Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס ST סטיישן .


איילון מוטורס
שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

זה בערך כמו להגיד שאם פוקוס 1.6 ל' אוטומטית תימכר ב-95000 שקלים אז המכירות יהיו "סבירות". לא, ב-165K צריך להיות מטומטם בשביל להעדיף כל מכונית ספורטיבית אחרת שנמכרת בארץ. במחיר כזה היא פשוט שוברת את השוק. ולא, הוא לא אפשרי מהסיבות שכבר ציינתי ומכיוון שכל המתחרות הן צפונה מ-200K.

 

מה הקשר בין האוקטביה 1.8 עם ה-180 כ"ס והכיול המשפחתי לבין ה-ST עם ה-250 כ"ס והכיול הספורטיבי? אם אתה מתעניין בה, תשווה בבקשה לפוקוס אקובוסט הרגילה.

 

הגולף החדשה לא נמכרת בגרסת 1.8 כי אין כזאת. נקסט.

 

 

אני כותב מתוך ניסיון לתת תמונה לאיילון מוטורס לגבי הביקוש לרכב, למרות שלא שאלו באופן ישיר על המחיר שהרכב צריך להימכר, מצאתי למקום להתייחס גם לסוגיה זאת (מתוך צניעות כמובן של חובב רכב ולא מעבר לכך).

 

תראה אני מסכים עם מה שכתבת, אבל אני מסכים גם עם מה שאני כתבתי כמובן :-)

 

מה שכתבתי על הצעה שוברת שוק של הפורד ST סטיישן אולי מובן מאליו ברמה התיאורטית, אבל לא באמת אפשרי לגבי יבואן סדיר של רכבים, לאור שיקולים שונים (אלא רק באמצעות מכירה של רכבי יד ראשונה אפס ק"מ. דרך אגב בהקשר זה הפורד מונדאו סטיישן אקו בוסט נמכרת רק ב- 135 אלף ש"ח, http://www.motodeal.co.il/deals/46/).

 

ואולם לגבי איילון מוטורוס כיבואן מקביל מרבית השיקולים הללו לא תקפים ומחיר שובר שוק הוא זכות הקיום היחידה שלה והסיבה ליצירת המוסד של יבואן מקביל. עד כה איילון מוטורוס לא הצליחו למיטב ידיעתי למכור אפילו מעבר לכמה יחידות בודדות של הפורד פוקוס 1.6 הרגילה, בדיוק משום שלא הציעו הצעה שוברת שוק.

 

אם הם יתמחרו את הפורד פוקוס ST סטיישן במחיר ההגיוני והרגיל שבה היא צריכה להיות מתומחרת, אזי מה במה הואילו חכמינו, אתה וקומץ אנשים נוספים שירכשו הרכב הזה יהנו ואילו איילון מוטורוס ימשיכו להיות בפועל יבואן אישי קטן.

 

האוקטביה צויינה מתוך נקודת ייחוס למחיר שובר שוק שבו הפורד פוקוס ST סטיישן צריכה להימכר. ברור שמדובר בשני רכבים שלא מתחרים בדיוק על אותו סגמנט של לקוחות והפורד ST סטיישן לכאורה צריכה להימכר במחיר יקר יותר מהאוקטביה לאור היותה גירסת קצה ספורטיבית של הפוקוס ולאור מחירי המתחרות בסגמנט.

 

אבל למה לכאורה, מעבר למה שציינתי על הצורך המובן הכללי במחיר שובר שוק, גם מבחינה פרטנית, בדיוק בגלל שמדובר בגירסת סטיישן ולא גירסת האצ'בק ולכן פונה לפלח לקוחות משפחתי שלוקח בחשבון גם פרמטרים משפחתיים, שבהם, מה לעשות, הפורד פוקוס ST סטיישן לוקה בחסר, כגון מרחב פנים מצומצם ותא מטען קטן יחסית (למרות שבגירסת הסטיישן הבעיה פחות מהותית כמובן) והיותה נמכרת עם גיר ידני בלבד ולצורך הענין גם לאור היותה מתחילה להתיישן במקצת ולכן גם מסיבה זו המחיר שלה צריך להיות נמוך יותר בכדי להתגבר על חסרונות אלו.

