Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לאחי מאזדה 6 פרימיום שנת 2003, הוא רוצה להתקין מגבר עם סאב וזוג קומפוננטים, השאלה היא האם לקנות מנחת או להחליף את הרדיו המקורי לדאבל דין? אני שואל את זה כי הבנתי שמנחת זה לא איכותי בכלל!! כמובן שאני לא מעדיף לקנות דאבל דין כי זה יקר, השאלה אם מנחת יש לו איכות וחוסר ווליום ממש גרועים או שרק מי שחד אוזן יעדיף לקנות דאבל דין?

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

יש לי בדיוק אותה שנה רק luxury יש לי מערכת שלמה עם 2 מגברים עם מנחת, סאב קומפוננט ונחש מה? שומעים על-הפנים!

היחידים ששומעים טוב זה אבא שלי וחברה שלי, מכאן תחליט אתה ;)

 

אתה לא חייב 2 DIN

אני עכשיו בדרך להתקנת HU רגיל 1 DIN בעזרת חלק פלסטיק פשוט מין בית לרדיו דיסק שהזמנתי מאיביי ב 150 ש"ח

החלק אמור לשבת במגירה העליונה הזאת על הדשבורד אם אתה מבין למה אני מתכוון (במקום המכסה).

כרגע זה עוד לא הגיע מאיביי וגם לא המערכת clarion 702 שאני מתכוון לקנות בארץ.

בקיצור שיהיה מוכן נעדכן איך יצא, לדעתי זה יהיה קפיצה של כמה רמות שאפילו סבתא שלי תגיד ששומעים יותר טוב, אם אתה רוצה קישור לחלק מאיביי שלח לי הודעה בפרטי.

פורסם

אתה עושה לי חשק לבא אליך לשמוע את המערכת!!

אם אני יעשה שינוי זה בטוח לא לרדיו דיסק כי זה מכער את כל הפנים לדעתי, אני ישים דאבל דין, ואז מתחיל כל העיניין הזה של מקורי או לא מקורי שזה משהו שצריך לברר.. כל אופן באמת מעניין אותי כמה גרוע שומעים, אני מבין שזה אינדיבידואלי..

אגב שאלה לי אליך! איזה גודל הרמקולים המקוריים של האוטו מאחורה ומקדימה? ניראה לי 6X9 תקן אותי אם אני טועה.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

אני החלפתי את הרדיו המקורי הרבה עבודה והרבה עזרה ולא מעט כסף אבל שווה בתוצאה

קיבלתי מולטימדיה כולל דיבורית וusb וגם מצלמת רוורס וגיפיאס

image.jpg

פורסם

מנחת יכול להיות איכותי ביותר, אבל המכשיר שמוציא אות אות המקור יכול להוציא אות שהוא לא נקי במיוחד.

עד כמה שזכור לי לשמוע המערכת במזדה לא כזו גרוע (יחסית), אבל אם רצונך להשתדרג, ולזכות באופציות נוספות, עדיף להחליף, ובעצם, קרא על כל פרוייקטי האנדרואיד למינהם (יש המון).

 

קח בחשבון שר"ד (רגיל או דבל, כל אביזרי ההתקנה הכרוכים בכך) מייקרים את עלות הקניה בלא מעט, וגם לזה יש משקל בסופו של דבר.

פורסם

העניין של האיכות שמע כמו שאמרתי יכול להיות שבשבילך זה יספיק, אני לא התקנתי ציוד שלם בשביל לשמוע עם מערכת של מאזדה עם כל הכבוד אפילו mp3 לא קוראת, ויש לי ממיר ל-aux ו-mp3 והממיר בכלל גומר על האיכות אפילו יותר גרוע ממה שהיה.

תראה כמו בתמונה ש mr' fiks העלה זה גם אופציה לא רעה, זה מה שאני רציתי בהתחלה לעשות,

אבל אז ראיתי שרק המתאם פלסטיק הזה לבד עולה בסביבות ה-800 ש"ח מאיביי אלא אם כן מצאת תותח שבונה כאלה בזול אני לא מצאתי.

תוסיף לזה תשלום על עבודה של מתקין שעד כמה שידוע לי צריך לפרק את מכסה תיבת ההילוכים וכל מה שעומד בדרך בשביל להגיע למערכת (ראיתי סרטון) מה שאומר לא מעט עבודה, ועל העבודה הזאת מישהו צריך לשלם..

