Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ ״כנגד כל הסיכויים״


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר לבטים רבים והתייעצויות אין סוף הפרוייקט יצא לדרך

בן משפחה ייבא רכב מסוג ;מוסטאנג קבריולט1973

הרכב הגיע במצב סביר ונזקק לשיפוץ מיותר לציין שהרכב תומחר במחיר גבוה וישנם עוד עלויות שיפוץ

הטעות שנעשתה בתמימות על ידי אותו בן משפחה שמבלי לחשוב פירק את הרכב לגורמים ותוך כדי״שכח״

שאם אין זמן חתיכת ברזל מופשט ממש עושה חשק לזרוק לפח

לאחר לבטים שיכניעתי אותו למכור בהפסד כספי לא קטן

היו שבאו לראות היו שיטלפנו אבל לא ממש הלך

לבסוף הוחלט לשפץ או להביאו למצב נסיעה שכן מטרתנו להציל רכבים

לרכב פוטנציאל ענק צריך רק אמונה וכסף

אמונה וחזון יש כסף כרגע פחות אבל המטרה לא לוותר על הרכב

מקווה שלא אטעה

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לאחר לבטים רבים והתייעצויות אין סוף הפרוייקט יצא לדרך

בן משפחה ייבא רכב מסוג ;מוסטאנג קבריולט1973

הרכב הגיע במצב סביר ונזקק לשיפוץ מיותר לציין שהרכב תומחר במחיר גבוה וישנם עוד עלויות שיפוץ

הטעות שנעשתה בתמימות על ידי אותו בן משפחה שמבלי לחשוב פירק את הרכב לגורמים ותוך כדי״שכח״

שאם אין זמן חתיכת ברזל מופשט ממש עושה חשק לזרוק לפח

לאחר לבטים שיכניעתי אותו למכור בהפסד כספי לא קטן

היו שבאו לראות היו שיטלפנו אבל לא ממש הלך

לבסוף הוחלט לשפץ או להביאו למצב נסיעה שכן מטרתנו להציל רכבים

לרכב פוטנציאל ענק צריך רק אמונה וכסף

אמונה וחזון יש כסף כרגע פחות אבל המטרה לא לוותר על הרכב

מקווה שלא אטעה

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=359195&stc=1&d=1382934818

image.jpg

פורסם
בהצלחה ,

נראה במצב סביר ,

 

אם אתה צריך תרשימים או מקומות לקניית חלקים אשמח לעזור.

 

צריך ספר שלהיינס או משהו דומה תודה

0524806148

פורסם

יש לי ספרים , אבל הם לא למכירה .

 

אתה יכול לקנות באמזון :

http://www.amazon.com/Ford-Mustang-Automotive-Repair-Manual/dp/0856963577/ref=sr_1_6?s=books&ie=UTF8&qid=1382955718&sr=1-6&keywords=ford+mustang

 

ואם אתה כבר קונה , אני ממליץ גם על הספר הבא :

http://www.amazon.com/Mustang-1964-Restoration-Motorbooks-Workshop/dp/0760305528/ref=pd_sim_b_4

 

מכיל את כל התרשימים לרכב, כל המקטים ועוד

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אמונה וחזון זה טוב אבל צריך גם הרבה כסף . אני מציעה לכם להמשיך בתוכנית המקורית למכור את הרכב כלכלית זה יהיה הצעד שבו תפסידו הכי פחות . שיפוץ כמו שצריך של רכב כזה מהמצב בו אני רואה את הרכב בתמונות יעלה מאות אלפי שקלים כן מאות אלפי שקלים וזה אם עושים את רוב העבודה לבד . כלכלית ככול שתצאו מהסיפור מהר יותר תפסידו פחות כן אפילו תתנו את הרכב בחינם למישהו , שיפוץ של רכב כזה נעשה מהלב ואין לו שום קשר כלכלי צריך להבין שבסוף הסיפור אתה מפסיד הרבה הרבה כסף (-;

image.jpg

פורסם

בהצלחה בשיפוץ ! (הרבה עבודה, אבל אני מניח שהיו כבר מקרים "קשים" מאילו)

gnga - סליחה, אבל נראה לי שאת לא לגמריי בעניין.

נכון ששיפוץ כזה בא מהלב ולא מהראש. השיקולים לשפץ/להחזיק רכבים כאלו ממש לא נסמכים על כדאיות וכלכליות, שכן ברור שזה לא העניין (לא כלכלי, לא משתלם, מפסידים כסף וגם אם מוכרים - לא מכסים את ההוצאות).