 

מנקודת מבטך לפרמטרים אלו חשיבות משנית, אבל לדעתי לרבים מהלקוחות הפוטנציאליים של רכב זה, שירכשו את הרכב הזה כרכב משפחתי יחידי במשפחה (כמה אנשים יכולים או מוכנים עקרונית לרכוש רכב במחיר כזה, כרכב נוסף במשפחה?), לפרמטרים אלו חשיבות גבוהה. כשאני חושב עליי, אזי הדילמה שקיימת אצלי תהיה לדעתי קיימת אצל רבים מרוכשים פוטנצילאיים של הפורד הזאת, מצד אחד יש לי גם את השד האנוכי שמנקר לרכוש רכב כמו הפורד ST סטיישן ולעזאזל כל השאר, אבל אז שד ההגיון נכנס לתמונה ואומר שלא מתאים להכניס משפחה לרכב עם החסרונות המשפחתיים הנ"ל של הפוקוס ST סטיישן ויש בכלל אפשרויות הרבה יותר מתאימות למשפחה ואם תיכנס לתמונה גם סוגיית מחיר גבוה, אז הרכב הזה יורד מהפרק.

 

לגבי הגולף 1.8, למה אתה חושב שלא מיוצרת גירסה כזאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 341
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דעתי הצנועה היא ,לפני שאתם מפריחים בלון בדמות פוקוס ST סטיישן ,תראו קצת רצינות תקימו חטיבת מכירות ספורטיבית בתל אביב

תביאו ביבוא סדיר את פיאסטה ST ,תנסו להיות קצת כמו החטיבה של אבארט!

(ולא שהם מוכרים זול) יש לכם רכבי ספורט טובים ,ההתנהלות שלכם של חפרים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי הצנועה היא ,לפני שאתם מפריחים בלון בדמות פוקוס ST סטיישן ,תראו קצת רצינות תקימו חטיבת מכירות ספורטיבית בתל אביב

תביאו ביבוא סדיר את פיאסטה ST ,תנסו להיות קצת כמו החטיבה של אבארט!

(ולא שהם מוכרים זול) יש לכם רכבי ספורט טובים ,ההתנהלות שלכם של חפרים !

למה? כדי שיהיו להם עלויות נוספות שיגולגלו על מחיר הרכב ואז יבואו כל שאר חובבי הספורטיביות הצעקנים ממך ויצעקו "יקר יקר"?!

 

צריך להפנים את זה שרכבי ספורט זאת נישה. נכון, סמל"ת שנותרה כמעט ללא שום רכב ראוי למכירה השכילה להרחיב את הנישה הזאת לכדי מיני חטיבה, אבל חוץ מזה אין הצדקה של ממש לפתוח "חטיבה ספורטיבית" בישראל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כותב מתוך ניסיון לתת תמונה לאיילון מוטורס לגבי הביקוש לרכב, למרות שלא שאלו באופן ישיר על המחיר שהרכב צריך להימכר, מצאתי למקום להתייחס גם לסוגיה זאת (מתוך צניעות כמובן של חובב רכב ולא מעבר לכך).

 

תראה אני מסכים עם מה שכתבת, אבל אני מסכים גם עם מה שאני כתבתי כמובן :-)

 

מה שכתבתי על הצעה שוברת שוק של הפורד ST סטיישן אולי מובן מאליו ברמה התיאורטית, אבל לא באמת אפשרי לגבי יבואן סדיר של רכבים, לאור שיקולים שונים (אלא רק באמצעות מכירה של רכבי יד ראשונה אפס ק"מ. דרך אגב בהקשר זה הפורד מונדאו סטיישן אקו בוסט נמכרת רק ב- 135 אלף ש"ח, http://www.motodeal.co.il/deals/46/).

 

ואולם לגבי איילון מוטורוס כיבואן מקביל מרבית השיקולים הללו לא תקפים ומחיר שובר שוק הוא זכות הקיום היחידה שלה והסיבה ליצירת המוסד של יבואן מקביל. עד כה איילון מוטורוס לא הצליחו למיטב ידיעתי למכור אפילו מעבר לכמה יחידות בודדות של הפורד פוקוס 1.6 הרגילה, בדיוק משום שלא הציעו הצעה שוברת שוק.

