Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שמצאתי באינטרנט:

צד נהג: 20 אינץ'.

צד נוסע: 16 אינץ'.

אחורי: 14 אינץ'.

 

רצוי לוודא במקום כי אכן אלו המידות המדוברות. לרוב ישנו קטלוג. ואפשר כמובן להשוות לאלו הקיימים כעת.

פורסם (נערך)
לפי מה שמצאתי באינטרנט:

צד נהג: 20 אינץ'.

צד נוסע: 16 אינץ'.

אחורי: 14 אינץ'.

 

רצוי לוודא במקום כי אכן אלו המידות המדוברות. לרוב ישנו קטלוג. ואפשר כמובן להשוות לאלו הקיימים כעת.

קניתי מגבים מאוטו דיל. מידות 21 ו-16. היה לו איזה ספר שהיה כתוב 22 והיה לו של החברה שהוא רצה למכור לי רק 21.

הוא אמר שזה מגבים מסיליקון ומגבים טובים מקווה שעשיתי קניה נכונה. החברה היא black flame

אפשר עדיין כמובן להחזיר. היה שם גם של אמריקן איגל וגם של בוש. מה שאני קניתי עלה שניהם ב-100 וקיבלתי מנקה שמשות 4 ליטר. הבוש עלה 160 בערך אבל נראה לי מהאלה הפחות טובים שלהם.

אשמח לשמוע דעות לגבי הקנייה. וגם איזה הדרכה או משהו להחלפת המגב. או שזה מאוד פשוט?

עריכה אחרונה על ידי עוז נצר
×
×
  • תוכן חדש...