Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח חריף של דלק ועשן מהאגזוז יום לאחר טסט! גולף mk4 2.0


lidor578
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שבוע טוב חברים.

מדובר בגולף שנת 2001 אוטומטית,מנוע 2000 עם 121k קילומטרים.

ביום שישי עברתי טסט חלק - ללא שום תקלות.כולל בזיהום האויר.

אתמול בלילה והיום כשאני מתניע יש ריח חזק של דלק.כנראה גם בתא הנוסעים (אולי זה כי החלון היה פתוח)

וכאשר אני לוחץ על דוושת הגז והסלד עולה מעל 2000 יוצא עשן מהאגזוז.לדעתי הוא שקוף.אבל שחור הוא לא.

מה זה יכול להיות ? הרגע הוא עבר טסט...

זה ממש מלחיץ אותי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לפני ? אם יש ריח של דלק ועשן וזה נעלם לאחר כמה דק'

הכל תקין.

זה בגלל התערובת עשירה כדי לחמם את המנוע בהנעה שמהמנוע קר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

ושמתי לב שעכשיו לוקח לו הרבה יותר זמן להגיע ל90 מעלות.

בערך חצי שעה.

עד עכשיו לקח כמה דקות כי הטרמוסטט היה פתוח

הלכתי למוסך ואמר שעדיף להשאיר ככה מאשר להחליף טרמוסטט כי יכול להיות שבגלל זה יילך לי ראש מנוע

 

יכול להיות שזה נובע מחוסר שמן במנוע או שזה לא קשור?

צריכת הדלק בבינעירוני היא 1:7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצב לא תקין בהחלט , טרמוסטט פתוח\תקוע מעיד על בעיה ככל הנראה בטרמוסטט , אבל אם אין טרמוסטט , הורידו כיוון שהייתה בעיית התחממות כלשהית וחסכו בעלות התיקון בכך שהמנוע בנסיעה אף פעם לא מגיע לטמפ' עבודה.

מבחינתך זה אומר שהמנוע בנסיעה ארוכה לא מגיע ל-90 מעלות=המחשב מזריק כמות דלק גדולה יותר כדי להגיע כמה שיותר מהר לטמפ עבודה , אם עושים 1+1 זה אומר שבכביש עירוני המחשב כל הזמן מפצה בדלק ואתה משלם על זה בצריכת דלק של אימפרזה טורבו סטנדרטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעירוני זה 1:4 במקרה הטוב

בבין עירוני זה 1:7 בנסיעה על 95 קמש

אבל אתה צודק בכל מילה - הייתה לי בעיית התחממות ואז לאחר התיקון המנוע לעולם לא מגיע ל90 מעלות בבין עירוני.רק בעמידה כן ל90 ואז מיד יורד.

 

אבל המוסכניק אומר שעדיף ככה מאשר לאבד ראש מנוע

אין לי מושג מה זה אומר אבל אני סומך עליו כנראה הוא יודע מה הוא מדבר

 

אבל מלחיץ אותי פתאום הקטע עם הריח של הדלק והעשן מהאגזוז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

ו

הלכתי למוסך ואמר שעדיף להשאיר ככה מאשר להחליף טרמוסטט כי יכול להיות שבגלל זה יילך לי ראש מנוע

 

יכול להיות שזה נובע מחוסר שמן במנוע או שזה לא קשור?

צריכת הדלק בבינעירוני היא 1:7

השטות הזאת במוסכים עדיין ממשיכה? למה שיילך ראש מנוע אם מחליפים תרמוסטט? לרכב יש היסטוריה של התחממות?תחליף טרמוסטט, קודם כל כדי להוריד את צריכת הדלק המטורפת אחר.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי שתחליף מוסכניק חבר , הוא עשה עבודה חרא ממש ומנסה לפצות על זה בהורדת הטרמוסטט ככה לא תדע שיש בעיה.

 

אבל חבר,

אני הצעתי לו כסף עבור ההרכבה של טרמוסטט חדש והוא סירב.

אז או שהוא דפוק שלא רוצה להרוויח כסף או שאני לא יודע כבר מה לחשוב

 

אגב מישהו יכול להגיד ממה יכול לנבוע העשן והריח?

זה מדיר שינה מעיניי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון :

היום בבוקר בצורה אקראית לגמרי מדדתי שמן במנוע.הוא היה כמעט ריק

מיד מלאתי שמן איכותי אך נשפך לי קצת לצדדים מרוב לחץ

במהלך הנסיעה יצא עשן מהמנוע.אמרו לי שזה בגלל שנשפך לי שמן וזה יעלם.

זה אמיתי ?

 

האם יש קשר לחוסר שמן במנוע לריח רע מהאגזוז ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי השמן, אם נשפך לצדדים, אז השמן נשרף כשהמנוע מתחמם, לא נעים אבל לא יקרה כלום. אפשר היה לנסות לנגב קצת עם מגבונים או משהו את שאריות השמן לאחר שסגרת את פקק המילוי.

 

חשוב לשאול: בדקת שלא הוספת שמן מעל לדרוש?

בדוק כשהאוטו חונה במשטח ישר ולא עלייה ו משהו, וכן כשהוא קר- עדיף לאחר לילה.

אם המדיד מראה מעל ל MAX - זה לא תקין וגש למוסך לרוקן מעט שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...