי אוויר בצמיג קר - כלומר נסיעה קצרה מאוד למקום ניפוח הצמיגים.

לא הבנתי את הענין לגבי הצמיג קר.

פורסם
31 זה לחץ אוויר. באיזה מצב הריפודים אצלך?

יחסית בסדר.

אני לא מחפש ניקוי מיוחד . רק תכשיר בקטנה שיראה טיפה יותר נקי באוטו.

 

שאלה קטנה , מגבים לרכב ליונדאי כמה אמור לעלות? ואיפה כדי לרכוש משהו נורמלי?

פורסם

STP Tuff Stuff עושה את העבודה מעולה, מוריד כתמים בערך מכל דבר.

 

לגבי לחץ אוויר - מצ"ב תמונה

IMG_20140109_204802_444.jpg

 

מגבים - 22" צד נהג, 13" צד נוסע, 13" אחורי (אל תקשיב למוכרים של אוטו דיפו שיגידו לך שצד נוסע ואחורי זה 14")

אני בחרתי בHR Silver, מעט יקרים (₪60~ ליחידה) אבל שקטים לגמרי ומנגבים בצורה מעולה, לכאורה אמורים להחזיק די הרבה שנים.. נחייה ונראה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בעת נסיעה, הצמיגים מתחממים ולכן לחץ האוויר בהם עולה.

הנתון שמופיע על המדבקה רלוונטי כאשר הצמיגים קרים, כלומר, הרכב עמד במקום זמן מה, או מתוך הנחה שעליך לנהוג לתחנת דלק על מנת לנפחם, מרחק נסיעה קצר נגיד עד ק"מ אחד.

במידה ואתה מתכוון לנפח אוויר לאחר נסיעה ממושכת או ארוכה, הוסף לנתון לחץ האוויר כ 2-3 PSI.

פורסם
STP Tuff Stuff עושה את העבודה מעולה, מוריד כתמים בערך מכל דבר.

 

לגבי לחץ אוויר - מצ"ב תמונה

[ATTACH=CONFIG]368968[/ATTACH]

 

מגבים - 22" צד נהג, 13" צד נוסע, 13" אחורי (אל תקשיב למוכרים של אוטו דיפו שיגידו לך שצד נוסע ואחורי זה 14")

אני בחרתי בHR Silver, מעט יקרים (₪60~ ליחידה) אבל שקטים לגמרי ומנגבים בצורה מעולה, לכאורה אמורים להחזיק די הרבה שנים.. נחייה ונראה.

במדבקה בדופן של הדלת המדבקה נמצאת? כי ממה שראיתי לא מופיע שום דבר כזה. אני יצלם את המדבקה ואת הרכב כשאני יגיע הביתה מהעבודה.

ואיפה אפשר לקנות מגבים? כל חנות? אוטו דיפו וכדו'?

בעת נסיעה, הצמיגים מתחממים ולכן לחץ האוויר בהם עולה.

הנתון שמופיע על המדבקה רלוונטי כאשר הצמיגים קרים, כלומר, הרכב עמד במקום זמן מה, או מתוך הנחה שעליך לנהוג לתחנת דלק על מנת לנפחם, מרחק נסיעה קצר נגיד עד ק"מ אחד.

במידה ואתה מתכוון לנפח אוויר לאחר נסיעה ממושכת או ארוכה, הוסף לנתון לחץ האוויר כ 2-3 PSI.

תודה רבה אחי על המידע ועל העזרה.

פורסם
במדבקה בדופן של הדלת המדבקה נמצאת? כי ממה שראיתי לא מופיע שום דבר כזה. אני יצלם את המדבקה ואת הרכב כשאני יגיע הביתה מהעבודה.

ואיפה אפשר לקנות מגבים? כל חנות? אוטו דיפו וכדו'?

דופן דלת צד נהג \ פנים מכסה תדלוק \ תא כפפות.

 

מגבים אפשר לקנות בכל חנות אביזרי רכב, אפילו ברוב חנויות הנוחות בתחנות דלק, כמובן מומלץ לבדוק את המחיר קודם..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
STP Tuff Stuff עושה את העבודה מעולה, מוריד כתמים בערך מכל דבר.

 

לגבי לחץ אוויר - מצ"ב תמונה

[ATTACH=CONFIG]368968[/ATTACH]

 

מגבים - 22" צד נהג, 13" צד נוסע, 13" אחורי (אל תקשיב למוכרים של אוטו דיפו שיגידו לך שצד נוסע ואחורי זה 14")

אני בחרתי בHR Silver, מעט יקרים (₪60~ ליחידה) אבל שקטים לגמרי ומנגבים בצורה מעולה, לכאורה אמורים להחזיק די הרבה שנים.. נחייה ונראה.

 

דופן דלת צד נהג \ פנים מכסה תדלוק \ תא כפפות.

 

מגבים אפשר לקנות בכל חנות אביזרי רכב, אפילו ברוב חנויות הנוחות בתחנות דלק, כמובן מומלץ לבדוק את המחיר קודם..

סליחה , רק עכשיו שמתי לב. הרכב שלי הוא לא יונדאי גטס הוא דייהטסו SIRION שנת 2011. לא יודע איך כתבתי יונדאי גסט. (כנראה בגלל שכל היום דיברתי עם חבר שלי שרוצה לקנות רכב כזה).

וחיפשתי מדבקה בתא הכפפות אין אפי' כיתוב. בתא מילוי דלק אין שום דבר חוץ ממדבקה אזהרה . והמדבקה של הדופן: http://img24.imageshack.us/img24/7904/fk7v.jpg

×
×
  • תוכן חדש...