אני מניח שמי שהחליט לשפץ בודק גם את האפשרויות הכלכליות שלו (לדעתי אין כאן עלויות של מאות אלפי שקלים, לא בשיפוץ לפחות) יסתמך גם (ככל הניתן) על עבודה עצמית וגם (אם יבקש) יקבל סיוע.

ושוב בהצלחה !

alfa 156 2.5.

פורסם

נכון שיפוץ מלא יעלה מאה עד מאתיים אלף, אבל אפשר לשפץ חלקית, אפשר לצבוע לבד, סה"כ מהתמונות לא נראה שיש הרבה חלודה שמציכה פטצים, אפשר לשפשף לבד ולצבוע יסוד צורב לבד, עלות של חומרים וכלים של כמה אלפי שקלים בלבד, ומשם להמשיך לצבע אצל צבעי , וכמובן מאוד תלוי מה המצב המכאני, וכמה רוצים להשקיע שם, בנוסף אפשר למשוך שיפוץ כזה על מספר שנים, ואז ההוצאה יכולה להיות גם אלף, אלפיים לחודש

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אמונה וחזון זה טוב אבל צריך גם הרבה כסף . אני מציעה לכם להמשיך בתוכנית המקורית למכור את הרכב כלכלית זה יהיה הצעד שבו תפסידו הכי פחות . שיפוץ כמו שצריך של רכב כזה מהמצב בו אני רואה את הרכב בתמונות יעלה מאות אלפי שקלים כן מאות אלפי שקלים וזה אם עושים את רוב העבודה לבד . כלכלית ככול שתצאו מהסיפור מהר יותר תפסידו פחות כן אפילו תתנו את הרכב בחינם למישהו , שיפוץ של רכב כזה נעשה מהלב ואין לו שום קשר כלכלי צריך להבין שבסוף הסיפור אתה מפסיד הרבה הרבה כסף (-;

 

בהצלחה בשיפוץ ! (הרבה עבודה, אבל אני מניח שהיו כבר מקרים "קשים" מאילו)

gnga - סליחה, אבל נראה לי שאת לא לגמריי בעניין.

נכון ששיפוץ כזה בא מהלב ולא מהראש. השיקולים לשפץ/להחזיק רכבים כאלו ממש לא נסמכים על כדאיות וכלכליות, שכן ברור שזה לא העניין (לא כלכלי, לא משתלם, מפסידים כסף וגם אם מוכרים - לא מכסים את ההוצאות).

אני מניח שמי שהחליט לשפץ בודק גם את האפשרויות הכלכליות שלו (לדעתי אין כאן עלויות של מאות אלפי שקלים, לא בשיפוץ לפחות) יסתמך גם (ככל הניתן) על עבודה עצמית וגם (אם יבקש) יקבל סיוע.

ושוב בהצלחה !

נראה לי שאתה לא לגמרי בעניין (-:

image.jpg

פורסם

אז ככה

הרכב אחרי ניקוי חול וצבע יסוד

המנוע והגיר שופצו עובדים ותקינים לחלוטין

תיקונים ראשונים של רצפה ומרכב נעשו

נכון יש הרבה עבודה

לא הביאו למצב תצוגה אבל אוכל לנהוג בו ואפילו להינות

ואולי אפילו למכור כמו שמישהו ייבא מחול לפני שיפוץ חלומי מבלי להרוויח או אפילו להפסיד מעט

אבל לחייך כשאראה ואדע שהצלתי את הרכב

פורסם
אז ככה

הרכב אחרי ניקוי חול וצבע יסוד

המנוע והגיר שופצו עובדים ותקינים לחלוטין

תיקונים ראשונים של רצפה ומרכב נעשו

נכון יש הרבה עבודה

לא הביאו למצב תצוגה אבל אוכל לנהוג בו ואפילו להינות

ואולי אפילו למכור כמו שמישהו ייבא מחול לפני שיפוץ חלומי מבלי להרוויח או אפילו להפסיד מעט

אבל לחייך כשאראה ואדע שהצלתי את הרכב

 

לא אולי . אתה הולך להפסיד השאלה כמה . ואם אתה ממשך בשביל למכור לצערי לא נראה לי שתחייך בסוף )-:


×
×
  • תוכן חדש...