Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום!

 

ברשותי פאסאט שנת 04 מנוע 1.8.

 

בתחילת שבוע שעבר וללא כל הודעה מוקדמת התחילו רעידות בעמידה (בסרק) בכל הרכב + מנורת בדוק מנוע דולקת.

למחרת, נגשתי למוסך צמפיון במקום מגורי (אילת) אשר ניסו לאבחן את התקלה ללא הצלחה.

סלילים נבדקו ונמצאו תקינים, מ'ע וואקום גם כן נמצאה תקינה... לאחר כשעה מנהל העבודה טען שהוא לא מבחין בתקלה וכדי להמשיך בחיפושה יתחיל מפירוק סעפת היניקה אשר עלותה כ550 ש"ח כולל הרכבה וזאת עוד לפני שאותרה התקלה!!

שאלתי אם זו האופציה היחידה שישנה? ונאמר לי שכן "לא משנה מה, אנו נמצא בסוף את התקלה" נאמר לי.. השאלה כמה יישאר לי בארנק בסוף עניתי בחצי חיוך! "אל תדאג" נאמר לי.. ושלי אומרים אל תדאג, אני יותר מדואג!!

בצר לי עשיתי טלפון למוסך רון, שוחחתי עמו, תיארתי בפניו את התקלה וכבר בטלפון חשד במ'ע הוואקום. "תגיע אלי מתי שתוכל ציק צאק אני מסדר לך את זה"...

ביקשתי שיחזירו הכל יפה למקום, נתבקשתי לשלם 240 ש"ח על "בדיקה דיאגנוסטית בצמפיון" ולא הסכמתי הרי לא אובחן דבר!!

בסוף סוכם שאשלם כחצי מהסכום (120ש"ח) "כי הבחור עבד על האוטו".

שיחה קצרה לגרר מהביטוח, (גם ככה סתם משלמים שנים) סוגרים יום חופש עם מקום העבודה + מוסך רון, והרכב על גרר לכיוון ת"א.

מגיע על הבוקר (בטיסה אלא מה) מבחין ברון..

"מה קורה הבחור מאילת"?? (טוב הוא לא חזק בשמות) הייבוש הרגיל של השעה הראשונה.. אך לאחר מיכן הרכב יוצא לסיבוב, רון מתרשם.. וחוזר עם מסקנות "אני חושב שאני יודע מה הבעיה".. חוזרים למוסך פותחים מכסה מנוע ולאחר דקה ועשר שניות (בחיי ספרתי) רון נותן מסקנה החלטית "זהו שסתום וואקום שבור" לוקח מחשב, מחבר לרכב רואים את הערכים "תראה שלאחר שנחליף את השסתום הערך המספרי ירד אומר לי...

 

מוטי המכונאי התותח מופקד על העבודה!

בנימוס אשר לא נתקלתי כבר הרבה זמן הוא מתאר בפניי את הדברים שהוא עושה. שואל שאלות, מתעניין, וואלה הבחור לא נשבר ועונה באדיבות על כולן.

על הדרך היו עוד מספר בעיות כמו איבוד מים אטי ולא ידוע + איבוד שמן .

השסתום הוחלף בחדש (היה שבור) הוחלף פלאנצ מים אשר התגלה כנוזל ואטם מכסה שסתומים קרוע + פלאגים אשר התגלו כעייפים.

סריקת תקלות אחרונה "אתה רואה איך הערך ירד? עכשיו התערובת תקינה"!!

סיימנו את היום הארוך בשטיפה פנימית וחיצונית של הרכב ואפילו לחץ אויר בצמיגים דאגו למלא לי!

המחיר היה סביר בהחלט (למרות המע"מ שאיני רגיל אליו חח) והכי חשוב יצאתי בהרגשה טובה חזרה לכיוון אילת הפעם עם הרכב!

הרכב נסע מצוין והמנוע עבד יפה ועגול .

יומיים למחרת טלפון מרון שואל אם הכול בסדר (לא שכח) ואני כולי מחויך "הכל דבש" היה שווה!

המקצוענות, השירות, האדיבות, הנכונות להסביר, הרצון הטוב, היה שווה להצפין 350 ק"מ (אומנם על גרר) ולהגיע לרון!!