 

אם הם יתמחרו את הפורד פוקוס ST סטיישן במחיר ההגיוני והרגיל שבה היא צריכה להיות מתומחרת, אזי מה במה הואילו חכמינו, אתה וקומץ אנשים נוספים שירכשו הרכב הזה יהנו ואילו איילון מוטורוס ימשיכו להיות בפועל יבואן אישי קטן.

 

האוקטביה צויינה מתוך נקודת ייחוס למחיר שובר שוק שבו הפורד פוקוס ST סטיישן צריכה להימכר. ברור שמדובר בשני רכבים שלא מתחרים בדיוק על אותו סגמנט של לקוחות והפורד ST סטיישן לכאורה צריכה להימכר במחיר יקר יותר מהאוקטביה לאור היותה גירסת קצה ספורטיבית של הפוקוס ולאור מחירי המתחרות בסגמנט.

 

אבל למה לכאורה, מעבר למה שציינתי על הצורך המובן הכללי במחיר שובר שוק, גם מבחינה פרטנית, בדיוק בגלל שמדובר בגירסת סטיישן ולא גירסת האצ'בק ולכן פונה לפלח לקוחות משפחתי שלוקח בחשבון גם פרמטרים משפחתיים, שבהם, מה לעשות, הפורד פוקוס ST סטיישן לוקה בחסר, כגון מרחב פנים מצומצם ותא מטען קטן יחסית (למרות שבגירסת הסטיישן הבעיה פחות מהותית כמובן) והיותה נמכרת עם גיר ידני בלבד ולצורך הענין גם לאור היותה מתחילה להתיישן במקצת ולכן גם מסיבה זו המחיר שלה צריך להיות נמוך יותר בכדי להתגבר על חסרונות אלו.

 

מנקודת מבטך לפרמטרים אלו חשיבות משנית, אבל לדעתי לרבים מהלקוחות הפוטנציאליים של רכב זה, שירכשו את הרכב הזה כרכב משפחתי יחידי במשפחה (כמה אנשים יכולים או מוכנים עקרונית לרכוש רכב במחיר כזה, כרכב נוסף במשפחה?), לפרמטרים אלו חשיבות גבוהה. כשאני חושב עליי, אזי הדילמה שקיימת אצלי תהיה לדעתי קיימת אצל רבים מרוכשים פוטנצילאיים של הפורד הזאת, מצד אחד יש לי גם את השד האנוכי שמנקר לרכוש רכב כמו הפורד ST סטיישן ולעזאזל כל השאר, אבל אז שד ההגיון נכנס לתמונה ואומר שלא מתאים להכניס משפחה לרכב עם החסרונות המשפחתיים הנ"ל של הפוקוס ST סטיישן ויש בכלל אפשרויות הרבה יותר מתאימות למשפחה ואם תיכנס לתמונה גם סוגיית מחיר גבוה, אז הרכב הזה יורד מהפרק.

 

לגבי הגולף 1.8, למה אתה חושב שלא מיוצרת גירסה כזאת?

את הנתון העיקרי, זה המחיר שהפותח יכול להציג כמחיר סביר מבחינתו לאוטו הזה, אין לנו. לכן כל ניתוח תאורטי על מחיר נכון, אינו רלבנטי שהרי ברור ש 165K זה יופי, אבל 142K עוד יותר, שלא להזכיר את מחיר הקסם של 118K שאז קרוב לודאי יהיה מדובר על השוק המרכזי של האוטו הזה בעולם. בכלל, נקודת המוצא לפיה ליבואן יש יכולת להחליט איזה מחיר מתאים לו והכל ענין של עוצמת החזירות שלו, כפי שהדבר בא אגב לביטוי בשירשור אחר כאן על הקרוז, מעט רופפת להבנתי. לכל יבואן יש רצון עז למכור כמה שיותר, אבל גם יש לו חשק לשרוד כלכלית וזה לא תמיד מסתדר יחד.

ולא אני נשאלתי, אבל גם לדעתי אין היום בנמצא גולף עם מנוע 1.8. וגם אם היתה ובמתכונת של האוקטביה או הלאון, אני מסופק אם היתה יכולה להיות מתחרה רצינית ל GTI שכידוע אינה שונה רק ב 200 CC עודפים ובפחות שניה או משהו במאוץ ל 100 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה אומר פה שקסנון לא מוסיף 25 סוסים ו5 קג״מים?!

