Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל-מי ומה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש, אבל ממש, אבל ממש, לא נכון.

 

הייעוד המקורי של הקבל, הוא לייצב את האורות שלך,

אם יש לך היבהובי אורות, זה רחוק מלהיות מעמסה מיותרת, אלה נדרשת בהחלט.

זה הפיתרון שאפשר להציע לך, לבוא ולהגיד שהוא צרכן, ולכן אינו מתאים לבעיה.

זה נכון,

רק כשאתה מביא קבל ומנסה לכפר על צריכת חשמל גבוה, על ידי המגברים.

 

אי אפשר להגיד שקבל לא עושה את העבודה שלו בגלל שהוא צרכן. הוא עושה בדיוק את מה שהוא ייעוד לעשות.

 

מה שהוא לא ייעוד לעשות: להוסיף אספקת חשמל.

 

המצב שאתה מתאר, זה כימעט כמו להגיד:

אל תקח אלטרנטור חזק במיוחד, משום שהוא יוריד לך מביצועי המנוע.

כמובן שהוא יוריד מביצועי המנוע, אבל כמובן, שהוא יעלה לך את אספקת החשמל !, וזאת המטרה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חיפשתי כרגע תשובה, לא ממש מצאתי.

בכל אופן, זאת התשובה שקיבלתי מהמוסך של סובארו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לכל דבר יש ייעוד, כפי שציינתי, הייעוד של קבל, הוא לא לעזור לאספקת החשמל ברכב..

בסך הכל , למנוע היבהובי אורות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קראתי כתבה של לייטנינג אודיו על אפקטיביות הקבל והבנתי שהקבל גם מעלה את ההספק של המגבר בכמה אחוזים תלוי בקרה.

כלומר הקבל יעודו לשמור על מטח של 14.4V שבו המגבר מפיק את ההספק המוצהר, בפועל אם המערכת שלך "כבדה" על מערכת החשמל של הרכב המגבר יעבוד במטח כניסה נמוך יותר וכתוצאה מכך הביצועים ירדו בהתאם.

לסיכום: הקבל לא רק(מה שכולם חושבים פה) "מטפל" בבעיה של הבהוב האורות אלא זוהיא(אפשר לומר) תופעת לואי של היעוד האמיתי שלו, שהוא לספק מטח מתאים להגברה. כאשר הקבל מספק את המטח הדרוש להגברה אין גנבות של מטח מהמנורות ואז גם אין הבהובים.

 

ג'ניה

:king:

פורסם
קח בערבון מוגבל כל כתבה או מאמר של חברה מסחרית, לרוב יהיו בו גורמים שיווקיים.
צודק, לקחתי לתשומת ליבי.

 

נ.ב

הדברים שאני כתבתי די הגיוניים לדעתי.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

ג'ניה מה שאמרת הגיוני שצריך 14.4V בשביל לנצל את ההספק אבל ראינו במפגש שבוע שעבר ברכב של יואב על התצוגה של הקבל שהמתח מגיע גג ל13 וחצי.

פורסם
ג'ניה מה שאמרת הגיוני שצריך 14.4V בשביל לנצל את ההספק אבל ראינו במפגש שבוע שעבר ברכב של יואב על התצוגה של הקבל שהמתח מגיע גג ל13 וחצי.
זה לא אומר כלום.

צריך לבדוק את נפילות המתח לפני התקנת הקבל ולבדוק שוב את נפילת המתח אחרי התקנת הקבל.

ורק אז אפשר לקבוע האם הקבל עזר או לא.

פורסם

הדברים שכתבת מאוד הגיוניים, אך להיגיון אין קשר למציאות.

 

fsound, ומה קורה אם אני משתמש בממירי מתח, למיניהם.

 

ומעלה את המתח ל220V לדוגמא,

אז מה זה אומר, שהמגבר הביתי שאני אחבר לאלטרנטור, באמת יוכל להפיק עוצמות מטורפות ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ג'ניה מה שאמרת הגיוני שצריך 14.4V בשביל לנצל את ההספק אבל ראינו במפגש שבוע שעבר ברכב של יואב על התצוגה של הקבל שהמתח מגיע גג ל13 וחצי.
אז בתאוריה זה אומר שהמגבר של יואב לא מנוצל כמו שצריך כנראה.

 

מיק מיק - ההספק שנוכל להפיק גם תלוי בזרם שהאלטרנטור מסוגל ליצר לא רק במטח.

 

ג'ניה

:king:

פורסם
אלטרנטור חלש יכול להוריד מביצועי המנוע. אני לא בטוח שצריך יותר כח לסובב אלטרנטור חזק יותר, לא נראה לי הגיוני.
אלטרנטור חלש יוריד מביצועי המנוע כי אין מספיק טעינה למצבר. זה פגיעה "עקיפה".

אלטרנטור חזק יותר זה אלטרנטור כבד יותר. אלטרנטור כבד יותר דורש יותר כוח מהמנוע שיסובב אותו.

למשל תקח מנוע חשמלי קטן ומנוע חשמלי גדול ותסובב את הקצה שלהם עם היד. ותראה מה יותר קשה לסובב. מנוע חשמלי בנוי בדיוק כמו אלטרנטור.


×
×
  • תוכן חדש...