מה שאני מתכוון לעשות זה משהו אחר אני בכלל לא הולך לגעת בכל החלק של המערכת המקורית אני רק מוסיף בחלק העליון של הדשבורד בית רדיו דיסק שמתיישב בול במקום המכסה של המגירה הזאת שיש למעלה, החלק הזה עולה בדיוק 150 ש"ח מאיביי

וההתקנה נראית פשוטה להפליא שים לב לדוגמה בתמונות.

1.jpg

3.jpg

פורסם

הגודל של הרמקולים מקדימה ואחורה זה 5X7 אני לא מצאתי קומפוננט נורמלי במידה כזאת

לכן בניתי טבעות מעץ (מתאמים) אצל נגר לקח לי בדיוק 10 ש"ח ליחידה ועכשיו יש לי קומפוננט במידה 6.5 אינץ' מקדימה

 

אם אתה רוצה לשמוע את המערכת קפוץ לדימונה בקטנה :lol:

פורסם
העניין של האיכות שמע כמו שאמרתי יכול להיות שבשבילך זה יספיק, אני לא התקנתי ציוד שלם בשביל לשמוע עם מערכת של מאזדה עם כל הכבוד אפילו mp3 לא קוראת, ויש לי ממיר ל-aux ו-mp3 והממיר בכלל גומר על האיכות אפילו יותר גרוע ממה שהיה.

תראה כמו בתמונה ש mr' fiks העלה זה גם אופציה לא רעה, זה מה שאני רציתי בהתחלה לעשות,

אבל אז ראיתי שרק המתאם פלסטיק הזה לבד עולה בסביבות ה-800 ש"ח מאיביי אלא אם כן מצאת תותח שבונה כאלה בזול אני לא מצאתי.

תוסיף לזה תשלום על עבודה של מתקין שעד כמה שידוע לי צריך לפרק את מכסה תיבת ההילוכים וכל מה שעומד בדרך בשביל להגיע למערכת (ראיתי סרטון) מה שאומר לא מעט עבודה, ועל העבודה הזאת מישהו צריך לשלם..

מה שאני מתכוון לעשות זה משהו אחר אני בכלל לא הולך לגעת בכל החלק של המערכת המקורית אני רק מוסיף בחלק העליון של הדשבורד בית רדיו דיסק שמתיישב בול במקום המכסה של המגירה הזאת שיש למעלה, החלק הזה עולה בדיוק 150 ש"ח מאיביי

וההתקנה נראית פשוטה להפליא שים לב לדוגמה בתמונות.

 

זה דווקה ניראה בול בשבילי!!!! השאלה אם בקרת האקלים או איזה משהו בצג המקורי לא יתבטל לי?

אגב מה זה פרוססור?

לגבי הרמקולים ניראה לי אני הייתי לוקח מידה חמש ורבע כדי שלא יבלוט לי החוצה הרמקול.. לדעתי זה לא יפה..

יש מצב אתה מעלה לי תמונה של הרמקולים שלך לראות עד כמה זה בולט?

אגב דימונה רחוק לי מדי אני מירושלים.

 

קח בחשבון שר"ד (רגיל או דבל, כל אביזרי ההתקנה הכרוכים בכך) מייקרים את עלות הקניה בלא מעט,.

אני מבין שרק הדאבל דין עולה לי כמה אלפים והמתאם פלסטיקה יקר, אבל ברדיו דיסק רגיל שכבר יש לי, ופלסטיקה שעולה לי 150 שקל מה עוד יכול להיות יקר פה? כמה לדעתך עלות ההתקנה של רדיו..

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

אם אתה מתכוון לצג האדום הזה אז לא הוא לא מתבטל לא נוגעים בו בכלל

הרמקולים לא יבלטו בכלל בשביל זה בונים טבעת עץ ותמונה אין לי כרגע ברגע שאני אפרק את הדלת אני אצלם על הדרך

מה זה פרוססור באמת? :roll:

פורסם

הנה תמונה של טבעת עץ לא מאצלי אבל זה די דומה

שים לב איך זה יושב זה פשוט ממיר לך את הצורה של החור מאליפסה לעיגול

אני לקחתי עץ הרבה יותר דק כי לא רציתי לקחת סיכון שהרמקול יגע בדיפון של הדלת בגלל זה גם יצא לי ממש זול

2011-08-21110510.jpg

2011-08-21111110-1.jpg

×
×
  • תוכן חדש...