 

זה מוסיף אם אתה שם אותו על פאביה

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לחשוב שכרגע המחירים זולים !

אם אני משלם מחיר גבוה ,אז מעדיף לקבל בעלי מקצוע ולא חפרים

זה לא רכבי ליסינג!

המחירים של איילון מוטורס זולים, יחסית למחירים של דלק.

עובדתית, הפוקוס st של איילון זולה ביותר מעשרה אחוזים לעומת הפוקוס st של דלק.

 

עכשיו בוא נעשה חשבון ישראלי טיפוסי -

להחזיק אולם תצוגה נוצץ במרכז תל אביב עולה משהו כמו 100 אלף ₪ בחודש. תחלק את זה ב-10 מכוניות ספורטיביות שאתה מוכר בחודש טוב ותקבל עלות של בערך 10,000₪ שצריכה להתגלגל לכל רכב שאתה קונה. מה אתה חושב, שסתם ככה לרמי לוי אין סניפים במרכז תל אביב?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הנתון העיקרי, זה המחיר שהפותח יכול להציג כמחיר סביר מבחינתו לאוטו הזה, אין לנו. לכן כל ניתוח תאורטי על מחיר נכון, אינו רלבנטי שהרי ברור ש 165K זה יופי, אבל 142K עוד יותר, שלא להזכיר את מחיר הקסם של 118K שאז קרוב לודאי יהיה מדובר על השוק המרכזי של האוטו הזה בעולם. בכלל, נקודת המוצא לפיה ליבואן יש יכולת להחליט איזה מחיר מתאים לו והכל ענין של עוצמת החזירות שלו, כפי שהדבר בא אגב לביטוי בשירשור אחר כאן על הקרוז, מעט רופפת להבנתי. לכל יבואן יש רצון עז למכור כמה שיותר, אבל גם יש לו חשק לשרוד כלכלית וזה לא תמיד מסתדר יחד.

ולא אני נשאלתי, אבל גם לדעתי אין היום בנמצא גולף עם מנוע 1.8. וגם אם היתה ובמתכונת של האוקטביה או הלאון, אני מסופק אם היתה יכולה להיות מתחרה רצינית ל GTI שכידוע אינה שונה רק ב 200 CC עודפים ובפחות שניה או משהו במאוץ ל 100 קמ"ש.

 

אני לא מתייחס דווקא ל"מדד החזירות" של איילון מוטורוס אלא למחיר בו היא יכולה לתמחר את הפורד ST סטיישן במסגרת האילוצים הכלכליים השונים.

 

איילון מוטורס ציינו בהודעתם: "רצינו להתייעץ איתכם לגבי הרכב, האם לדעתכם זה רכב שיכל לעניין, כדאי להביא אותו לארץ?"

 

אז תשובתי האישית היא שבמחיר של מעל 165 א' ש"ח, הייבוא לא כדאי (ושוב מתוך דעה צנועה שלי), יימכרו כמה יחידות ספורות ולא לכך התכוון המשורר בייבוא המקביל ואני מניח שגם לא איילון מוטורס, גם כאשר מדובר ברכבי נישה כדוגמת הפוקוס ST סטיישן.

 

ולגבי הגולף 1.8, הבנתי כי היא לא מיוצרת כלל, אבל כפי שכבר ציינתי, אנשים שהיו מתאמצים לרכוש את ה- GTI היו מתאמצים פחות אילו היתה להם חבילה אטרקטיבית מספיק ובמחיר זול יותר, אפילו אם היא לא עונה בדיוק על צרכיהם הספורטיביים (וכך יכול לקרות בהשוואה בין האוקטביה 1.8 סטיישן, שהיא כרגע אופצית הסטיישן היחידה בתמונה בעלת ביצועים מספיק טובים, לבין הפוקוס ST, למרות שאינן מתחרות באותו פלח שוק בדיוק).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איילון מוטורס (שי?), תביאו כל מה שב"דלק" לא ניתן להזמין כרגע (אולי בעתיד...) - פיאסטה / פוקוס 1.0EB, פוקוס 1.6EB בוורסיות של 150 ו-182 כ"ס ("דלק" מייבאים רק 182), פיאסטה ST גם בוורסיית 5 דלת' (לא רק 3 דלת' - האירופאית) וכמובן תביאו פוקוס ST גם בסטיישן.