אאה וכמעט שכחתי את מזל, הפקידה הנחמדה אשר דאגה להעביר לי את הזמן...

רון, ישר כוח!

ותודה על הכל עד הפעם הבאה! (בכל אופן גרמנייה זקנה)

 

ואיך אפשר בלי קצת תמונות:

 

כאמור לאחר דקה ועשר שניות מוצא את השסתום הסורר.. בנוסף ניתן לראות ע"י המחשב את הערך הגבוהה לפני החלפת השסתום (27.3)

בהמשך מוחלפים אטמים + הפלנצ שהתגלה כנוזל, והשסתום, וניתן לראות איך הערך ירד ל 3.9-.

מוטי מבצע פינישים אחרונים בתא המנוע, שטיפה כמו שצריך וחוזרים הביתה.

20140114_122520.jpg

20140114_153603.jpg

20140114_123752.jpg

20140114_140114.jpg

20140114_141744.jpg

20140114_161310.jpg

20140114_165926.jpg

20140114_163426.jpg

פורסם

היי מאור..

 

בנוסף למה שציינתי שהוחלף (פלאגים, פלאנצ, 2 שסתומי וואקום, ו2 אטמים) היו עוד מספר דברים שנעשו שלא ציינתי כמו החלפת שמן ברקס, מסנן אויר, נוזל קירור..

עלות התענוג הנה 2400 ש"ח כולל עבודה וכולל מע"מ.

  • ספונסר פורום
פורסם

הערכים שהובילו לפתרון המהיר של התקלה כפי שאומר כאן זהר אלו ערכי התיקון של חיישן החמצן .

זה הנתון הראשון שאני מחפש בבואי לאתר תקלה בפעולת המנוע .

במקרה הזה כשהרכב הגיע חיברנו את הסורק וראינו שערך תיקון חיישן החמצן עומד על

תיקון מרבי של +25 אחוז כלומר שהתערובת עניה מאד וחיישן החמצן מנסה לאזן אותה .

במקרה של תערובת עניה יש לחפש דליפות אויר למערכת היניקה ואכן שם מיד נמצאה התקלה

בשסתום הPCV שהוא פרוץ .

ערכי התיקון התקינים הינם בתווך 5 אחוז בפלוס או במינוס .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הנשם הזה זאת מערכת כל כך פרימיטיבית איך מוסך של צמפיון לא עלה על זה ?!?

הם חיברו בכלל סורק לרכב ?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

נשמע כמו טיפול מדהים מההתחלה ועד הסוף,

 

אחד החוזקות בלהחזיק פולקסווגן זה לדעת שיש את רון כנראה :)

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אין ספק שרון הוא מיקצוען אמיתי!

עם החישוב של הדלק הלוך חזור התיקון כבר מגיע ל 3000 ש"ח, אני אישית לא הייתי מוכן לשלם סכום שכזה וכל פעם אני מבין מחדש למה אני לעולם לא אחזיק פולקסוואגן עם כאלה מחירי תיקונים וחלפים יקרים.

פורסם

ToSToS העניין שהם חיברו סורק לרכב ועדיין לא מצאו!! בפעם הקודמת שנשרף לי המחשב פירקו חצי אוטו :shock: ולא בדקו אם המחשב תקין או לא.. כאשר גם בפעם ההיא רון צדק טלפונית בלבד "תגיד להם שיבדקו את המחשב נוו"...

 

Lab Mousee הגרירה הייתה ע"ח הביטוח. לגבי עלות הבדיקה (120 ש"ח במקום 240 ש"ח) טענו בכל זאת "שעבדו על הרכב"... כנראה שגם עלי!

 

מאור30 אם אתה מחשב את יום העבודה, + הטיסה הלוך, ודלק חזרה, זה אומנם לא 3000 ש"ח אבל אתה בהחלט לא רחוק!

לא יודע למה אבל עקב כל חישוב ההוצאות הנ"ל אמרתי לפני שאני עולה לרון אולי ניתן להם הזדמנות נוספת...

×
×
  • תוכן חדש...