Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי יכול לספר קצת על Genesis P15 Project 15 Car Amplifier Class A + G Valve Amp RARE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

זו אמירה לא רצינית, ואפילו מזלזלת. זה בערך כמו להגיד - לרכב א' (מוגדש) יש אותו הספק (כ"ס) כמו רכב ב' (לא מוגדש). לכן שניהם יסעו בערך אותו דבר.

 

להגיד שהנתון היחיד זה RMS זה פשוט לא לענין.

 

דני

 

לא התכוונתי שזה ישמע מזלזל או לא רציני, במבחן שהבאת מדברים רק על ההבדלים בין נתון ה rms בין המגברים, על נתוני snr/thd לא דובר.

 

שנשאלה שם השאלה "אז עדיך לקנות את המגבר הזול? "- התשובה הייתה " לא בהכרח, עדיף להתאים את המגבר לאופן השימוש" במידה והטענה שאין הבדל בין ציוד יקר לציוד בסיסי ושהכל שקרים- התשובה הייתה כן!, עדיף ציוד זול.

 

ובנוסף נדלקה לי נורה אדומה כשהבנתי שאדון ריצארד לא מוכן בשום אופן לשחרר את תוצאות המבחן שלו (מעניין אם בגלל שהוא הציע פרס?).

 

בקיצור דני, מצטער, אני לא קונה את זה ורק בגלל שבתקופה האחרונה יצא שעברו אצלי ברכב ארבעה מגברים, אחד בסיסי, השני מיינסטים משובח, ושני מגברים שנחשבים להיי אנד, שאחד מהם כאמור, יקר בצורה קיצונית, ברור לי שההבחנה בינהם זה לא משהו שאפשר לעשות בבדיקה של חצי דקה, אבל השמעה יותר מדוקדקת כן חשפה כל מגבר ואת היכולות שלו.

 

הלוואי והאפשרות להשאיר את המגבר היקר אצלי הייתה קיימת, כמו שאמרתי לפני- כשהוא היה מחובר זה היה הסטאפ שני חלקים הכי טוב ששמעתי.

SCANSPEAK

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סבבה, גם אני מאמין נלהב במבחני ABX עיוורים וכ"ו וכ"ו, ובטוח יש דברים שאני לא שומע, אבל פה מדובר במשהו שאני כן שומע והוא הבדל, ואני לא מדבר איתך בשמיעה חפוזה שבה קל לפספס \ לדמיין דברים, אלא על פני אורך זמן.

ואני בטוח שלכל אחד ואחד מהפורום פה יש ניסיון דומה עם מגבר שהוא החליף בסטאפ זהה ושם לב להבדל.

מה שאתה אומר זה שכולנו בעצם מדמיינים הבדלים שלא קיימים- סורי, לא קונה את זה, חוש השמיעה שלי אחד מהחושים המרכזיים והמחודדים ביותר שיש לי, לא מדובר פה על אחיזת עיניים \ אוזניים רגעית אלא על משהו עקבי ולאורך זמן.

 

עריכה: מצחיק, אני ובנג'י כתבנו בדיוק אותם דברים, לא תיאמנו גירסאות :-P


×
×
  • תוכן חדש...