 

תתנו אופציות מגוון לאיבזור אופציונלי - למשל כל בקרות שמירה על נתיב / מרחק / שטח מת וכדומה - שקיימות בפוקוס האמריקאית והאירופאית (בארה"ב זה ציוד תקני, באירופה זה איבזור אופציונלי - לאחר המתיחת פנים יהפוך לתקני בכל הרמות גימור). תנו להזמין את פנסי הקסנון עם ה-LED. תנו להזמין קיט S חיצוני. תנו להזמין חישוקים סגסוגת שונים.

 

תציעו מחירים אטרקטיביים (גם בהתחשב בעובדה שהרכבים שלכם מוצעים עם שנת אחריות פחות משל "דלק"), מגוון דגמים ומנועים - ותראו איך המכירות יעלו. אבל יאללה, תהיו פתוחי מחשבה - ותקדימו את "דלק" עם כל הוורסיות והמנועים (ואם ניתן, גם איבזור עשיר יותר - כפי שציינתי למעלה).

 

אמנון, פוקוס ST2 סטיישן ב-165K? אתה לא ריאלי - איש יקר.

 

לדעתי, פוקוס כזאת ב-180-175K זה דיל ראוי (בימים שהגולף GTI החלשה יותר, פחות מהנה לנהיגה ופחות פרקטית - עולה 220K+).

 

פיאסטה ST (בלי ה-PACK האופציונלי) צריכה לדעתי לעלות כאן 150K. תוסיפו את ה-PACK (חישוקים צבועים אפור / קאליפרים אדומים / מושבים שונים ועוד קצת נגיעות קוסמטיות) צריכה לעלות עוד 10K, משמע 160K (עלות החבילה בארה"ב - 2K$).

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן אם אתם רוצים למכור, אתם צריכים להביא גירסה של הרכב הזה גם עם גיר כפול מצמדים (אם הוא בכלל מיוצר בגירסה כזו). מי שיהיו מעוניינים בגירסת הסטיישן הם אנשי משפחה והם רוצים גם נוחות ובייחוד שגם האישה תנהג על הרכב. בגיר ידני בלבד ניתן יהיה לספור את כל המכירות על כפות שני הידיים לדעתי.

 

אם אתה כותב בפורום רכב ויש לך אשה שמתעקשת על אוטומטי, תחליף את האשה:?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מאלה שהגיבו בשם בעלי משפחה הם באמת בעלי משפחה?

 

אני. ואחרים.

 

חובב רכב אמיתי לא ירצה להתפשר על הרכב המשפחתי וגם לא ירצה להתפשר על רכב הכיף שלו.

 

אולי אני לא "אמיתי", אבל בהחלט מוכן להתפשר.

 

בקיצור, אני אישית לא הייתי קונה ST סטיישן גם אם היה לי את הכסף.

 

אבל אני כן. ואתה בכלל לא גר פה, אז מה אתה מתערב? :-)

 

המחירים של איילון מוטורס זולים, יחסית למחירים של דלק.

עובדתית, הפוקוס st של איילון זולה ביותר מעשרה אחוזים לעומת הפוקוס st של דלק.

 

אתה מתכוון שהיא מוצעת ב- 200? כי את זה אני מקבל ANY DAY בדלק, עם אחריות רישמית. כפי שכתבו למעלה - תביאו אותה ב- 170/180 ויהיו קונים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשירות לציבור, יש דף פרסומי לאיילון מוטורס, רק שלא קל למצוא אותו.

 

http://promo.israelinfo.ru/ford/

 

אמנון, אתה לא לוקח בחשבון את האוקטביה RS קומבי עם מנוע 2 ליטר טורבו זהה לגולף GTI, היא מתחרה בפוקוס ST סטיישן ולא גרסת ה-1.8.

