Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט ספארק 1.0 2014


Special D
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לכל החברי הפורום שלום!

רציתי לשאול האם למישהו יש ניסיון עם הספארק 1.0?

עשיתי נסיעת מבחן והתרשמתי לטובה,

נכון המנוע חלש, אבל לא יותר מיתר מכוניות המיני בעלות מנועי 1.0 (עשיתי נסיעות מבחן רבות :lol: ). מעבר לכך מרגישה הרבה יותר טוב מהאלטו וגם מאובזרת בהרבה.

יש לי ניסיון עם ה1.2 ונדמה שעשו תיקונים לליקויים שהיו לה (מושבים נוחים יותר, קלאץ נוח יותר, ידית לתא מטען וכד').

מעניין אותי אם למישהו יש כזאת? מה הצריכת דלק שלה (במפרט מצויינים הנתונים של ה1.2 וקשה להאמין שהם זהים) וגם חוות דעת באופן כללי?

תודה לכל המשיבים.

דניאל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי מתקרב לספארק עם מנוע 1, זה פשוט מרגיש לי חלש מידי (ולא לדבר על האבזור- אפילו מצת אין שם בשביל לחבר טעינה לפלאפון).

מציע לך להסתכל על הספארק 1.2, אם 63000 יקר מידי אז אתה יכול אפילו דרך מוטודיל ב55000 אם אני לא טועה

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי גיא (מתבקש :-) )

הכח של הרכב תואם את הרכבים האחרים בקטגוריה, מצריך התעסקות מרובה בהילוכים אבל אני רגיל מהפונטו... בכל מקרה עשיתי נסיעת מבחן הכוללת מספר עליות קשות בכדי להתרשם כי במישור זאת לא בעיה מבחינתי.

עניין המצת באמת מוזר, אבל בדקתי והחיבור USB של המערכת מטעין את הפלאפון ככה שזאת לא בעיה.

יש למישהו נתונים של צריכת דלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במה בדיוק?

לפי מהשקראתי לפיקנטו יש 4 חלונות חשמל לעומת 2 בספארק,מצד שני יש לספארק בלוטות.

מעבר לזה יש להם מנועים דומים,גודל דומה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לשאלה.

הפיקנטו יקרה בכמעט 10000 ש"ח ומהנסיעת מבחן לא יכולתי להרגיש איזשהו הבדל.

מה גם שלחבר שלי יש פיקנטו והצריכת דלק לא מרשימה בכלל... היא אצלו כבר שנה והוא עומד על ממוצע של 1/14.

ומעבר למצת ועוד שני חלונות חשמליים אני לא רואה איך היא יותר אוטו.

אגב שאלה נוספת, מישהו יודע אם למערכת המקורית בספארק יש יציאה למגבר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה הצדקה לתוספת של 10K,לי גם הספארק ופיקנטו ניראו דומות בנוחות,מאחור די דומה,לא הייתי משלם כזאת תוספת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מי שבוחן אפשרות לקנות רכב בקטגוריה זו ובמחיר הזה, מראש לא מצפה לביצועים מרשימים ואבזור של מרצדס. אני מסכים שכניסת USB די מכסה העדרותו של מצת. ומי שרוצה לעשן, שיעצור בצד. :-) לא פעם אחת שמתי לב שאנשים מאבדים ריכוז בנהיגה תוך כדי שהם מעשנים.

 

צריכת דלק מאוד תלוייה באופן הנהיגה. מי שלא "מוציא את כל המיצים" מהמנוע, חוסך דלק וכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מומחה בספארק אך לפיקנטו בנוסף לארבע חלונות חשמל שתי יציאות 12 וולט כניסת USB מראות חשמל 6 כריות אוויר ועוד.

הדגם הזול של הספארק עם חלון חשמל אחד (אולי שנים) פחות בטיחותי ועם אחריות משמעותית קצרה יותר .

לפיקנטו יש שבע שנות אחריות למנוע והגיר

אגב ספק רב עם הספארק ישווק באירופה וישראל היחל מ 2015.

ב 55K יתכן והצעת הספארק טובה אבל התמורה פחותה מהפיקנטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין ש10K בקטגוריות האלה צריכים ללכת על דברים קריטיים ולא על ארבע חלונות חשמליים במקום שתיים.

 

כלומר, אם עשית נסיעת מבחן על הספארק ואתה מרגיש בטוח בה, במיוחד אם היה לך נוח עם המנוע החלש יותר, אני לא רואה סיבה טובה לא לקחת אותה. זה אינדיווידואלי לגמרי ואני מאמין שאם עשית נסיעות מבחן רבות כמו שכתבת אתה תמצא את האחת במחיר הנכון שמתאימה לך, יש הרבה מאוד משחק עם המחיר בקטגוריות האלה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מומחה בספארק אך לפיקנטו בנוסף לארבע חלונות חשמל שתי יציאות 12 וולט כניסת USB מראות חשמל 6 כריות אוויר ועוד.

הדגם הזול של הספארק עם חלון חשמל אחד (אולי שנים) פחות בטיחותי ועם אחריות משמעותית קצרה יותר .