 

בימי הגולף MK6 היה את דגם ההייליין, עם מנוע 1.4 מוגדש טורבו+מוגדש על ו-160 כ"ס, הוא נמכר ב-180,000 שקלים אבל הופחת ל-170,000 ברגע שהתחילו המבצעים על ה-GTI MK6.

כנראה שאין ביקוש לדגם הזה, במיוחד שיש עכשיו באותו מחיר סדרה 1, A קלאס, A3, V40 ולכן כנראה הייבוא פסק.

גם את הג'טה TSI160 הפסיקו לשווק.

 

כרגע יש הגולף TSI140ACT אך אין לה ייבוא, האוקטביה מיובאת בגרסת ה-140 כ"ס אך ללא ACT.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנון, פוקוס ST2 סטיישן ב-165K? אתה לא ריאלי - איש יקר.

 

 

יכול להיות שאתה צודק, אבל מה שאני טוען הוא שאם המחיר לא ריאלי, כלומר שאיילון מוטורס לא תוכל למכור במחיר הזה, אז אין ממש כדאיות מסחרית של ייבוא הרכב הזה, מאחר והוא יימכר רק לגרעין הקשה של חובבי רכבי הספורט (ויש כמה כאלו כבר כמה בפורום, למרות שגם מתוכם כמה באמת ירכשו את הרכב בפועל?) ובכך עניתי לשאלה ששאלו מאיילון מוטורס. בהקשר זה, כמדומני גם שלאיילון מוטורוס, בתור יבואן מקביל יש גם חובות של מתן שירות ללקוח, אחזקת מוסך וחלפים וכיוצ"ב, דבר שמגדיל הוצאותיה, בניגוד ליבואנים אישיים קטנים.

 

ודרך אגב לגבי הריאליות בתמחור, אם פורד מונדאו אקו בוסט עם גיר כפול מצמדים נמכרת במחיר של 135 אלף ש"ח, ייתכן שגם המחיר שציינתי לגבי הפוקוס ST ריאלי בכדי שאיילון מוטורס תוכל עדיין להרוויח. אבל הכי פשוט לחכות ולשמוע את תגובתה של איילון מוטורס.

 

מה שכן, עם כל התגובות כאן בדבר כך שהמחיר לא ריאלי, עכשיו איילון מוטורס כבר יחשבו שיש להם ביצה שמטילה ביצי זהב ויתמחרו אותה בהתאם :-)

 

 

אמנון, אתה לא לוקח בחשבון את האוקטביה RS קומבי עם מנוע 2 ליטר טורבו זהה לגולף GTI, היא מתחרה בפוקוס ST סטיישן ולא גרסת ה-1.8.

 

 

אני מכיר את הדגם הזה באוקטביה הקודמת, האם הוא מוצע גם באוקטביה החדשה? אבל ממילא לא נראה שעומדים לייבא דגם זה לארץ בזמן הקרוב כך שהוא לא רלבנטי כרגע. אם ייבאו אותו בסופו של דבר, מובן שהוא יימכר במחיר בסדר גודל של 180 א' ש"ח ומעלה, אבל לאוקטביה סטיישן כאמור יתרונות משפחתיים על הפוקוס ST גם בגירסת ה- RS ולרבות בוודאי ציודה בגיר DSG ולכן תקרוץ לפלח לקוחות רחב יותר מהפוקוס ST ולכן ניתן יהיה לתמחר אותה בהתאם ובמחיר גבוה יותר מהפוקוס ST.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איילון מוטורס (שי?), תביאו כל מה שב"דלק" לא ניתן להזמין כרגע (אולי בעתיד...)

 

צריך לעשות שוב תיאום ציפיות לגבי מה שאיילון מוטורס כן ולא מציעים.

איילון מוטורס יכולים לייבא כל רכב שדלק לא מביאה ובלבד אם דלק עשתה לו תקינה מקומית לפני כן.

כרגע איילון לא יערכו תקינה לרכב, לא יקימו מועדון ולא יפתחו אולמות בת"א - זו לא התכנית העסקית שלהם ולא מתאים לנפחי העבודה להם הם בנויים.

 

איילון כן מציעים כ 10% חיסכון בהשוואה למחיר של דלק, אבזור והתקנה מקוריים, חופש קסטומיזציה ומספר דגמים נוספים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...