לפיקנטו יש שבע שנות אחריות למנוע והגיר

אגב ספק רב עם הספארק ישווק באירופה וישראל היחל מ 2015.

ב 55K יתכן והצעת הספארק טובה אבל התמורה פחותה מהפיקנטו.

כמה כבר אתה משתמש ב12V?

גם בספארק יש 6 כריות אוויר ואת כול המערכות שיש בפיקנטו,נכון שיש 4 כוכבי בטיחות אבל אם תבדוק ה EEURONCAP אין הבדל גדול.

מי שנסע אמר שיש 2 חלונות חשמל.

כמה פעמים אתה משתמש במראות חשמל? כיוונת אותם פעם אחת וזהו,אפילו יותר מהר לכוון ידנית.

לגבי אחריות,היא תקפה רק אם אתה מטפל במוסך מורשה כול הזמן,המחיר בהתאם.

 

אז מה יש לנו,10K שווים 12V, חלונות חשמל??

סליחה אבל כמו שאמרתי לדעתי אין הצדקה לשלם על הפיקנטו יותר,היא פשוט לא מצדיקה כזאת תוספת רצינית.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה כבר אתה משתמש ב12V?

גם בספארק יש 6 כריות אוויר ואת כול המערכות שיש בפיקנטו,נכון שיש 4 כוכבי בטיחות אבל אם תבדוק ה EEURONCAP אין הבדל גדול.

מי שנסע אמר שיש 2 חלונות חשמל.

כמה פעמים אתה משתמש במראות חשמל? כיוונת אותם פעם אחת וזהו,אפילו יותר מהר לכוון ידנית.

לגבי אחריות,היא תקפה רק אם אתה מטפל במוסך מורשה כול הזמן,המחיר בהתאם.

 

אז מה יש לנו,10K שווים 12V, חלונות חשמל??

סליחה אבל כמו שאמרתי לדעתי אין הצדקה לשלם על הפיקנטו יותר,היא פשוט לא מצדיקה כזאת תוספת רצינית.

 

לפי זה יש רק חלון חשמל אחד

 

http://www.chevrolet.co.il/Spark/Features-and-specs.aspx

 

אין לזלזל באחריות נכון יש לטפל במוסך מורשה אבל האם אצל יצרן אחר זה שונה?

המכירות של פיקנטו מול כל האחרים מוכיחות שהוא נתפס כיותר אוטו בפלח המיני.

ומה לגבי הפסקת שיווק שברולט קוריאני באירופה ובישראל ב 2015?

 

אבל סבבה כל אחד והטעם שלו ו 10 אלף זה לא מעט כסף.

אגב הצלחתי לקבל כמה תוספות ללא תוספת מחיר :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהרבה אנשים לא יטפלו במורשה אחרי 3 שנים עקב מחיר לא זול,ולכן הם יאבדו את האחריות,לכן זה די שווה.

לגבי החלון נכון רשום אחד אבל אם איני טועה ברכב המבחן היו 2,מי שנסע על הרכב מוזמן לספר.

 

בוא ניראה מה יהיה ב 2015,ובוא ניראה בחודשים הקרובים את מכירות השברולט.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק כלל איננה פחות בטיחותית מהפיקנטו, היא מאובזרת בכל מערכות הבטיחות, ואמנם קיבלה 4 כוכבי בטיחות אבל גם זה היה בדגם עם אבזור בטיחותי נחות (ללא בקרת יציבות בטוח והבנתי ששינויים נוספים אבל לא מתחייב על זה) בשל התקנים המחמירים אצלנו הבטיחות עדיפה(לשם שינוי משהו טוב במדינה הזאת). ומעבר לזהת אני יודע שזה נשמע מצחיק אבל אני סטודנט כבר 4 שנים ויש לי עוד שלוש בדרך (לא רופא... פסיכולוג) אז הפיקנטו לא באה בחשבון פשוט בגלל שלא מתאימה מבחינת תקציב ואיתה גם הI10.

בכל מקרה תודה רבה רבה לעוזרים! אני החלטתי ללכת על הספארק 1.0!

מקווה שיתברר כבחירה הנכונה.

 

נ.ב

לחבר הפורום pluto666 אני לא יכול עדיין לשלוח הודעות בפרטי אז תשלח לי את המייל שלך ואני יחזיר לך תשובה לשאלה (:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצם העובדה שהשיווק של הדגמים הללו עומד להיפסק בשנה הבאה מורידה אותם מהאופציות לרכישה, לפחות לטעמי.

 

העסקה הזו הייתה יכולה להיות משתלמת אם היה מדובר במבצע כלשהוא של רכישה של יד 1 מליסינג במחיר של 50K, ואז כבר יש מרווח התגמשות בעתיד, כשיהיה קשה יותר למכור את הרכב.

 

קיה נותנת 7 שנות אחריות והשיווק יימשך הלאה, עוד שנים - זה יתרון משמעותי על פני הספארק, גם מבחינת שמירת ערכו של הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...